Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wildcover
Många likheter här alltså. samma chassi, tangentbord och hårddisk som jag har. och samma grafikkort, cpu, hårddisk och skrivbord som min polare har, lika stökigt också.

Har du tagit bilderna med en w850 också?

Jag skymtar en gammal TV på höger sida, har du möjligtvis inte en Nintendo 8-bit inkopplad i den?

För övrigt är inte det där chassit så värst dumt gällande temperaturen i det. behövs bara några extra hål i fronten så blir det ännu bättre. just nu idlar man i 21c grader

haha skumt, men jag har fotat med en k610i så de är inte samma I tv äre inga tvspel för tillfället, men jag har haft alla mina konsoller inkopplade (nes, n64, sega mastersystem, psone, pstwo, sega megadrive, xbox) haha stolt Men jag orkar inte göra så mycket med mitt chassi. det enda jag har gjort var att ta bort neonet i fronten o dremla lite i chassit så fläktarna fick plats. som jag har nämnt innan så är detta ett temporärt chassi.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lägg ner förhelvete!

Han visar upp sin datorhörna, och så sitter ni och kommenterar "endå" och vart hans chassi kommer ifrån? Fan är det med er?

Snygg datorhörna grabben.

Neonfläktar? Led-fläktar menar ni?

Samma tangentbord och mus? Likadan menar ni?

Mobilkamera-bilder? Vem fan bryr sig? Ser ni inte bilderna av den dåliga kvallen så ska ni ju inte kommentera bilderna?

Ser ni att han har skrivit "har moddat etc etc"? Nej? Sluta med detta jävla skitsnack folk drar upp hela tiden. Lögner hör hemma i skamlådan.

Visa signatur

AMD Athlon 64 3200 @ 2,8Ghz | 2048Mb | Sapphire Radeon HD 2600XT | Gigabyte GA-K8NSC | Xilence 500W | Soundblaster A4 7.1 | Maxtor S-ATA 200Gb - Samsung SP1654N 160GB | Antec P182 | SAMSUNG 22" 225BW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cymorph
Lägg ner förhelvete!

Han visar upp sin datorhörna, och så sitter ni och kommenterar "endå" och vart hans chassi kommer ifrån? Fan är det med er?

Snygg datorhörna grabben.

Neonfläktar? Led-fläktar menar ni?

Samma tangentbord och mus? Likadan menar ni?

Mobilkamera-bilder? Vem fan bryr sig? Ser ni inte bilderna av den dåliga kvallen så ska ni ju inte kommentera bilderna?

Ser ni att han har skrivit "har moddat etc etc"? Nej? Sluta med detta jävla skitsnack folk drar upp hela tiden. Lögner hör hemma i skamlådan.

Sant sant Någon som är positiv iaf!

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cymorph
Lägg ner förhelvete!

Han visar upp sin datorhörna, och så sitter ni och kommenterar "endå" och vart hans chassi kommer ifrån? Fan är det med er?

Snygg datorhörna grabben.

Neonfläktar? Led-fläktar menar ni?

Samma tangentbord och mus? Likadan menar ni?

Mobilkamera-bilder? Vem fan bryr sig? Ser ni inte bilderna av den dåliga kvallen så ska ni ju inte kommentera bilderna?

Ser ni att han har skrivit "har moddat etc etc"? Nej? Sluta med detta jävla skitsnack folk drar upp hela tiden. Lögner hör hemma i skamlådan.

WORD

Visa signatur

Manli GeForce 8800GTS 512 @ 756/1890/1100

Permalänk

ser trångt ut

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Ser bra ut dedär grabben 10 starka P