Permalänk
Medlem

Htc touch

http://www.htctouch.com/
porr porr porr

Permalänk
Medlem

verkar riktigt cool!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Jag gillar navigeringskuben

Visa signatur

OSIRIS GUITAR - youtube-kanal om elgitarrer, mixning och teknik i hemmastudio

Permalänk
Medlem

När släpps den i sverige ?

Permalänk

Cool undra vad den kommer att kosta..

Permalänk
Medlem

stog på idg.se att den kommer kosta runt 3500 men det verkar välldigt för billigt så man får nog ta det med en nypa salt

Visa signatur

Asus P5B DLX - E6400@3.6Ghz - Noctua NH-U12F - Dominator pc6400 - Albatron 8800gt(@720/1782/1065)13408p 3Dmark06|| H/K 3480 - Dali Concept 8 - Dali Concept 12

Permalänk
Medlem

Förstår inte hypen.
Det är windows mobile ...med ett skal - tills man går in på djupet. Då är det samma gamla windows mobile (dock senaste versionen) igen.
D.v.s. tråkigt gränssnitt utan några som helst glada överraskningar.

Tycker inte den är snygg ö h t heller, HTC kan inte göra snygga PDA's - så enkelt är det.

Visa signatur

skjut inte upp något till morgondagen som du kan få någon annan att göra redan idag.

Permalänk
Medlem

smaken är som baken....delad

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
smaken är som baken....delad

... Vissa har bättre än andra...

Visa signatur

"Den sötaste användaren på sweclockers.com är defenitivt "o3w1". Han blev medlem i December 2001 och har sedan dess skrivit mycket trevliga inlägg och gjort söta kommentarer." - 118100 Svarar på allt!

Permalänk
Medlem

ja ,smaken är sannerligen som baken, delad, jag tycker den ä ful. o kollar man filmerna på gränssnittet så verkar det ju som om de bara gjort det halvhjärtat, delvis lite apple likt, men till stor del fortfarande me gamla vanliga windows smartphone gränssnitt.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Huvudsaken TyTn blir billigare

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem

Hmm, gillar inte att man har blandat Sylus med "Multi-touch".

"Oj, nu ska jag ha fingret. Aj då, dags för stylus. Ok bort med den, lite mer med fingret nu...fan, fram med stylus igen."

Bättre att satsa helhjärtat på en metod enligt mig.

Permalänk
Medlem

Har en motorola A1000 och jag kör aldrig med stylus.

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem

Oki, good for you.

Såg en film av denna mobil, och då var vissa knappar omänskligt små för fingrar.

Permalänk
Medlem

Det som talar emot den är mest den klena processorn tycker jag (och storleken - jag gillar candy bars)

Visa signatur

OSIRIS GUITAR - youtube-kanal om elgitarrer, mixning och teknik i hemmastudio

Permalänk

Inte vidare snygg. Nä det blir en iPhone!

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adzam 1
Oki, good for you.

Såg en film av denna mobil, och då var vissa knappar omänskligt små för fingrar.

Träning ger färdighet

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem

den är ju gammal nu

nu kommer ju uppföljaren som heter Touch Dual
dock verkar den sakna Wifi, vilket jag tycker är synd :/ annars hade jag nog köpt den!

Snabbare processor (400mhz)
utdragbart tangentbord m.m

Windows mobile rules!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Jo jag vet tråden var gammal men nu när den var uppe kunde jag lika gärna svara.

Jo dual vekar bra men själv så är man fast med sin A1000 och letar efter en beggad k800 eller m600 för 1500kr. Ska byta från tre i november och att låsa upp min a1000 kostar mer än telefonens värde

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug