Vin Diesel ska spela Hitman!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Det är fortfarande Uwe Boll. Boll. Boll. Boll. Mer som Uwe Lol. Jävla skit.

Men ja. Om vi nu får drömma fram regissör, skådespelare osv. så väljer jag:

Agent 47 --- Christian Bale
http://i.jubii.dk/rd/dynamic/gallery/Christian+Bale+som+Batma...
Iskall blick och dessutom grym actionskådis (Equilibrium).

Christian Bale är ju så jävla bra, speciellt i Equilibrium

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

Vi på Io Interactive följer naturligtvis filmen med stor spänning.
Jag tror den har chans att bli bra. Speciellt eftersom Luc hjälper till. Jag hoppas att de gör filmen ganska djup och mörk, utan alltför mycket action.

I Malmö idag kl 18 är det Spelbar. Då träffas alla som är intresserad av spelutveckling.

Jag och kanske några till från IoI kommer vara där. Så vill ni snacka Hitman, Kane & Lynch, spelutveckling eller annat kul så är det bara att komma förbi.

/Andreas

>Hej allesammans!
>
>På torsdag den 7 september är det Spelbar igen.
>Aktiviteten under kvällen är enligt känt manér, vi samlas på neutral
>mark för att ta en öl eller två och umgås över företagsgränserna. Det
>är som vanligt ett mycket informellt evenemang utan något program eller
>officiella presentationer.
>
>Vi håller Spelbar på:
>Pickwick Pub
>Malmborgsgatan 5
>21138 MALMÖ
>
>Från kl 18.
>
>Massive bjuder på första rundan!
>
>Välkomna!

/Andreas

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ra1
Jason Statham är med i "The Transporter" där betér han sig som en hitman & klär sig som en :), har ni sett den? grymmt fet, diggar han stenhårt.

En riktig b-rulle min vän... biljakter, actionscener och sex, primitivt och kul men en bra film?, knappast...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janols
En riktig b-rulle min vän... biljakter, actionscener och sex, primitivt och kul men en bra film?, knappast...

'

Det måste vara tråkigt att se på film för dig, en action film som leverar just det, action, som desutom är rolig. Grymma biljakter och en iskall skådespelare(som hela poängen handlar om med denna tråd).
Tycker det är ganska bra ingredienser till en bra film.

Men sen så är det ju så att smaken är som baken...

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Hitman pratar i princip aldrig, jag tror Vin kommer ha problem med det och att filmskaparna kommer att förstöra alltihop med att ge honom fyndiga repliker.

Plus att Vin inte alls ser ut som en "hitman", han ser inte så iskall ut helt enkelt.

Som sagt, får hoppas på en riktig mörk, nästan äcklig tyst film med iskalla mord (Helst mord som i bloodmoney)

Såklart, så ska man få gåshud när Hitman gliderin med silverballern ljuddämpad, eller när han kryper upp bakom någon med en spänd ståltråd

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja se Jason STATHAM som hitman

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
Hitman pratar i princip aldrig, jag tror Vin kommer ha problem med det och att filmskaparna kommer att förstöra alltihop med att ge honom fyndiga repliker.

Plus att Vin inte alls ser ut som en "hitman", han ser inte så iskall ut helt enkelt.

Som sagt, får hoppas på en riktig mörk, nästan äcklig tyst film med iskalla mord (Helst mord som i bloodmoney)

Såklart, så ska man få gåshud när Hitman gliderin med silverballern ljuddämpad, eller när han kryper upp bakom någon med en spänd ståltråd

Dock får man höra Hitman tänka ganska mycket, det kan de ju överföra till filmen. Det skulle bli bra tror jag.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

"According to Ain't It Cool News, 20th Century Fox has given the Hitman film the green light while deciding that that Deadwood star Timothy Olyphant will be taking the role of Agent 47 instead of Vin Diesel.

TMZ provided an update short after claiming that a source close to Vin Diesel told them that contrary to the AICN story, the actor was not dropped from the Hitman movie; "he opted out long ago."

The Hitman series is one of the entertainment software industry's most successful original IPs. Players take on the role of Agent 47 in a world of crime, sin and greed, where making the perfect 'hit' is the main objective."

Källa: http://news.teamxbox.com/xbox/12396/Hitman-Movie-Vin-Diesel-I...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Det är fortfarande Uwe Boll. Boll. Boll. Boll. Mer som Uwe Lol. Jävla skit.

Uwe Boll har mig veterligen inget med filmen att göra.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

helt klart den skönaste filmen med statham är CRANK!
Så ini helvete skön så det finns inte!

http://imdb.com/title/tt0479884/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robbyboy
helt klart den skönaste filmen med statham är CRANK!
Så ini helvete skön så det finns inte!

http://imdb.com/title/tt0479884/

Kan inte annat än att hålla med. Jason Statham FTW!!!!

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RadioNova
Kan inte annat än att hålla med. Jason Statham FTW!!!!

Verkligen! transporter är ok 2:an suger men crank! han e så hård så det finns inte! HAN måste vara HITMAN!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robbyboy
Verkligen! transporter är ok 2:an suger men crank! han e så hård så det finns inte! HAN måste vara HITMAN!!

Ja vet blev ganska missnöjd på 2:an. Men det är väl så den filmen skall vara typ som med Bond massor av "overkliga" stunts!

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RadioNova
Ja vet blev ganska missnöjd på 2:an. Men det är väl så den filmen skall vara typ som med Bond massor av "overkliga" stunts!

Asså stunten i 2:an var det värsta jag sett, helt sjukt.
Kör igenom en tegelmur och bilen ser ut som ny och när han hakar av bomben under bilen, shit va dåligt!!!!
Men det va ju inte stathams fel utan regisörerna och alla andra:P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robbyboy
Asså stunten i 2:an var det värsta jag sett, helt sjukt.
Kör igenom en tegelmur och bilen ser ut som ny och när han hakar av bomben under bilen, shit va dåligt!!!!
Men det va ju inte stathams fel utan regisörerna och alla andra:P

Och där när han gör en spin i luften med bilden så bomben flyger bort...jess :D:D

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moranic
"According to Ain't It Cool News, 20th Century Fox has given the Hitman film the green light while deciding that that Deadwood star Timothy Olyphant will be taking the role of Agent 47 instead of Vin Diesel.

TMZ provided an update short after claiming that a source close to Vin Diesel told them that contrary to the AICN story, the actor was not dropped from the Hitman movie; "he opted out long ago."

The Hitman series is one of the entertainment software industry's most successful original IPs. Players take on the role of Agent 47 in a world of crime, sin and greed, where making the perfect 'hit' is the main objective."

Källa: http://news.teamxbox.com/xbox/12396/Hitman-Movie-Vin-Diesel-I...

Jippi.

Lika bra dom byter namn på filmen med, The sHitman eller liknande.

Kanske så ska jag söka om rollen

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Dock får man höra Hitman tänka ganska mycket, det kan de ju överföra till filmen. Det skulle bli bra tror jag.

Bara hitman blir lika iskall som han ska vara

Som i bloodmoney när brevbäraren knackade på:

"Ditt brev"
47: Det finns lite pengar i badrumet"
"Inte ska jag ha det "
47: klart du ska

Sen drar han den ljuddämpade hardballern och sätter ett skott i skallen på brevbäraren, iskall

Permalänk

Um... Om det är filmen: http://www.imdb.com/title/tt0465494 (Hitman) ni menar så är det inte Vin Disel som ska spela

Det är Timothy Olyphant.

(fast jag kanske har fel om filmen?)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marabou
Um... Om det är filmen: http://www.imdb.com/title/tt0465494 (Hitman) ni menar så är det inte Vin Disel som ska spela

Det är Timothy Olyphant.

(fast jag kanske har fel om filmen?)

fast jag hade nog sett mer vin i rullen än honom, men vin kunde dom iaf få till en kall handling i rullen, titta på timmy han kommer ju se ut som ett freak utan hår ^_^

http://www.imdb.com/name/nm0648249/

Visa signatur

Gammal