Natur matte data eller teknik natur

Permalänk
Medlem

Natur matte data eller teknik natur

Nu är det så här att jag antingen kommer att välja att gå på natur inrktning matte data och sedan välja till Fysik B och troligtvis även Kemi B och Biologi B för att senare ubilda mig till civil ingengör. men blir det någon större skillnad om jag går Teknik med inriktning Natur och väljer till Matte E istället. vad är fördelarna/nackdelarna med de olika valen?

psst, titta vad man hittar ibland när man har tråkigt. www.flabbig.webb.se

Visa signatur

Letar du bostad i Stockholm?
Snabbostad.se

Permalänk

Jag går Natur, inriktning Matte/Data. Började precis med Data-delen (Programmering A, C++), Matten har inte kommit igång än, antar jag, då C-kursen bör ingå i Naturprogrammet!

Ska du läsa vidare är Natur ett av de bästa programmen, kan jag tänka mig.
Kan rekommendera linjen som sådan, den är bred! Jag skulle nog lika gärna kunna gått samhäll, för jag gillar skolan!

Jag vet inte riktigt vad man sysselsätter sig med på Teknik? Är det inte svets och sådant?

Är du intresserad av teknik-delen, som erbjuds, är det den du ska ta! Men jag vet folk som går på teknik, de kör Volvo 740, tar sönder Volvo 740, sparkar rutor och hittar på annat hyss, så jag har inte mycket för teknikare!
De går också på en skola jag inte har många ören till övers, en skola vars hemsida använder Comic Sans, och länkarna är text, fast texten är gjord som bild. En skola med lååååååånga korridorer, udda folk och en slapp inställning -_^
Skolan ligger i Norrköping, hoppas någon vet vilken det är!

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Hedersmedlem

Ta detta (det förnämnda iaf) i Adademiska Ämnen.

Vi har som policy att inte flytta in trådar till övriga ämnen, därav låsningen.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200