Permalänk
Robot

Black project

Detta är mitt och en kompis projektarbete som precis blivit inlämnat. Själva chassiet är inte färdigt ännu, så några till uppdateringar kommer.

Chassiet är tänk att vara så litet och lätt som möjligt, det väger in på endast 4kg och har dimensionerna (BxDxH), 190 mm x 430 mm x 360 mm.

Själva namnet är för att våran projektledare dissade chassiet eftersom det inte var något speciellt med designen.

Besök albumet: Black project av Carmis

Permalänk
Medlem

Svart CD-läsare så blir det hur bra som helst (=

Permalänk
Medlem

Det kommer när chassiet är klart, just nu så använder vi en gammal för att inte förstöra min egna fina.

Visa signatur

Min stationära: Core 2 Duo E6400, Asus P5B dlx/WiFi, 2Gb Corsair 800Mhz, Connect3d X800GTO @ 16p, Corsair Powersupply 520W
Min bärbara: Compaq Evo n600c

Permalänk
Avstängd

hoppas du inte definerat det som färdigt, då den vita fronten på cd-läsarn och lufthålet förstår hela helhetsintrycket på en annars helt svart låda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Svensk_tiger
hoppas du inte definerat det som färdigt, då den vita fronten på cd-läsarn och lufthålet förstår hela helhetsintrycket på en annars helt svart låda

Citat:

Beskrivning

Detta är mitt och en kompis projektarbete som precis blivit inlämnat. Själva chassiet är inte färdigt ännu, så några till uppdateringar kommer.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Carmis
Det kommer när chassiet är klart, just nu så använder vi en gammal för att inte förstöra min egna fina.

Alltså inte definierat som färdigt

Visa signatur

Min stationära: Core 2 Duo E6400, Asus P5B dlx/WiFi, 2Gb Corsair 800Mhz, Connect3d X800GTO @ 16p, Corsair Powersupply 520W
Min bärbara: Compaq Evo n600c

Permalänk
Medlem

j*vlar vad snyggt det hade blivit om ni hade haft det stående, använt fronten som lucka och inte sågar i luckan nåt..

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk

riktigt snyggt!