Flytta World of warcraft mappen till annan partition?

Permalänk
Medlem

Flytta World of warcraft mappen till annan partition?

Ja, som topic lyder undrar jag då om det är möjligt att flytta world of warcraft mappen till en annan partition utan att spelet slutar fungera?

Orkar inte börja installera om spelet osv.. så det hade varit skönt om det bara gick att flytta på spelet.

MVH

Permalänk
Medlem

Japp det funkar hur bra som helst, jag kör själv WoW på en annan partition så när jag installerar om är det bara att göra en ny genväg till WoW och köra på som vanligt.

Visa signatur

Ryzen 9 5900X, Asus TUF X570-PLUS, XFX 6950XT, 48GB G.Skill 3600Mhz, Corsair HX650, Samsung 840 EVO 250Gb, Kingston A2000 M.2 500GB, 1+2 Tb HDD, MSI Optix MPG321UR-QD

Permalänk
Medlem

Skönt då tar jag och flyttar grejjorna då

Är nämligen så att en av mina sata diskar tjorvar, tror det är kabeln som är glapp, den går att röra lite även fast den är kopplad till disken så mitt vad det är så hör man *klick* sen hänger sig datorn.... och det är på den disken jag har Wow installerat, så därför vill jag sätta den på en annan partition så om jag spelar wow och har något viktigare för mig i spelet så kan jag lätt koppla ur disken och köra iaf : )