(PS3 & 360) `'´ Grand Theft Auto IV `'´

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krissen_90
http://www.youtube.com/watch?v=Zzr138ijmaQ [/B]

OMFG... Sorgligt!

Visa signatur

Win 7 x64 | Intel Core 2 Duo E6750@2.66Ghz | Gigabyte GA-P35-DS3R | Corsair 4096MB XMS2-6400 | Radeon HD4850 512MB | Creative X-FI ExtremeMusic | 2TB HDD | Hiper 580w | Sunet 100/100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag

Men var är motorsågen alla snackar om?

i GTA-SA. så nyheter får en helt ny betyydelse här..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av krissen_90

Ryktet kommer iaf (troligen) ifrån en okunnig nyhetsuppläsare på CNN, som varnar för Tvspels-våld..

http://www.youtube.com/watch?v=Zzr138ijmaQ

hmm, kanske en poäng där, från en man i ett växthus dock. och förmodligen hade kokain, krigsrätt och Korener större påverkan på avtryckarfingrets villighet än måltavlor.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Hedersmedlem

vart hittar man enklast en nrg900 eller pcj600? måste ha till attt hoppa med, så en tillförlitlig spawnpunkt vore ju najs

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
vart hittar man enklast en nrg900 eller pcj600? måste ha till attt hoppa med, så en tillförlitlig spawnpunkt vore ju najs

ring 625-555-0100 för blixtleverans..

(bara för dom som inte bryr sig om prickfria meritlistor dock.)

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
ring 625-555-0100 för blixtleverans..

(bara för dom som inte bryr sig om prickfria meritlistor dock.)

(bara för losers)

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RawHead
För att få sex snabba stjärnor så stjäl en helikopter vid Helitours och flyg in över fängelset i Alderney. Jag var ute på en finflygning för att orientera mig när hela helvetet brakade loss Fattade knappt vad jag hade gjort (hade aldrig varit i Alderney innan).

Funkar inte för mig. Flugit in där landat, sprungit runt... Vakterna rör sig inte ens då jag springer förbi dem...

Edit: landade istället på ett av vaktornen och började döda vakter, efter ett tag så hade man 6 stjärnor så tog jag helikopter och flög runt...

Fan var nära på att komma undan dem också, landade vid ett paynspray ingen polis i närheten, men såklart finns det inga jävla bilar heller på den gatan utan de finns på gatan en bit bort, när man väl tagit bilen så har swat kommit...

Läste nu varför det inte funkade, har man inte låst upp vänstra stadsdelen så kommer man få 6star rating om man flyger över den delen, så har inget med fängelset att göra, kan flyga över vilken del som helst så får du 6stars om du inte låst upp den delen...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

För er som vill få "one man army" achivement väldigt enkelt, gå till ditt safehouse vid middle park. Gå sedan till datorn vid köket och besök sidan www.littlelacysurprisepageant.com. Du kommer nu bli anklagad som pedofil och få 6 stjärnor. Stanna kvar i huset i fem minuter och vips, du har fått ditt achivement.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
vart hittar man enklast en nrg900 eller pcj600? måste ha till attt hoppa med, så en tillförlitlig spawnpunkt vore ju najs

Finns en NRG 900 samt en skydsväst precis nordväst utanför flygplatsen.

Visa signatur

Windows 11 Pro - Asus ROG Strix B550-F Gaming Wi-Fi - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GeForce GTX 970 - Corsair 16 GB DDR4 3600Mhz - WD Blue SN550 NVMe SSD 1TB M.2

Permalänk
Medlem

Out of Commission - snacka om irriterande uppdrag! Borde funnits en checkpoint när man

åker iväg med crossen. Vet inte hur många gånger jag klantade till igår och åkte ner i vattnet, eller körde på en stor stenbumling och föll omkull, eller en lodis blir påkörd av mig och man tappar kontroll över crossen, eller... Niko greppar efter stegen vid kajen när man trycker på Y istället för att ta fordonet - ARGH! Kom till helikopterdelen EN gång och vad gör jag? Kraschar rakt ner i havet!

Dold text

Första uppdraget jag riktigt avskyr och har fått köra om ett antal gånger. Satt och kokade framför TV:n igår - då stängde jag raskt av konsolen innan något gick sönder.

Förövrigt tycker jag inte att spelet var värd alla 10/10 den fick höger till vänster, hittils är det en 8/10, enligt mig. Radiostationerna suger jämfört med de tidigare spelen, multiplayer är inte ens kul och de flesta utav uppdragen var ganska trista. Enda minnesvärda uppdragen för mig var

när man skulle rädda Roman och när man hjälpte Playboy X med att rensa byggarbetsplatsen

Dold text

. Huvudhandlingen och karaktärerna var bra. Får se om man orkar spela igen efter man varvat det, troligtvis inte.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

out of comission ja.

hehe, samma för mig, failade på crossen nåra gånger sen på helikoptern. ville sätta foten i tven. det är inte svårt det är bara lätt att man har för bråttom haha.

Dold text
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
Out of Commission - snacka om irriterande uppdrag! Borde funnits en checkpoint när man

åker iväg med crossen. Vet inte hur många gånger jag klantade till igår och åkte ner i vattnet, eller körde på en stor stenbumling och föll omkull, eller en lodis blir påkörd av mig och man tappar kontroll över crossen, eller... Niko greppar efter stegen vid kajen när man trycker på Y istället för att ta fordonet - ARGH! Kom till helikopterdelen EN gång och vad gör jag? Kraschar rakt ner i havet!

Dold text

Första uppdraget jag riktigt avskyr och har fått köra om ett antal gånger. Satt och kokade framför TV:n igår - då stängde jag raskt av konsolen innan något gick sönder.

Förövrigt tycker jag inte att spelet var värd alla 10/10 den fick höger till vänster, hittils är det en 8/10, enligt mig. Radiostationerna suger jämfört med de tidigare spelen, multiplayer är inte ens kul och de flesta utav uppdragen var ganska trista. Enda minnesvärda uppdragen för mig var

när man skulle rädda Roman och när man hjälpte Playboy X med att rensa byggarbetsplatsen

Dold text

. Huvudhandlingen och karaktärerna var bra. Får se om man orkar spela igen efter man varvat det, troligtvis inte.

Medhåll, medhåll och medhåll... och då skall vi inte tala om hur "roligt" det är att leta efter 200 duvsatar för att kunna få 100%.

Dom tidigare liren gav en åtminstone lite schyssta bonusar för att göra sidouppdrag, här får man bara en knippe achievementpionts... Jippi liksom.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
För er som vill få "one man army" achivement väldigt enkelt, gå till ditt safehouse vid middle park. Gå sedan till datorn vid köket och besök sidan www.littlelacysurprisepageant.com. Du kommer nu bli anklagad som pedofil och få 6 stjärnor. Stanna kvar i huset i fem minuter och vips, du har fått ditt achivement.

Hmm jag får bara 5 stjärnor när jag går in på den sidan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SID 6.7
Medhåll, medhåll och medhåll... och då skall vi inte tala om hur "roligt" det är att leta efter 200 duvsatar för att kunna få 100%.

Dom tidigare liren gav en åtminstone lite schyssta bonusar för att göra sidouppdrag, här får man bara en knippe achievementpionts... Jippi liksom.

Ah ja, av de flesta så får du onödiga bouns funktioner.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yonaz333
Finns en NRG 900 samt en skydsväst precis nordväst utanför flygplatsen.

hittade bara skyddsvästen där, så det verkar inte vara "standard".

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SID 6.7
Medhåll, medhåll och medhåll... och då skall vi inte tala om hur "roligt" det är att leta efter 200 duvsatar för att kunna få 100%.

Dom tidigare liren gav en åtminstone lite schyssta bonusar för att göra sidouppdrag, här får man bara en knippe achievementpionts... Jippi liksom.

bah, får man ens några achievementpionts om man lirar på ps3? nepp, tror inte det va, och jag klagar inte.

jag är helnöjd med spelet, och jag ska anrt börja panga pippis, bar jag gjort alla usj först.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Avstängd

Hm... hittade inget om laddtider...

Någon som har klockat eller? Hur lång tid tar det ungefär för att ladda in i GTA 4? Är det lika segt som de andra GTA-spelen till konsol? =/

Minns ju att på pc:n så sa det bara "klick". xD

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killer.X
Hmm jag får bara 5 stjärnor när jag går in på den sidan

ojdå, då hade jag fel.

Permalänk
Medlem

Angående att få sex stjärnor så blev jag jagad av snuten och hade en stjärna, hoppade då i ån och simmade (tänkte simma över till andra sidan) Helt plötsligt så kom det helikoptrar och båtar efter mig och jag fick sex stjärnor wanted.

Permalänk
Medlem

räcker det inte att springa in på landningsbanan för att bli terroriststämplad? har för mig det inte var så värst populärt iaf.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
(bara för losers)

jo, jag får nog bekänna mig till den skaran.

fast i rättvisans namn, tills GTA har en kontroll som iaf liknar den i tex Uncharted så förstår jag varför de har lagt in den här typen av fusk.. =/

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^

bah, får man ens några achievementpionts om man lirar på ps3? nepp, tror inte det va, och jag klagar inte.

jodå, ta bara en screencap och posta som din signatur så kommer du få fett med respekt! men då får du inte fuska givetvis.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen

Fan var nära på att komma undan dem också, landade vid ett paynspray ingen polis i närheten, men såklart finns det inga jävla bilar heller på den gatan utan de finns på gatan en bit bort, när man väl tagit bilen så har swat kommit...

Samma här, sprant runt två kvarter och letade efter en bil och när man väl hittade den så kommer det 3000 polisbilar.
Dom är ju inte direkt rädda om livet heller när de jagar, ibland när man är jagad och lyckas ta en kurva bra så ser man i ögonvrån hur 3 polisbilar flyger förbi och voltar. Samma sak när man kör Brucies race, de som kör de snabbare bilarna hänger med bra halva första varvet sen börjar de volta ooch flyga ut från vägen osv.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
räcker det inte att springa in på landningsbanan för att bli terroriststämplad? har för mig det inte var så värst populärt iaf.

stämmer bra det.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
jo, jag får nog bekänna mig till den skaran.

fast i rättvisans namn, tills GTA har en kontroll som iaf liknar den i tex Uncharted så förstår jag varför de har lagt in den här typen av fusk.. =/

Men, det är ju samma kontroll till gta som uncharted?
den där svarta, sixaxis, som man fick med när man köpte sin konsoll? :D:D:D

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
jodå, ta bara en screencap och posta som din signatur så kommer du få fett med respekt! men då får du inte fuska givetvis.

när jag har 100% då ska jag lägga upp en bild taget med mobilkamera, man måste ju lyxa till det lite, så jag kanske öppnar en pommac och skålar med TVn på bilden

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

Mindre snälla saker att göra i GTA4

Själv använder jag glocken mest. Ett skott i taget, låter de resa sig upp efter varje.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
vart hittar man enklast en nrg900 eller pcj600? måste ha till attt hoppa med, så en tillförlitlig spawnpunkt vore ju najs

finns en mc butik på 3:e ön högre upp nedanför bossens hus nånstans, kanske hette westdyke eller nått sånt.. såg den igår.

Edit: såg att den platsen heter westdyke

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem

Då har man klarar gta4 känns tristFunderar på att spela om det och välja andra slut på vissa levels ger det nogot?.Fan ska man lira nu då när tror ni gta 5 kommer??^^

Visa signatur

Psn nick daswede

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sixpack
Då har man klarar gta4 känns tristFunderar på att spela om det och välja andra slut på vissa levels ger det nogot?.Fan ska man lira nu då när tror ni gta 5 kommer??^^

har du fått 100%?

gta 5 lär nog dröja minst 2 år.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

Det blir nog GTA4 Vice City och GTA4 San Andreas först. Inte de namnen, men de lär vilja suga på den här motorn ett tag. Lite uppgraderingar osv, men det dröjjer säkert två år innan nästa iteration av GTA4.

Nästa spel på min lista är Metal Gear Solid 4 och Wipeout HD sen Little big Planet och Resistance 2. E3 får avslöja om nått mera hamnar på radarn detta år. Star Wars och Indiana Jones kanske...

Att få 100% känns inte motiverande alls, har max dödat tre duvor, och det var enbart för att titta på de fallande fjädrarna...
Drar mest igång det för att skjuta pedastrianter med glocken och leka med handgranater. Hittade ett hopp av misstag, men det var inte så svindlande som i SA. Slowmotion suger. Att flyga upp på maxhöjd och hoppa ut längs en skrapa är rätt kul några gånger...

Roligast med SA var dock de där väskbomberna som man detonerade. De fastnade på allting, även folk som gick på gatan. Kniven var roligare. Visst var GTA4 en stor resa, men SA kändes mera interaktivt, mera saker att göra...
Blir väl så, GTA3 hade inte mycket innehåll jämfört med SA heller, blir väl så när de gör en ny motor...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Håller med Fredag, känns inte alls motiverande att fixa 100% Nu har jag börjat lira cod 4 istället, köra klart alla prestige modes online

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
har du fått 100%?

gta 5 lär nog dröja minst 2 år.

Nä har inte fått 100% men själva storyn är alla fall klar.Det andra känns inte så viktigt

Visa signatur

Psn nick daswede

Permalänk
Hedersmedlem

Motiverande och motiverande, men har inte klarat ett spel helt och hållet, förrän man har fåt 100%.

Jag har bara kommit 54% än, har precis låst upp tredje ön.
Har spelat över 40 timmar.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
Motiverande och motiverande, men har inte klarat ett spel helt och hållet, förrän man har fåt 100%.

Jag har bara kommit 54% än, har precis låst upp tredje ön.
Har spelat över 40 timmar.

Ja har gjort typ 38% och 17 timmar och har fått tredje ön

Hur får man tag i prostituerade? Har försökt massor men vet inte hur man gör O vilka är det? Var finns dom? Överallt på gatan?

Visa signatur

| Skärm: LG 23" LED E2350v-PN | Chassie: Silverstone Raven RV 02 | Nätagg: Corsair HX 750w PSU | Moderkort: Asus P7P55D-E PRO | Cpu: Intel Core i5 Quad - 750 | Noctua NH-D14 | Minne: Corsair Dominator DHX 1600MHz DDR3 20gb | Grafik: Powercolor Radeon HD 5870 1GB GDDR5 | HDD: Intel X25-M SSD 80GB, WD Caviar black 1TB |
Psn: Joi_

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joi
Ja har gjort typ 38% och 17 timmar och har fått tredje ön

Hur får man tag i prostituerade? Har försökt massor men vet inte hur man gör O vilka är det? Var finns dom? Överallt på gatan?

Då är det riktigt illa när man inte ens får en prostituerad i ett spel

Skämt o sido jag tutade bara så fick jag mig en avsugning^^

Visa signatur

Psn nick daswede