Permalänk
Medlem

Vad hände med SHIO?

Hej kära kamrater. Jag och Mr Schnucky undrar om någon vet vart SHIO tog vägen? Den var en fräsch läskedryck utan dess like.

Permalänk
Medlem

Undrar jag med....var riktigt god

Permalänk
Medlem

Third!

Visa signatur

rragon

Permalänk
Medlem

Den har utgått ur sortimentet så enkelt sagt är den död.

Permalänk
Medlem

jag saknar den..

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Den var ju riktigt smaskig ju.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

Men nu finns det en blå flaska som jag inte kommer ihåg vad den heter som är exakt samma sak. Det är en 1l flaska brukar finnas på de flesta affärer. Bluekeld kanske?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead
Den har utgått ur sortimentet så enkelt sagt är den död.

Hur kan det komma sig egentligen? Vem jag än frågar får jag bara höra gott om SHIO. Kanske en återlansering nu när hälsa är så inne skulle vara något.

Vi kanske borde skriva ett vädjande brev till Carlsberg?

Permalänk
Medlem

Herblocks lag: "If you like it, they will stop making it"

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk

Med tanke på mitt efternamn...

om något kan gå fel så kommer det förr eller senare göra det.

Permalänk
Vila i frid

Ett tag fanns det en läsk som hette CALEDONIAN CLEAR, den var i samma stil. Alla dom goda läsksorterna är borta

Visa signatur

Assumption is the brother of all fuckups

Permalänk
Medlem

Bara att smaka på dagens nya mineralvatten med valfri fruktsmak, det är som en Shio Light skulle ha vart
Men håller med att Shio var rikdigt gott

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bijan
Ett tag fanns det en läsk som hette CALEDONIAN CLEAR, den var i samma stil. Alla dom goda läsksorterna är borta

Fanns även en som hetter Canadian Clear. Riktigt god den med. Även jag saknar Shio!

Let's make an petition!

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

/me saknar SHIO också

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk

Finns ju nya Ramlösa (eller om det var Loka) plus som är något liknande. Prova det.

Permalänk
Medlem

SHIO - en bättre och mer naturlig läsk.