Permalänk
Medlem

Tips på bra RGP!?

Hejsan alla!

Nu är det så här att jag har spelat KotOR och Vampires - The masquerade Bloodlines och är sugen på något annat roligt RPG!
Dock vet jag inte några andra liknande dessa, så jag behöver eran hjälp

Dock vill jag slippa spel med orcher, gnomer, trollkarlar eller liknande, så sådana undanbedes! (Finns det RPG i stil med nutiden? Dvs som Vampires om man bortser från Vampyrer)

Och det ska alltså vara RPG i Singelplayer, inga MMORPG

Tacksam för svar

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Permalänk

Själv skulle jag rekommendera att ta en titt på Fable.

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av appoc2013
Själv skulle jag rekommendera att ta en titt på Fable.

Will do

Några mer tips?

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Permalänk
Medlem

Måste jag ta för givet att du spelat Oblivion?
Arcanum är ett Rpg som jag tycker man ska ha spelat... inte helt nytt dock...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Applet
Måste jag ta för givet att du spelat Oblivion?
Arcanum är ett Rpg så jag tycker man ska ha spelat... inte helt nytt dock...

Oblivion har jag faktiskt inte spelat, men frågan är om det fungerar på den här datorn. Men vet att det spelet finns i alla fall ^^
Men jag ska ta en titt på Arcanum

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Permalänk
Medlem

Dark Messiah är rå fett, påminner om Oblivion, dock inte samma story och känsla som, mer slakt istället. Väldigt roligt spel, kräver dock en bra dator.

Permalänk
Avstängd

Dark Messiah som Blixmo sa... men är ganska krävande.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blixmo
Dark Messiah är rå fett, påminner om Oblivion, dock inte samma story och känsla som, mer slakt istället. Väldigt roligt spel, kräver dock en bra dator.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av narnia_salad
Dark Messiah som Blixmo sa... men är ganska krävande.

Jo, det såg krävande ut, är det Source nån tro?

"FAIL: Sorry, your CPU Speed does not meet this minimum requirement. It may be time to purchase a more powerful computer to make your life easier" Säger SRTest.com, skiljer 600MHz, men ska nog funka

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H