Burning Crusade-tråd (använd denna tillsvidare)

Permalänk
Medlem

Snart dingar man 70.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Snart dingar man 70.

det var roligt

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Home|Roz
jag VAR "wow-fri" i cirka 7-8 månader men nu när TBC kom så köpte jag det och har nu börjat spela. Kul som fan men denna gången köra vi inte seriöst utan lirar o har kul. Blood Elfs FTW !! =P

Vad fan hur många har rollat den här jävla rasen egentligen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
det var roligt

Jo, fast inte direkt svårt... har fortfarande gått i skolan osv, även fast det blivit lite sena kvällar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NidoKing
Ursäkta men "blir nog garanterat" låter kul

Äsch, klockan var halv sju och jag hade inte gått och lagt mig Jag skyller på det.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
Äsch, klockan var halv sju och jag hade inte gått och lagt mig Jag skyller på det.

Och så är du uppe och springer nu?
Galen..hehe..
Imorgon drar jag igång och lirar på min shaman på Balnazzar igen, längtar redan

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

instalera

okej, fick mitt TBC idag, men jag kan inte instalera, samma problem som någon hade på första sidan. de löste detta genom att göra en image av skivorna och sedan mounta dem i Deamon eller alcohol. Men jag vet inte hur man gör detta, någon vänlig själ som kan förklara detta för mig? vilka program behöver jag?

tack så mycket

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Och så är du uppe och springer nu?
Galen..hehe..
Imorgon drar jag igång och lirar på min shaman på Balnazzar igen, längtar redan

Du har väll testat shaman sedan 2.0? Helt galen DPS med dual wield

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kega
Du har väll testat shaman sedan 2.0? Helt galen DPS med dual wield

Klart jag har, har bara haft en paus på 2½ vecka
Har 1x HW yxa med Crusader på, och frostbite i off-hand.
Hann och testa den ordentligt, så man ser ju fram emot och gå loss lite igen, hehe

Min gear jag hade när jag lämna:
http://ctprofiles.net/4398757

Heter dock "Doktortårta" och lirar på balnazzar men är för lat att göra en ny profil

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Jag har hört att "Blade of Unyielding" ska vara rätt hyffsat.. Men problemet är bara att jag inte vet vart jag får tag på det Folk i general säger att de kommer från en q men alla "har glömt bort" vart de fick q och vad den heter ^^
Någon som vet hur man får tag på detta svärd? Hittade ingen på Thottbot heller

Tacksam för svar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
det var roligt

Intressaklubben anteckar ska man säga

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Och så är du uppe och springer nu?
Galen..hehe..
Imorgon drar jag igång och lirar på min shaman på Balnazzar igen, längtar redan

Jag sov ju från 07.00 till 13.20, det är ju 6,2 timmar! Räcker mer än väl

mvh

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Är det någon som köpt collectors edition och skickat in kortet etc för att få sina pet? skulle vara kul o veta ungefär hur lång tid det tog från det brevet damp ner i brevlådan

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

Re: instalera

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ludfix
okej, fick mitt TBC idag, men jag kan inte instalera, samma problem som någon hade på första sidan. de löste detta genom att göra en image av skivorna och sedan mounta dem i Deamon eller alcohol. Men jag vet inte hur man gör detta, någon vänlig själ som kan förklara detta för mig? vilka program behöver jag?

tack så mycket

Alcohol använder jag när jag ska göra .img-filer.

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk
Medlem

Re: instalera

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ludfix
okej, fick mitt TBC idag, men jag kan inte instalera, samma problem som någon hade på första sidan. de löste detta genom att göra en image av skivorna och sedan mounta dem i Deamon eller alcohol. Men jag vet inte hur man gör detta, någon vänlig själ som kan förklara detta för mig? vilka program behöver jag?

tack så mycket

Du behöver inte krångla till det så mycket. Skapa en mapp på hdn och kopiera innehållet från varje CD till mappen och kör install därifrån.

Visa signatur

96.0 ram minne systemresurser 9% ledigt filsystem 32 bitar virtuellt minne 32 bitar diskkompicerning inte installerad pccard (pcmia) det finns inga pcmica fack installerade systemet är konfugureat för optimal prestanda hårddisk c:/ 1837 mb ledigt hårddisk d:/ 688 mb ledigt

Permalänk
Medlem

Kan man köpa BC cdkeys online?

Permalänk

nope, det kan man inte, utan det vill till att köpa CD-packet.

Visa signatur

A girl turns on when she wants but a computer turns on when you want

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
Jag sov ju från 07.00 till 13.20, det är ju 6,2 timmar! Räcker mer än väl

mvh

6.33~ timmar :>

Har börjat PvPa på min mage och märkt att jag förvånansvärt nog inte är så kass som man skulle kunna tro. Slutar oftast etta eller tvåa.

Notera att mitt gear är skitkasst.

Visa signatur

Besatt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Apocalyptic
nope, det kan man inte, utan det vill till att köpa CD-packet.

Bah! Tillochmed jag vet att man kan uppgradera sitt konto till burning crusade via nätet...

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem

Någon som vet vart man hämtar upp questet så man får redemption som Draenei Paladin? Jag kan inte hitta det någonstans :S

EDIT: hittade han i Exodar.

Visa signatur

Asus P5K, e4300 @ 2.8GHZ med Scythe MINE, 2gb Corsair XMS2-5400, Nvidia 250 GTS 512mb, Aerocool ExtremEngine 3T, Hiper 530W

Permalänk
Medlem

Shino_san: Många och framförallt Paladins verkar det som, själv tog jag BE för att jag älskar Paladins (hade en lvl 60 human Paladin förr).

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Köpte BC idag, trots att jag lade av med WoW för ett halvår sedan och svor att jag aldrig skulle röra spelet igen. Men, nu är jag här igen.

En Belf Warlock ska jag starta. Frågan för mig just nu är om jag ska starta på en ny realm eller en som varit med ett tag.

Ett par frågor.

* Jag kan nästan tänka mig att på de nya realmsen är 80-90% dranei eller belf? Inte så kul att starta där kanske.

* Om jag startar på en halvny realm så spealar det väl ändå ingen roll att min karaktär är ny, för allas tier 3 items blev ju ändå värdelösa efter lvl 60 där de nya gröna items är bättre. På ett sätt började alla om från början där med.
Eller?

Visa signatur

CPU: i7-4790K MB: Asus Z-97AR RAM: 16GB 1866MHz GPU: Gigabyte GTX 970 G1 Gaming PSU: Evga G2 850W SSD: Samsung 850 EVO 500GB, Crucial MX100 256GB Skärmar: Benq XL2420Z 144Hz, Benq GW2470H IPS Tangentbord: CM Quickfire Rapid-I Brown Mus: Zowie ZA11 Musmatta: Zowie P-SR

Battlelog BF4: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Manmore/stats/92...

Permalänk
Medlem

Jag är kanske lite sent ute, men jag skulle vilja få tag i Collector's Edition av World of Warcraft the Burning Crusade. Vad tror ni mina odds är, och vilka affärer kan man få tur i?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sloppy
Jag är kanske lite sent ute, men jag skulle vilja få tag i Collector's Edition av World of Warcraft the Burning Crusade. Vad tror ni mina odds är, och vilka affärer kan man få tur i?

Tror de är slut på de flesta ställena, var svåra att få om du inte bokade tidigt.
Ta och ring runt till spelbutiker och fråga om dom har något kvar, kan ju vara någon som bokat och inte hämtat.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nordblom
Bah! Tillochmed jag vet att man kan uppgradera sitt konto till burning crusade via nätet...

Bah!
Man kan endast uppgradera via nätet, men du måste ha en kod o den koden får du endast via att köpa cd-paketet

Permalänk
Medlem

finns sidor som säljer cdkeys.. tex den här
http://www.offgamers.com/world-of-warcraft-us/wow-cd-key/tbc-...

Edit: heh, den var visst för usa men det ska finnas för europe nånstans också

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sloppy
Jag är kanske lite sent ute, men jag skulle vilja få tag i Collector's Edition av World of Warcraft the Burning Crusade. Vad tror ni mina odds är, och vilka affärer kan man få tur i?

Du får nog räkna med att betala rejält med pengar för att få en CE nu. Via blocket/ebay eller liknande.

Verkar som spelbutiken har några kvar, men de säljer för ebay-liknande priser nu.
http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt.php?produkt=pc1483

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flygplan
Köpte BC idag, trots att jag lade av med WoW för ett halvår sedan och svor att jag aldrig skulle röra spelet igen. Men, nu är jag här igen.

En Belf Warlock ska jag starta. Frågan för mig just nu är om jag ska starta på en ny realm eller en som varit med ett tag.

Ett par frågor.

* Jag kan nästan tänka mig att på de nya realmsen är 80-90% dranei eller belf? Inte så kul att starta där kanske.

* Om jag startar på en halvny realm så spealar det väl ändå ingen roll att min karaktär är ny, för allas tier 3 items blev ju ändå värdelösa efter lvl 60 där de nya gröna items är bättre. På ett sätt började alla om från början där med.
Eller?

Jag har inte kollat in de nya realmsen men jag har sett massor som rerollat och de flesta om inte nästan alla har valt en av de nya raserna

Tier 3 är absolut inte värdelöst efter 60, jag är snart lvl 70 och har inte bytt ut något av det men tier 1 kan man byta ut nästan direkt och tier 2 är väll runt 64+ instancer

Permalänk
Medlem

Körde igenom 2 wings av Auchindoun igår, hur kul som helst med nya 5 manna instancer. Krävs t.o.m lite taktik och inte bara kötta ner och loota.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shino_san
Vad fan hur många har rollat den här jävla rasen egentligen

Idd. De är ju skitfula. Nelfs är mycket snyggare.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB