Permalänk
Medlem

Kan inte tabba ur CS!?

Hej!

Helt plötsligt fick jag ett jäkligt irriterande problem.
Om jag använder alt + tab för att komma ut till windows så går det inte att komma in igen om man inte kör en ctrl + shift + esc och dödar hl.exe processen.

Om man klickar på cs taben så blir det svart och kommer ut till desktop igen.

help plz!

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

För mig så blir alltid vapnet "lefthanded" när jag tabbar ut och in i CS... jobbigt...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janols
För mig så blir alltid vapnet "lefthanded" när jag tabbar ut och in i CS... jobbigt...

Det där har alltid varit ett känt problem, inget o göra åt dock, är du trött på o ändra i consol så kan du ju alltid binda det till en knapp

ex: bind "k" "cl_righthand 1"

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Det där har alltid varit ett känt problem, inget o göra åt dock, är du trött på o ändra i consol så kan du ju alltid binda det till en knapp

ex: bind "k" "cl_righthand 1"

Left hand kör jag redan med av någon anledning, vanesak visste inte hur man ändrade förut

Men hur fixar man det med att man ine kan tabba alls ? :<

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
Left hand kör jag redan med av någon anledning, vanesak visste inte hur man ändrade förut

Men hur fixar man det med att man ine kan tabba alls ? :<

Vet inte hur det är med CS men har sett att en hel del spel/tillverkare inte stöder alt - tab-funktionen. Brukar stå under troubleshooting i readmen. Dvs tillverkaren bryr sig inte om det inte fungerar, anledningen är ju simpel. På vissa system verkar det fungera, på andra inte å ingen vet varför...

Visa signatur

MCP and CCNA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Det där har alltid varit ett känt problem, inget o göra åt dock, är du trött på o ändra i consol så kan du ju alltid binda det till en knapp

ex: bind "k" "cl_righthand 1"

Sant sant det är smidigt.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av saliv:

Hej!

Helt plötsligt fick jag ett jäkligt irriterande problem.
Om jag använder alt + tab för att komma ut till windows så går det inte att komma in igen om man inte kör en ctrl + shift + esc och dödar hl.exe processen.

Om man klickar på cs taben så blir det svart och kommer ut till desktop igen.

help plz!

Har precis samma problem. lutar åt att det är graffedrivisarna som spökar. I q3 så har jag så att jag har kryssat i disbale desktop position som finns om du klickar på ikonen och väljer properties/egenskaper > compatibilty> "disbale desktop position". Av någon så har disable visual themes slutat fungera för mig. Det är helt random iaf om det funkar...