Permalänk
Medlem

SÅ nu har jag ring of light igen. Fungerade ett tag men sedan kom det igen sjukt hatar att boxen går sönder så sjukt är det. Har skickat in den en gång innan (var typ innan sommaren har haft den sen relase date) men trots detta så är jag sjukt arg o ledsen. Nu kommer jag skicka in den o det tar ca 2 veckor o då är mitt jul lov över o tillbaka till högskolan för att plugg, puhh då kommer man inte få så mycket tid att lira ..

Om ni undrar så beklagar jag mig bara hehehheh o gissa vad jag får i Julklapp ju MassEffect tror ni att jag kommer få spela det?
NEJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HATAR MICROSOFT JUST NU kanske lite barnsligt att hålla på så här men jag är frustrerad hhehe GOD JUL
mvh en mycket besviken individ vid namn DRjens hhehe

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem

*bort*

Inlägget redigerat av Aqualize: Se över §7 om piratkopiering i reglerna.

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag lider med dig.. Förra julen köpte jag FIFA07 åt brorsan och hans kexbox gick sönder samma dag. Så var 1månads väntande på att få lira doh ;!

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

Är denna värd 3149 Xbox 360 Premium HDMI Edition?

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dax
Är denna värd 3149 Xbox 360 Premium HDMI Edition?

Jo, det är ett bra pris.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Akiira
Är det verkligen dvd-läsaren som låter så mycket då?
Känns som det är fläkten som är igång hela tiden på min gamla 360. Märker ingen speciell skillnad när jag stoppar i ett spel.

Min gamla DVD-läsare som kom med en helt ny 360 från reparationen var knäpptyst och snurrade inte lika fort som de andra som väsnas, men dock så repade den skivorna och plus att musiken i spelen hackade så jag var tvungen att stänga av musiken för att hela spelet inte skulle hacka i takt som musiken, så jag skickade tillbaka den och fick en läsare som väsnades.

EDIT: Är det stor skillnad mellan Microsofts VGA kabel och Speed Links VGA kabel i bildkvalité?

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Är det normalt att ha 13,7gig ledigt utan ngt extra material liggandes på hårddisken?

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av data xp
Är det normalt att ha 13,7gig ledigt utan ngt extra material liggandes på hårddisken?

Ja.

Permalänk
Medlem

tror min box också har fel, för brorsan sa att det kom unreadable disc när han skulle spela gears of war. alltså måste jag ringa ms, den har hållt i över ett år.
hoppas de tar emot den, då det felet inte skall täckas av garantin mer.. =/

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I`m

hoppas de tar emot den, då det felet inte skall täckas av garantin mer.. =/

vaddå "det felet"?

i Sverige har vi 2 års reklamationsrätt på alla fabrikationsfel såvitt jag vet, fast Microsoft kanske inte håller med om det iof.

/ vafan, en Finne till. nåja, jag tror säkert inte ni är sämre.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

AndreaX: Det är 3 års reklamationsfel just nu.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
vaddå "det felet"?

i Sverige har vi 2 års reklamationsrätt på alla fabrikationsfel såvitt jag vet, fast Microsoft kanske inte håller med om det iof.

/ vafan, en Finne till. nåja, jag tror säkert inte ni är sämre.

Halvt år reklamationstid, efter det kan man reklamera om man kan bevisa att felet varit där från början, och det har det ju..

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Är det fortfarande strul med att logga in på xbox live?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Är det fortfarande strul med att logga in på xbox live?

Funkade för mig för några timmar sen iaf.

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

SÅ idag kommer UPS och hämtar min x360 för lagning , så hoppas att lagningen inte kommer ta allt för långt tid. Sist jag skickade in min box tog det ca 10 dagar, får se var det tar denna gång när man har Ring of light problemet hmm.....

mitt MassEffect ligger helt orört heh har inte ens testat det än kan säga att jag är riktigt sugen på det nu heheheh.

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem

Skickade precis iväg en beställning på Assasins Creed, Blue dragon, Dead rising och Gears of wars!
Några mer spel man ska tänka på att köpa?
Har redan Skate. och Halo3 och ska förboka Turok!

Visa signatur

Xbox Live Gamertag - decaar
Zepto Mythos !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Decar
Skickade precis iväg en beställning på Assasins Creed, Blue dragon, Dead rising och Gears of wars!
Några mer spel man ska tänka på att köpa?
Har redan Skate. och Halo3 och ska förboka Turok!

Mass Effect?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Mass Effect?

Jävlar vad sugen jag är på Mass effect just nu

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Aa kollade in de men är det skojj? ^^ kunde inte bestämma mig

Visa signatur

Xbox Live Gamertag - decaar
Zepto Mythos !

Permalänk
Sötast

Vem var det som började kalla det "Ring of Light" Microsoft eller?
Vill gärna minnas att det kallades RROD - Red Ring of Death.

Permalänk

Är Mass Effect skoj?!? IT IS EXCELLENT!!!! OM du gillar rollspel är det de du ska ha.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Vem var det som började kalla det "Ring of Light" Microsoft eller?
Vill gärna minnas att det kallades RROD - Red Ring of Death.

Håller med minnst det med. Men nu definerar alla problemet Ring of light. Tror det var ;microsoft som började med det. Det är i alla fall det namnet Microsoft har i sina beskrivningar över problemet..

Hmmm har inte vissa kalla ring of light problemet även för Ring of fire? har för mig att jag har hört den definationen med ..

Heheh UPS har hämtat min box nu så snart är den i Tyskland för lagning, hoppas det går fort

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem

Fick Xbox 360 med spelet Guitar Hero i julklapp! Underbart spel. Man är helt fast! Kanonspel över några öl!

Men tänkte också skaffa ett spel som är lite djupare. Onoff (tror jag det var) har rea på Gears Of War nu. Det har man ju hört är bra. 199 spänn bara. Men har också funderat på Assissins Creed, COD4, GRAW2 och såna lite dyrare spel. Frågan är om man ska vänta till de går ner någon 100-lapp och satsa på Gears of War nu.

Någon som är i samma sits?

Visa signatur

Lapptöpp

Permalänk

vet ej var att fråga men då det rör sig om xbox 360så frågar jag här:

Är det värt att betala 500bagis för Assassin´s creeed limited edition för det är väl det en med statyn heter?
Eller 500för den utan staty?
Eler 300 för forza collector´s edition eller vad den special plåt grejjen kallas?

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Decar
Aa kollade in de men är det skojj? ^^ kunde inte bestämma mig

Personligen tycker jag att Mass Effect är årets bästa spel.

Varför måste Xbox supporten alltid ha ens serienummer på ens 360 enhet? Jag har problem med mitt Xbox live konto, inte min Xbox...
Varenda gång man kontaktar dom så vill dom ha serienummret, jag förstår inte varför.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Varför måste Xbox supporten alltid ha ens serienummer på ens 360 enhet? Jag har problem med mitt Xbox live konto, inte min Xbox...
Varenda gång man kontaktar dom så vill dom ha serienummret, jag förstår inte varför.

Troligen för att se om du ringt om den tidigare, samt se om det är en Premium eller ej, samt i vilken "batch" den tillverkades, eller hur man nu ska säga. Vilken "version" liksom.
Inte så konstigt om du frågar mig.

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

LOL skall köp fifa08 i morgon på mellandags rean endast 399
Sedan är det bara att vänta tålmodgit tills boxen kommer hem från lagningen=(

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Personligen tycker jag att Mass Effect är årets bästa spel.

Varför måste Xbox supporten alltid ha ens serienummer på ens 360 enhet? Jag har problem med mitt Xbox live konto, inte min Xbox...
Varenda gång man kontaktar dom så vill dom ha serienummret, jag förstår inte varför.

Jag får alltid säga mitt referensnummer/ärendenummer.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Mer än jag som nite kommer in på live?

Jag kommer inte in. Kom inte in igår heller, men mina kompisar kom in :S

Visa signatur

---