Permalänk
Medlem

OCZ med heatpipe?

Vad tror ni om dessa minnen?

OCZ DDR2 PC6400 Reaper HPC, 2x1024MB, Heat Pipe, (CL3-4-4-15), E.P.P

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=341703&view=detailed#Pro...

Är lite lur på att nån av min corsairsticka har bestämt sig för att ge upp

Visa signatur

P5K | e6600 + Noctua NH-U12F | Asus 8800GTS @ 610/900 | 2 x 1024 Corsair TWIN2X 6400C4

Permalänk
Hedersmedlem

Dom är helt ok men blanda inte olika märken! En liten brasklapp bara och det är att det lilla handtaget kan komma i vägen för lite störres CPU-kylare.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Dom är helt ok men blanda inte olika märken! En liten brasklapp bara och det är att det lilla handtaget kan komma i vägen för lite störres CPU-kylare.

Kommer byta ut mina Corsair helt i så fall... Har dock kört dom i memtest nu och dom verkar ok... Är antingen moderkortet eller CPUn som är måndagsex...

Visa signatur

P5K | e6600 + Noctua NH-U12F | Asus 8800GTS @ 610/900 | 2 x 1024 Corsair TWIN2X 6400C4

Permalänk
Inaktiv

dom ser bra ut har funderat att köpa samma

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Men som sagt planera i förväg vilken kylning ni ska ha... Scythes processorkylning kan ni glömma då dom ofta är endast nån millimeter över minnena

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Funkar nog ihop med min Noctua, iaf om man har den vriden som jag har

Visa signatur

P5K | e6600 + Noctua NH-U12F | Asus 8800GTS @ 610/900 | 2 x 1024 Corsair TWIN2X 6400C4