Permalänk
Medlem

IE7 och länkar

Jag kan inte klicka på länkar i Internet Explorer. När jag klickar på dem händer ingenting, jag måste högerklicka och trycka på öppna. Dettta är sjukt irriterande och det har varit så nästan ända sen jag skaffade IE7 men jag har hittils inte orkat bry mig. Hur fixar man detta?

Och inga jävla "använd inte IE" inlägg, tack. Jag måste ha IE för att använda t.ex. hotmail från Live Messenger.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

Re: IE7 och länkar

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arzei
Jag måste ha IE för att använda t.ex. hotmail från Live Messenger.

Nej .. ? http://www.stuffplug.com/

Mvh

Permalänk
Medlem

Ah, okay. Tack. Men vissa saker klarar Opera inte av, t.ex. bankrelaterade grejer. Så det vore trevligt att få det fixat.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Testpilot

Nu löser det ju inte problemet direkt men jag tycker du ska klaga till din bank, gör tillräckligt många det så fixar dom förhoppningsvis ett bättre system som funkar i alla webläsare. Kan rekomendera Swedbank, funkar perfekt i Firefox iallafall så det borde funka i de flesta icke-IE-läsarna.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Använder själv opera hos bank som inte stödjer opera.
F12 -> Inställningar för webbplats -> nätverk -> webläsaridentifiering.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem

Mm visst, men fortfarande så vill jag ha IE fixad. Är det ingen som vet vad som är fel?

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Nu löser det ju inte problemet direkt men jag tycker du ska klaga till din bank, gör tillräckligt många det så fixar dom förhoppningsvis ett bättre system som funkar i alla webläsare. Kan rekomendera Swedbank, funkar perfekt i Firefox iallafall så det borde funka i de flesta icke-IE-läsarna.

Det är inte Handelsbankens fel att man ej kan använda Opera.
Det är Opera som inte har det "system" som både InternetExplorer och FireFox har...

Tyvärr är det så, använder själv uteslutande Opera förutom när jag gör bankärenden på Handelsbanken.
Har frågat Handelsbanken själv som har förklarat detta. Dom tyckte jag skulle maila till Opera och be dom lägga in stöd för detta "system".

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |