Permalänk
Medlem

Vad ska man köpa i tyskland?

Åker till tyskand på fredag och funderar lite på vad man ska köpa där nere, förutom sprit/öl. Funderar på att köpa mig en mp3 och undrar hur det ligger till med elektronik där nere? Är det värt priset eller bättre att köpa i sverige, tänker på garantier osv. Hur är media, filmer, musik, spel? Alla filmer dubbade eller kan man välja svensk text till engelskt språk, precis som på senska utgåvor alltså.

Alla tips är välkomna.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Digitalkameror är ganska mycket billigare än här. Enda jag kan komma på.

Permalänk
Avstängd

Skivor (Dvd-r,cd-cr etc...)

Permalänk

Som nämns ovan så är, -iaf vad jag vet, CD och DVD skivor asbilliga där gentemot här!

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Hedersmedlem

Korv.

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Medlem

sniffsnus

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk

Jag vet inte hur det är i Tyskland, men i grannlandet Polen som jag brukar besöka finns det enorma varuhus med massor av billiga märkesparfymer, hygienartiklar och diverse bra mat. Läs snabbnudlar.

Är det likadant i Tyskland ska du köpa hem tandborstar, schampoo, krämer, parfymer, rakblad och liknande grejor helt klart.