Ie7 Klistra in funktionen frågar....

Permalänk
Medlem

Ie7 Klistra in funktionen frågar....

Hej!
Har ett litet irriterande problem, Installerade IE 7, Allt gick fint och vart rätt nöjd med ie7.
2 dagar senare skulle jag uppdatera min webshop,
För att slippa skriva all text så kopiera jag texten från min leverantör och skulle klistra in den i min shop, då frågar IE om jag ska tillåta det,
Har letat som en blå gnu efter inställningar för att slippa den där skylten med tillåt, men hittar inga sådana.
Nån som vet...
Eller ä jag bara blind..
LasseBoy

Visa signatur

love in him

Permalänk

Re: Ie7 Klistra in funktionen frågar....

Citat:

Ursprungligen inskrivet av lasseboy
Hej!
Har ett litet irriterande problem, Installerade IE 7, Allt gick fint och vart rätt nöjd med ie7.
2 dagar senare skulle jag uppdatera min webshop,
För att slippa skriva all text så kopiera jag texten från min leverantör och skulle klistra in den i min shop, då frågar IE om jag ska tillåta det,
Har letat som en blå gnu efter inställningar för att slippa den där skylten med tillåt, men hittar inga sådana.
Nån som vet...
Eller ä jag bara blind..
LasseBoy

Ja, du är blind... Bästa sättet är att lägga till din webshop i zonen "tillförlitliga platser" och sedan går du in och anpassar inställningarna för den zonen. Finns under verktyg -> internetalternativ -> säkerhet -> tillförlitliga platser -> anpassad nivå... Ungefär i mitten bland alla de inställningarna hittar du "Tillåt tillgång till urklipp via program" som du då ändrar till "Aktivera".