finns det något riktigt "ghetto"-spel?

Permalänk

finns det något riktigt "ghetto"-spel?

ja finns det något sånt hade varit skoj med något sånt iaf alla gta har jag så de vet jag om men finns det något annat bra spel som är lite ghetto aktigt?
Mvh/ Adde

Permalänk
Medlem

50 cent-spelet, kanske?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av monkeh
50 cent-spelet, kanske?

Finns det till PC då? har inte ps2 lr xbox haha har bara min kära PC

Permalänk

Nårra bra spel man ska köpa till PC?

Ja de är min stora fråga, har verkligen bara mitt fifa 07 men vill ha ett "ghetto" spel som typ GTA men har klarat av alla så det är inte kul längre så ja vill ha ett riktigt sånt spel till datorn annars är det ju kul att få reda på nårra andra super spel

Permalänk

Painkilla!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ghetto spel.. Mark Echos: Content Under Pressure, klotterspel. The Godfather, Mafia osv.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk

Jag som alltid kommer rekommendera Civilization 4
Kanske inte din typ av spel iof ;p Men annars som KlosterKatten så säger jag Mafia...

Visa signatur

MSI Z77A-GD55, Socket-1155, Intel Core i7-3770K @3.50GHz, Gainward GeForce GTX 690 4GB, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB, Kingston HyperX 3K SSD 240GB

Permalänk

men det är ju inga riktiga ghetto spel ja vill ha något som 50 cent spel de är ju "real ghetto" haha något sånt hade varit skoj att testa alltså

Permalänk

Kingpin, grymt spel, det är ghetto så det ryker om det.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Hedersmedlem

*trådar sammanslagna*

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem

kingpin är fett

Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nienithaur
Kingpin, grymt spel, det är ghetto så det ryker om det.

Åhh vilka minnen

Visa signatur

» Well, tough titties...

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlosterKatten
Ghetto spel.. Mark Echos: Content Under Pressure, klotterspel.

*graffitispel

Klotter är fult och onödigt, graffiti är vackert.

Permalänk

Hur kan ni ha missat att berätta om GTA:SA.
Mer fetghettostämning än så blir det inte. Plus att spelet i sig är jäkligt bra, föga förvånande.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KuziN
*graffitispel

Klotter är fult och onödigt, graffiti är vackert.

Då säger jag ändå Klotterspel, för man skapar inga fina tags i det spelet.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

säger som andra i tråden, Kingpin, det blir inet bättre än så om du vill ha ghetto.

DET är en licens som interplay borde sälja så att någon kan göra en fin uppföljare.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slak
säger som andra i tråden, Kingpin, det blir inet bättre än så om du vill ha ghetto.

DET är en licens som interplay borde sälja så att någon kan göra en fin uppföljare.

Man vet ju aldrig. Fast med högsta sannolikhet är det nedlagt.

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/920392.asp?q=kingpin

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Avstängd

kingpin som alla andra säger kan jag starkt rekommendera,
roligaste minnet från det är nog buggen med att alla karaktärer "bubblade", lite rolig effekt

Permalänk
Medlem

gettoblaster men det finns iofsig bara till commodore 64.

annars är kingpin sjukt mkt getto, så svär dom som s***n i spelet!!!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nienithaur
Man vet ju aldrig. Fast med högsta sannolikhet är det nedlagt.

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/920392.asp?q=kingpin

Det vore ju guld

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Ja det gick ett lågmält rykte 2004 om en uppföljare, men jag tror dem lade ner det. http://www.gamershell.com/news/12579.html

Men, vad jag minns från början av förra året eller slutet av 2005 så släpptes ett spel som sades vara "det nya kingpin", minns tyvärr inte vilket det var.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Avstängd

GTA SA är det ända ricktiga ghetto spel som finns! Musicen!? gör mycket i ett spel!! spelkänslan... det finns dom olika kvarteren.. Gangmembers som puffar på en fet.. finns mycket mycket mera.... tlx en kopia av Easy E hur hårt är inte det? d:

Musicen i spelet...
en del låtar är ricktigt feta medans en del andra är sämst.. det var mer äkta ghetto i musicen förr, idag vet jag inte vad det är!?
palla 50 cent.. ej någe ghetto där inte. storbolags pop skulle jag mer vilja kalla det.

nu ska jag inte dömma spelet 50 cent.. har ej spelat det men tror det suger balle endå... d:

men antar att du spelat GTA SAN för länge sedan!?

Visa signatur

XION 600watt SLI - Asus P5N32-SLI SE Deluxe - E6400 core2duo - TWIN2X 6400 ddr2 800Mhz 2048mb - 2x Asus 7950GT 512mb "1gb" - 250+250Gb sata2 16mb cache - Creative X-fi audio - Creative GigaWorks progamer 5.1

Permalänk
Medlem

Skaffa en X-Box billigt med Def Jam: Fight for NY Hip-hop/ghetto-temat är extremt överdrivet i detta spel och ger mig personligen kväljningar, men det är ett sjukt roligt spel för övrigt...

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

Fifa Street 2 - "Förödmjuka dina rivaler med och vinn dina matcher på gator, i gränder och andra platser som inte direkt är gjorda för fotboll." - mera ghetto kan det väl inte knappast bli?

Visa signatur

None