Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Du ändrar vilken knappar du gör vad på.

Ursäkta att jag frågar, men hur gammal är du?

Glöm inte att de finns vuxna som är minst lika okunniga

Visa signatur

Stackars Albin
Citera eller skicka PM, övervakar inte.
Använd ordet "dem" med måtta eller smaka på mitt vrede.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av albertalbertsson
Glöm inte att de finns vuxna som är minst lika okunniga

Jag vet Men i kombination med namnet (_1337) och CS så måste jag bara fråga

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

men vet någon var jag kan hitta botar?

Permalänk
Permalänk

men ja har försökt på google men hittar inget, kan nån skicka direktlänk ist

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PrOxY_1337
men ja har försökt på google men hittar inget, kan nån skicka direktlänk ist

http://www.zbot-guide.com/

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PrOxY_1337
ne men de va en kompis som gjorde denna till mig de är därför.. ja är 16 men har precis skaffat cs och kan inget än... vet någon var man kan ladda ner botar till cs?

Vad jag vet så fungerar det inte att adda bottar i CS 1.6 med steam..... Vet att det fungerar med diverse LAN-varianter men som sagt....annars så fungerar det att köra mot bottar i CS CZ(Condition Zero) som brukar ingå i Anthology-packet som du antagligen har......

Visa signatur

Asus X53KA * AMD TURION TL58 @ 1.9 GHz * 2 GB 667MHz * ATI Radeon HD 2600 512MB DDR2 * 15.4" WXGA 1280x800 * Windows Vista home Premium * WD Elements ½TB * G15 * Icemat siberia * MX518 * Qpad XT-R
Opera user, CS player

Permalänk

okej men ja kör på new game och om ja trycker "H" så kommer de upp att jag kan adda zbots.