Permalänk
Robot

Kabeldragning=ok?

JAg hade ju fått problem med mitt ECS moderkort så jag tänkte "Äh ska fan sätta i mitt gammla ASUS" så gjorde jag det sen helt plötsligt så fixar jag kablarna (FIRST TIME EVER) och jag blev nöjd med resultatet (Kass kvalitet måste ladda batteri)

Besök albumet: Kabeldragning=ok? av High_fps

Permalänk
Medlem

bra dragning. men fläktarna bläser väll fel där bak..ska väll blåsa ut inte inn??

Visa signatur

|| Win7x64 | | i7 sandy 2600k | 8GbDominatorGT | CorsairAX850w | 2xXFX6970 | 80GbSSD |
| 1,5kGbHdd | LanBoyAir| Dell22" och Acer22" | MacbookAir 13"-11 i7 | Erik ||

Permalänk
Medlem

vänd den undre fläkten...

Permalänk
Medlem

Har den för att blåsa på nordbryggann lite och strömma in luft till cpufläkten den har ju lite sidosug

Visa signatur

Intel i7 2600k @ 5,2Ghz || Asrock P67 Extreme 4 || MSI GeForce GTX 580 FrozrII OC ||8GB Corsair XMS3 1600mhz 320GB Samsung SpinPoint F4 || 2TB Seagate Green || 500GB WD Green || Windows 7 Ultimate 64-Bit

Permalänk

du har nog inte riktigt förståt gallopen här
meningen är att skapa ett luft flöde i burken som en luft tunel ungefär för att allt ska få bästa möjliga kylning.
den nedre fläckten motvärkar luft strömen.

Permalänk
Medlem

Hur ser ni att fläktarna är åt fel håll ? ^^,

Visa signatur

Think before u say anything, so u dont say that u think.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h8u
Hur ser ni att fläktarna är åt fel håll ? ^^,

För att fläktar brukar blåsa åt sin "undersida"..

Jag tror nog du kommer få ner tempen på nordbryggan, cpu och hela datorn om du vänder den fläkten rätt, för då kommer luftströmmen genom datorn faktiskt bli en luftström med och inte en virvel som stänger- och drar in varmluft

Visa signatur

=)

Permalänk

Du e inte riktigt "up to date" men riggen e iaf i ordning, bra jobb me sladdarna tycker jag

Permalänk
Medlem

Snyggt Borde ta och göra i ordning mitt eget ormbo snart...

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!