Motorola motofone F3 med 3

Permalänk
Medlem

Motorola motofone F3 med 3

Kort fråga bara: Kan man köra med tre kontant i en Motorola F3?
Jag vet att 3 inte har 2g nät med då kör dom på andras nät eller? För ibland har man ju 2g täckning.

För jag tänkte ha en F3a som backup telefon och ringer just nu med tre.

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem

Det kommer inte gå då tre vad jag förstår har tagit bort 2g(gsm) från sina simkort, men roaming till 2g funkar om man har en 3g mobil.

Permalänk
Medlem

Låter troligt. Någon som kan testa och bekräfta?

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem

Tror inte det kommer gå, har testat med ett 3 sim på en annan 2gmobil och det funkade inte. =(

Permalänk
Medlem

Synd men jag ska ju byta till något annat än tre på min K800i så vet någon vilka operatörer som stödjer tvillingkort dvs att två telefoner har samma nummer?

Eftersom jag funderar på en F3 som extra telefon.

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem

De nyaste 3-simkorten lirar i GSM-telefoner. Däremot har ju 3 börjat stänga av roamingen i Telenors GSM-nät och på de platserna kommer det inte fungera.

Visa signatur

My arms, your hearse