Permalänk
Medlem

God jul!

Visa signatur

Brudar är skit!

Permalänk
Medlem

God Jul! För tredje året i rad är min julavatar äntligen aktuell

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk

God jul!

Man får hoppas på mjuka paket då

Visa signatur

Surface

Permalänk
Medlem

God Jul alla sweclockers!

Visa signatur

| Core 2 Duo E6300 | Shappire Radeon 2600XT 800Mhz/1720Mhz | 2,5 GB RAM DDR2 PC5300 | Biostar A7A 8.0 | Silentium T1 | Razer Diamondback| 400GB HDD (2x200gb) | Win XP| LG Flatron L222WS | Seasonic 350W |

Windows Vista Suger! Åratal har dom haft på sig och de är va dom kommer med.

Permalänk
Medlem

God Jul!

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk

Ni kan ju skicka alla paket till mig, eller hur

Visa signatur

Surface

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Garland Greene
Jul.. bah

*tråd flyttad*

men lilla snuttgubben då, lite småpurken på julafton och allt

God Jul på dig din uråldriga stofil

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

God Jul!

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

God jul på er alla!

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Asus 4070 OC| Ryzen 7800X3D | 32GB Corsair 6000Mhz CL30 | EVGA G2 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Medlem

GOD JUL

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

goda julen till alla!

Visa signatur

Nikon D90, Nikon 85/1,8, Nikon 50/1,8 + annat skräp i väskan

flickr

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
men lilla snuttgubben då, lite småpurken på julafton och allt

God Jul på dig din uråldriga stofil

Jag firar inte jul, och jag hatar tomtesmileys

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk

Julen suger.. ensamhet, bitterhet och överkonsumtion av skit är det enda den förespråkar..

Permalänk
Medlem

Julen har blivit konsumtion och detaljhandelns intresse för att vi vanligt folk gör det till det.
Julen handlar inte om att ösa tonvis om julklappar över varandra.
Nu är det dessutom att man ger gärna bort julklappar så att man även skuldsätter sig med 10 tusen per år också.
Julen blir inte bättre för det.
Det jag såg fram när jag var liten var inte julklapparna. Det var god mat i överflöd. Man fick äta så mycket av det goda och dricka läsk trots att det inte var lördag. Det var stämningen och att hela familjen träffades som gjorde julen mysig.
Nu har man familj själv och jag kommer aldrig sätta fokus på julklapparna utan de kommer att komma som en bonus.
Denna komersiella skit som numera präglar julen för många kan man undvika och jag hoppas verkligen att fler tänker som jag annars kan man lika vara gärna vara utan julen.

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Medlem

God jul allesammans!

Permalänk

Japp, en god jul är det sannerligen! Har redan fått en hel del finfina presenter, och mer inkommandes.

Kan dock inte sluta tänka på den stackars snubben som gick ute för sig själv förut och snackade med sig själv om hur julen stank. Förmodligen så ska han väll hem till en ensam lägenhet någonstans. Man borde gå och ge honom en liten chokladask!

Permalänk

SPARTAAAA!!! aka God Jul/Gott Nytt År.

Permalänk
Medlem

Gul jord... eh, julbord... jag menar god jul...

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk

Ja, julen är ju inte bara trevlig för att man får pryttlar. Det är stämningen, det är trevligt att umgås och ha trevligt.

Men visst är det trevligt med julklappar, men man behöver ju inte köpa saker bara för att köpa något..

Jag har behov av en ny dator, min klarar ej HD material

Visa signatur

Surface