Någon som har köpt PSP slim än?

Permalänk
Medlem

Någon som har köpt PSP slim än?

Jo som rubriken lyder, är det någon som har köpt den nya uppgraderingen på PSP?

Ni som har gjort det får gärna berätta lite om vad ni tycker om den

Den största frågan jag undrar är, vad är det för firmware?

Tack!

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem

Re: Någon som har köpt PSP slim än?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av RawN
Jo som rubriken lyder, är det någon som har köpt den nya uppgraderingen på PSP?

Ni som har gjort det får gärna berätta lite om vad ni tycker om den

Den största frågan jag undrar är, vad är det för firmware?

Tack!

Den släpps väll på fredag? 7e september..

Jag har iallafall beställt en =D får se om jag får den på fredag.

Permalänk
Medlem

Från ett annat forum citat:

jag fick min ialf. o den e underbar! man KÄNNER verkligen skillnaden från den gammla när man väl håller den i sina händer! de lovar jag er!...dock så var det ngt bättre ergonomi på den gammla då den här känns liiite för platt men de e väl en fördel tycker man
styr korset känns bättre oxå då den är upphöjd en bit o det ger mer kontroll
iövrigt så är det Firmware 3.60 för er som inte viste o ja har spelat lite PES6 på jobbet och är helt nöjd.
resten har ja inte provat så som Trådlöst spelade o internet samt Remote med ps3 men de ska ja göra sen när ja kommer hem o säga vad ja tyckte om de
en sak till som bör nämnas är att laddnings tiderna ÄR betydligt snabbare..kanske 20-30 sekunder fortare än va det var på den gammla så att det är en plus.
för er som inte har en psp o vill köpa en så rekeomderar ja den varmt då ni inte kommer vara besvikna!

Permalänk
Medlem

Fick min i måndags, har inte haft någon tidigare utan köpte en nu för o leka lite då jag reser en del och Remote Play funktionen såg fräsig ut. Klart kul maskin men det är två saker jag inte gillar. Batteritiden samt ergonomin, eller avsaknande av ergonomi snarare, mina händer gillar inte alls PSP, kan spela max 45 minuter så måste jag ta paus.

Har provat Remote Play mot min PS3 hemma vilket fungerade fint men har inte ännu provat det på distans över Internet, lite småskoj funktion dock - hoppas det kommer en mängd spel som har stöd för detta. Tänk er till exempel ett mmo på ps3 med remote play stöd - logga in på lunchen från jobbet o göra lite crafting eller något