Dustin home bjuder på en hemlig julklapp!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
mitt vägde 0.3 och var en dvd skiva med idol 2006..

GRATTIS!

Permalänk
Medlem

LOL sjyrre .. men måste ju tacka Dustin ändock .. dottern vad hyperglad ..

Permalänk
Medlem

Jag fick också en Idol-2006 dvd. Skoj skoj. Mamma uppskattar den säkert iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MikaelC
Hej!

Det är roligare när det är lite olika och man inte kan dra någon glasklar slutsats om vad man får baserad på vad alla andra fått

Mvh
Mikael Carinci

Självklart är det så.

Föresten, kolla din inbox, du har ett pm ifrån mig som jag önskar svar på snarast.

Visa signatur

,

Permalänk
Korsordsguru

Mitt paket vägde 0.1 enligt posten.se och jag fick också en t-shirt storlek small. Undra om den ens räcker ner till naveln. Måste vara någon konstig trend på dustin som använt alla M,L,XL själva.

Skulle blivit 500x gladare om jag fick en dustin musmatta anno 199X eller något.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
mitt vägde 0.3 och var en dvd skiva med idol 2006..

Värt Men pop är väl inget för dig GoTaLL ?

Edit: Ahh såg nu

Visa signatur

GA-Z97X-GAMING 3 | Core i7 4790K 4,0GHz | BallistiX Sport 16GB | Gigabyte GeForce GTX980 G1 4GB | Crucial MX100 256GB+512GB SSD | Fractal Design Define R5 | EVGA SuperNova G2 850W | CM Nepton 240M

Permalänk
Dustin

Hej!

Kaleim: totalt skickade vi 462 grejor, hur många som var t-shirts... kan jag inte säga
Alla var inte i samma storlek.

Men som sagt, alla julklapparna tog slut på 16 min 59 s, borde vara nåt slags rekord åtminstone hos oss

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem

Nu så har jag hämtat ut åbäket på 26Kg.... Vad jag ska med det till vet jag inte, men vägde det gjorde det...

... Panasonic SC-HT535 ett hammabiopaket:P Hade ju hellre fått TV'n som folk spekulerade om, men man ska inte klaga..

/Kax

Permalänk
Medlem

Mitt väger 0.9KG så jag slipper nog idol-DVDn :D. blir spännande och se vad det är... måste bara vänta på att morsan kommer hem med bilen.

MikaelC, gav ni verkligen bort en espressomaskin för 4500:-?!

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk

Jag fick en USB Hub och farsan fick ett Bluetooth Headset.

Tackar så mycket Dustin hoppas ni fortsätter med att dela ut julklappar även nästa jul!

Visa signatur

Chieftec LBX-03 P4 3,2GHz @ 3.8GHz Abit AS8 2st Kingston PC3200/DDR400 512Mb Gainward GeForce 6600GT 256MB 2st Samsung SpinPoint P120S 250GB NEC ND-3500A Samsung Syncmaster 913B Microsoft Digital Media Pro Microsoft HABU Logitech X-220 2.1

Permalänk
Medlem

Ojoj riktigt bra grejor många av er fick usbhubb, headset mobil,,,(även om jag har svårt att tro de ,skicka ut sådan gratis !trots bilden innan )

Jaja synd man missa de vid den tiden hade man ju fullt upp att vira in julklappar

Men roligt när de har en massa olika saker blir ju som ett lotteri som någon sade tidigare.

Permalänk
Medlem

Jag fick en jacka =( å den va typ 3 storlekar för lite *morr* när man äntligen fick nått gratis så fick man en jacka som man inte kan ha.. lol

men tack iallafall dustin för paketet.

Visa signatur

iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 - 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - ATI Radeon HD 4850 512MB - 2TB Serial ATA Drive - 8x double-layer SuperDrive

Permalänk
Inaktiv

Då har ja o morsan vart på okq8.

Morsan fick en idol dvd

Jag fick mig en fin röd bag som ja e nöjd emd, dock saknades axelband

Och brorsan som är 11år fick een lamineringsmaskin xD Tesatde den förut, den funka fint, men den luka fan anus när den var igång :S

Permalänk
Medlem

tlx06

vikterna på de olika paketen?

Permalänk
Medlem

2.8kg, hoppas de är en Sony Vaio.

Permalänk
Inaktiv

etoo 0.4 dvd, 1.4 väska och 2.8 laminatorn

altair4 grattis till en laminator

Permalänk
Medlem

Jahapp, då blir det att hämta ut en t-shirt eller alt en Idol-skiva imorgon

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

Haha, se där, då var man en t-shirt rikare (dock en storlek förstor ). Som tur var vann man ju E6300 + moderkort hos komplett och en Creative Xmod på macpro.

Visa signatur

Hacking hasn't been this easy since the axe was invented. - Tomshardware

Permalänk
Medlem

Jag fick en jacka

Paketer vägde 0.8 KG och så här ser Jackan ut.

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
Mitt väger 0.9KG så jag slipper nog idol-DVDn :D. blir spännande och se vad det är... måste bara vänta på att morsan kommer hem med bilen.

En jacka, som passar, blev det (se bild i inlägget ovan)

mycket bättre än en idol DVD

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Min var i storleken SMALL och passade som handen i handsken

Tack dustin

Ni com också fick jackan, är det bra kvalitet?

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Inaktiv

jackan såg ju fan helt okej ut

Permalänk
Hedersmedlem

Det bidde en DVD. Ondskan. Tack Dustinhome!

Permalänk
Medlem

Jag fick också en oki-jacka, rätt stor men helt okej

Permalänk
Medlem

Jag fick en Microsoft notebook optical mouse 3000 i paketet som vägde 0.4kg

Permalänk
Hedersmedlem

Ni som fick tröjjor jackor och prylar som inte "passar" testa byta dem med varandra i den här tråden

Permalänk

yeye, grattis till er som fick nåt... nästa år är jag inne på dustins hemsida kl 00:00 och kommer regga hela familjen och släkten så nåt bra lär ju nån få

Permalänk
Medlem

Farsans paket väger visst 1.5kg. Etoo du hade väl det också. Du har inte hämtat ut det?

Permalänk
Medlem

Fick en Sony S600 digitalkamera!! Vikt 0,4kg..

Inte dumt - Tack så hemskt mycket Dustinhome!!

Visa signatur

//Scsi

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av altair4
Farsans paket väger visst 1.5kg. Etoo du hade väl det också. Du har inte hämtat ut det?

paketet finns på konsum men väntar med att hämta ut det tills imorn när även mitt 100pack dvd+r skivor från wesellcd kommer