jag köpte en g5 för ett år sedan och fick ett litet problem då den inre plastkabel kröp ut ur tyg höljet. Blev tvungen att kapa tyghöljet för att få bort den starka böjen som plaststladden fick. Kontaktade logitech support och efter att jag skickat en scannad kopia på kvittot skickad de en ny mus hem till dörren med budfirma. Nu ska jag skicka tillbaks usb pluggen och vikt kasseten från min gammla. Har alldrig upplevt maken till god support förut. Får bli logitech produkter i fortsättningen.
Hur kontaktade du supporten?
Jag har letat efter en mailadress, men det verkar bara gå att ringa?
Dessutom har jag hört att dom bara pratar engelska, stämmer det?
Jag har nämligen en halvtrasig LX7 som jag tänkt få utbytt.
Ursprungligen inskrivet av Frysern Hur kontaktade du supporten?
Jag har letat efter en mailadress, men det verkar bara gå att ringa?
Dessutom har jag hört att dom bara pratar engelska, stämmer det?
Jag har nämligen en halvtrasig LX7 som jag tänkt få utbytt.
/Mr Telefonfobi
Logitech Nordic AB
Trädskolevägen 17
121 62 Johanneshov
+46 (0)8-519 920 19 Product Information - Sweden
+46 (0)8-519 920 20 Technical Help - Sweden
Pratade med en svensk kille för ett par timmar sedan.
Hur bra som helst. 5/5 för logitechs support och produkter.
Ring så får du den bästa hjälpen du kan få, du har inget att vara orolig över.
Visa signatur
God is just an imaginary friend for grownups.
Mer CO-OP åt folket!