Cooler Master-tävlingen avgjord

Permalänk
Medlem

Men jag vill se en vinnande motivering så jag slipper sitta och hitta på egen till nästa gång:)
Kan inte CM göra så att dom bara lämnar tomt där det står namn o adress, så men kan fylla i sin egen privata natur?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bacon
Blah blah... dåliga förlorare...

Blaha... Grattis till alla vinnare...

NÄR FÅR VI SE RECENSIONEN AV COSMOS S!?!?!?!?!

Lanseras den 24:e, så någongång däromkring...

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Skoj till de som vinner iaf..
Vi ska väl inte vara sämre förlorare men slogansens hade ju varit skoj att läsa.
"Jag vill ha för att jag sitter på ett Dell chassi" är det sånt eller är det mycket mer krydda i bidragen?

Hoppas på mer tävlingar där tråden rensas från skitinlägg osv mycket bättre än denna gjordes.

Man kanske inte borde ha "Kommentera" på tävlingarna eftersom vissa vill bara förstöra.

Permalänk
Medlem

men sluta böla era dåliga förlorare, grattis till vinnarna!

Jag gissade cosmos s, och när jag gick igenom vinnarna såg jag "trelleborg", wtf? där bor jag ju nästan jag iaf

då vet jag vem jag ska råna när jag vill ha nytt chassi (a)

Visa signatur

Bustin double glocks
Galatasaray<3

Permalänk

Fattar fortfarande inte vad som menar. Märkligt. Aja, grattis till alla som vann, men nästa gång vill jag ha revanch!

Permalänk
Avstängd

lotto!

Visa signatur

•Alienware: Q9450 @ CoolIT-FreeZone, HD2900XT, Blitz Formula, Crucial Ballistix 8500(old rev), Raptor 36GB 16mb+560GB, Hipro5 PSU
•Lian-Li + VappoLS: E6300, P5B, 2GB KHX 800mhz CL4, X1600XT, Hiper 580w Modular
•Lanbox Lite All @ H2O: P4 CedarMill @3,2Ghz, GA-G33M-DS2R, 2GB-667mhz, 7300GS Passiv, 320GB, Hiper530w

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna!

Jag antar att det där med "privat natur" betyder att de skrev något i stil med:

"Jag är en ensamstående 5-barnsmamma som är arbetslös, skär mig själv i armen och är grovt alkoholiserad. Om jag vann skulle jag ge allt åt barnen! De betyder allt för mig!"

Permalänk
Medlem

Grattias alla som vann!!

Visa signatur

| MSI P35 Platinum | C2D E6700 | Crucial BallistiX TRACER 6GB PC2-6400 | ASUS 8800 GTS 640MB | 960GB HDD, Raid 5 | Corsair 750W |

Permalänk

Man alltså. alla som van, var dom tvungna att skriva Cosmos S?

Själv skrev jag bara Cosmos. Min motivering va kanske inte den bästa, den såg ut ungefär så här: Jag älskar att få insl...
Hmm.. kanske inte ska avslöja vad jag skrev.

Men det vore roligt om någon av vinnarna avslöjade sina motiveringar, ja på ett ungefär i allafall, kanske säja hur många ord dom innehöll.

Grattis till alla vinnare, och mest grattis till dom som våga förlora...

Permalänk
Medlem

Jag hade rätt svar men kom aldrig på en motivering så sket i det
Grattis till er som vann och är så pass smarta att ni kan komma på motiveringar!

Btw.. som feedback till tävlingen kan ni ju göra så att man måste ha varit reggad 3 mån eller så för att få komma in på tävlingssidan så man slipper de som skapar fler användare enbart för att få större chans osv
Nu vet ja ju inte om detta hände.. men men

Permalänk
Medlem

"privat natur" Fan va löjligt.

Visa signatur

Pcgames destroyed my life, good thing I have 2 extra lives.

Permalänk

Min motivering var iallafall att jag ska bygga ny dator åt tjejen och cosmos S hade gett mig massa sex som tack.

Antar sånt är av privat natur. Inte för att jag vann men. Iallafall.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Själv gissade jag på Cooler Master Cosmos. Trodde det räckte men det gjorde det inte. Kollade Cooler Masters hemsida för säkerhetsskull och fann bara Cosmos 1010 och Cosmos 1000 vilket är till det yttre identiska. Jag får ta o köpa glasögon, läsa Sweclockers bättre och ställa upp i nästa tävling.

Permalänk
Medlem

Privat natur = Coolar Master blev kanske erbjudna vissa speciella "tjänster"
Vi har ju trots allt en dam i listan

Permalänk
Medlem

Grattis, skoj att nån vinner nånting för en gångs skull

Visa signatur

Ryzen 9 5900X, Asus TUF X570-PLUS, XFX 6950XT, 48GB G.Skill 3600Mhz, Corsair HX650, Samsung 840 EVO 250Gb, Kingston A2000 M.2 500GB, 1+2 Tb HDD, MSI Optix MPG321UR-QD

Permalänk
Avstängd

varför är det alltid någon från Tomelilla som vinner något, man hör den staden hela tiden i vinst-samanhang (utanför sweclockers) det är ju helt sjukt, Tomelilla måste vara sveriges tursammaste stad!
Jag ska börja säga att jag bor i Tomelilla i framtiden bara för att det "klingar" så bra i vinstsammanhang och därmed öka mina chanser att vinna något.

Camper från Tomelilla vann högsta priset i korvätartävlingen! yay! woot

Grattis till alla vinnarna!

Visa signatur

AMD X4 945ee @ 3,8 Ghz | Asus M3N-HT Deluxe | 8GB Corsair PC8500 | SLI: Asus + Gigabyte GTX 275 @ 696Mhz | 1TB+1TB Seagate 7200.12, Samsung F3 | X-Fi XtremeGamer | FD Define R2 | Corsair 750W | Dell 2209WA @ 75Hz | Windows 7 RC | www.minhembio.com/Camper | Datorn som Produktlista

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Camper
varför är det alltid någon från Tomelilla som vinner något, man hör den staden hela tiden i vinst-samanhang (utanför sweclockers) det är ju helt sjukt, Tomelilla måste vara sveriges tursammaste stad!
Jag ska börja säga att jag bor i Tomelilla i framtiden bara för att det "klingar" så bra i vinstsammanhang och därmed öka mina chanser att vinna något.

Camper från Tomelilla vann högsta priset i korvätartävlingen! yay! woot

Grattis till alla vinnarna!

Hahaha De har du helt rätt i. Vet inte i hur många tillfällen man hört just Tomelilla i just vinstsammanhang.

Aja tävlingar är inte min grej vilket fall. Ständig förlorare =/ Krattis alla vinnare.

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

Ordentliga paket blev det. Grattis lyllosar. Jag har ju redan vunnit en tävling här. Jag är nämligen REGERANDE SWECLOCKERMÄSTARE I FOLKRACE!!!! Antagligen den evige också då folkrace inte är vanlig i swec sammanhang. Jag vann då bla en musmatta q-pad med folkracebilar och texten sweclockers över. Den A3 stora mattan funkar bra ännu. Den överlägset bästa matta jag haft. Bra va?

Pelle Hell , Tomelilla , sweden

Visa signatur

"nous somme les hommes de troup d´assault ..."

Permalänk
Medlem

Grattis ni som vann!

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xphaze
Enligt CM var flera av motiveringarna av privat natur, därför valde de att inte gå ut med dem.

Gissar på att dom fjäskade bra med andra ord

jaja...visst kan man vara en dålig förlorare...som man är nu haha
well bättre lycka nästa gång då

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Hade ändå redan köpt mitt fina NZXT ZERO (mycket pga recensionen här på Sweclockers, stort tack till er btw)

Permalänk
Medlem

Grattis, inga dåliga grejer precis

Urk va pinsamt jag trodde det var en CPU kylare som ni hade rescenserat innan, såg inte att påsen var så stor..!

Visa signatur

Intel i7 4770K@3.5ghz|Asus Sabertooth Z87|Gigabyte GTX 770 OC 2GB|Corsair Vengeance 1600mhz 8GB|Sandisk Ultra Plus 256GB|Seagate 7200rpm 1TB|Fractal Design R4 Windowed White|Corsair GS700W 2013 Edition|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xphaze
Anar jag en dålig förlorare?

(Cooler Master valde vinnarna)

nejdå, jag gnölar sällan förluster då jag blev resistent förlänge sen.. och i just denna var jag inte ens med bör sägas. (brevlådan er är mitt alibi, eller nått)

tycker hursomhelst det var ett bra upplägg, lite som gissa hur mycket sill i tunnan och liknande de alltid körde med hos lokala handlarn här förr.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna, tyckte jag lyckades men min bästa "anledning/slogan" till någon tävling någonsin, men tydligen inte tillräckligt bra.
När jag kollade upp chassit som jag trodde gömde sig i påsen så blev jag ganska intresserad av det, synd bara att chassi-serien kostar en hacka. Chassit är nästa steg när något i min dator ska uppgraderas.

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna men jag irriterar mig också rent allmänt på att man i princip aldrig får reda på vinnarmotiveringen i dylika tävlingar. Man vet då aldrig hur man ska skriva för att öka chanserna. Jag har flera ggr varit rejält fyndig men aldrig fått ens ett tröstpris så man undrar vad som skrivs. Det kanske är i stil med

"Hej, jag vill ha chassit för jag behöver öva mig på att bygga en dator från grunden"

"Hej jag är en glad tjej
ge chassit till mej"

"Om ni ger mig chassit så lovar jag att skicka er 200 spänn ty vi båda tjänar på det"

Man kan bara spekulera

Visa signatur

Bärbara [ Nada ]
Jobbets [HP Elitebook]
Stationära [ kaputt ]
Övrigt [LG OLED65C2] [PS5] [Xbox One X] [Xbox One Series X]

Permalänk

Grattis till vinnarna!

Lite kontruktiv kritik till tävlingsanordnarna till nästa gång.
Skippa motivering, jag tycker inte man behöver motivera varför man ska vinna, utan alla ska ha samma chans genom att visa sin kunskap. Motiveringen kan jämföras med fjäsk för läraren när man gick i skolan.

Jag tycker inte det var rättvist att man måste skriva Cosmos S, utan att det hade räckt med Cosmos som svar. Isåfall borde det stå i tävlingsreglerna vad som gäller. Ska man skriva serienummer nästa gång också eller?

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
*kutt*

Jag tycker inte det var rättvist att man måste skriva Cosmos S, utan att det hade räckt med Cosmos som svar. Isåfall borde det stå i tävlingsreglerna vad som gäller. Ska man skriva serienummer nästa gång också eller?

Vet inte om jag håller med där, ska man kunna vinna en tävling hos Volvo genom att gissa att det är "en bil"?

Annars, gratulerar till vinnarna då (damn you!) men synd att man inte vann själv så klart. ^^

Visa signatur

AMD Athlon64x2 6400+ 3.4Ghz, Geforce 8800GT, 4gb DDR2 800Mhz

Permalänk
Hedersmedlem

damn it! nu kom biljämförelserna fram igen. Enough!

menee... ja håller med dig Aphexan.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Söderbäck
damn it! nu kom biljämförelserna fram igen. Enough!

menee... ja håller med dig Aphexan.

Jag vet, jag hatar dom också, forgive me!:P
Men just därför tänker jag alltid "ok en datorjämförelse som INTE är bilar" och får totalt mindblock så jag inte kan komma på nåt annat istället, hehe. ^^

Visa signatur

AMD Athlon64x2 6400+ 3.4Ghz, Geforce 8800GT, 4gb DDR2 800Mhz

Permalänk
Medlem

Antar att jag inte var en så trogen läsare, men jag lyckades lista ut att det var ett Cosmos iaf

GRATTIS TILL VINNARNA! :wub:

Visa signatur

.- Asus P5Q-E - Intel C2D E8400 @ 3.0GHz - PowerColor Radeon HD4870x2 - Corsair 750W - Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096mb CL5 - Antec Threehundred -.