Permalänk
Medlem

Vad måste man göra för mod då?

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jucce
De arbetar inte, alltså går de på bidrag? Eller skolkar från skolan.

Hur vet du att de inte arbetar? De kan ju mycket väl ha tagit ut semester för det här.

Visa signatur

#apple.se @efnet - Frihet, Jämlikhet, Mac.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haffe
Hur vet du att de inte arbetar? De kan ju mycket väl ha tagit ut semester för det här.

Eller som vid ps3-releasen i japan. De är anställda för att köpa de första wii för att sedan kränga de dyrt på ebay. Bäst för dem att de har F-skatte-sedel. ;D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gekk
Eller som vid ps3-releasen i japan. De är anställda för att köpa de första wii för att sedan kränga de dyrt på ebay. Bäst för dem att de har F-skatte-sedel. ;D

Fast frågan är ju hur omfattande den "gråa marknaden" är. Wii har ju redan lanserats i USA.

Visa signatur

#apple.se @efnet - Frihet, Jämlikhet, Mac.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haffe
Fast frågan är ju hur omfattande den "gråa marknaden" är. Wii har ju redan lanserats i USA.

Ja, givetvis. Dessutom är tillgången på wii god. Mitt inlägg var inte alvarligt menat. ^^;

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av data xp
Vad måste man göra för mod då?

Den har inte dvd-playback out of the box. Men som med alla andra konsoller löser det sig väl snart med någon modifikation.

Permalänk
Medlem

Ouch.. fick just reda på att jag mest troligtvis inte kommer få en maskin vid releasen från discshop

bokade 19 september om någon vill veta

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Avstängd

*bort*

Marknadsföring inte tillåtet i forumet.

*inlägg redigerat av Coltrasten*

Visa signatur

Laptop: HP NX9420, Intel Core Duo T2400 @ 1.83GHz, 1x1024MB DDR 400, 80GB SATA, External 300GB SATA, HP DVD+- Burner med lightscribe, ATi Mobility Radeon X1600 256MB

Medlem i signaturgruppen homosexuella Appleanvändare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gekk
Ja, givetvis. Dessutom är tillgången på wii god. Mitt inlägg var inte alvarligt menat. ^^;

Läste på Loading att det är några typer som hänger där som campar...

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
Ouch.. fick just reda på att jag mest troligtvis inte kommer få en maskin vid releasen från discshop

bokade 19 september om någon vill veta

Ouch, jobbigt. Jag väntar på svar på spelbutiken.se, jag förbeställde 18sep.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nukloch
sikka jävla idioter, de har fan inget liv, hur kan man vänta på wii i 7 dagar har folk inget vettigare att göra, typ ha jobb eller skola eller nåt :S

Och jag menar, det är Wii.....så bra är d absolut inte...

vad jag mer undrar över är, hur faen har dom pengar att köpa en Wii, eftersom dom uppenbarligen inte kan ha något jobb om dom kan sitta där i 8 dagar...

Permalänk
Medlem

Alla som inte fått tag på en Wii än: Teknikmagasinet har fortfarande kvar på deras postorder!!

Jag mailade dem eftersom att komplett hade skjutit upp min leveransdag. Här är mailet jag fick:

"Vi kommer totalt att få in ca: 250 Nintendo Wii, butikerna kommer i sin tur få ca: 4st enheter vardera. Till de enheter som kommer till butikerna finns det ingen förbokning eller lista för köp, först till kvarn gäller.

Vår orderavdelning har fått 20-30 enheter reserverade för förbokning via postorder. För att lägga en reservation/förbokning skicka ett mail till: order@teknikmagasinet.se med Rubriken: Förhandsbokning av Nintendo Wii

Skriv i mailet: Namn, Adress, övrig information."

Jag mailade imorse, och jag kommer att få min Wii på releasedagen, eller i värsta fall, måndagen efter. (12 dec.)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haffe
Hur vet du att de inte arbetar? De kan ju mycket väl ha tagit ut semester för det här.

Kanske det. Men det känns tveksamt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BasseBaba
vad jag mer undrar över är, hur faen har dom pengar att köpa en Wii, eftersom dom uppenbarligen inte kan ha något jobb om dom kan sitta där i 8 dagar...

De har väl tagit ledigt. Men mest troligt är det väl studenter.

Permalänk
Medlem

Känns ju som ett galet sätt att utnyttja sin semester i så fall, men det kan väl inte uteslutas.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin
Känns ju som ett galet sätt att utnyttja sin semester i så fall, men det kan väl inte uteslutas.

Jag tycker det ska bli svinskoj att köa. Kommer iofs bara bli en natt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
Ouch.. fick just reda på att jag mest troligtvis inte kommer få en maskin vid releasen från discshop

Samma här, men fick ju en DVD film som kompensation vilket kompenserar 0.4% av min vilja att ha få en Wii...

Jag är snart inne på Cartmans linje, någon som vet vart man kan frysa ner sig??

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Intenso
Jag är snart inne på Cartmans linje, någon som vet vart man kan frysa ner sig??

Har du ett frysfack kan du frysa några delar där och några hos grannen

Permalänk
Medlem

själv får jag mitt wii den 8 dec
har redan fått bekräftelse från GAME och fick ett samtal från dem idag...
heheh han frågade ifall det jag angett stämde
JAAAAAAAAAAA hehhe..
Får tyvärr bara 3 remotes ville ha fyra för wii sports
men det viktigaste är att spela zelda , har väntat sjukt länge på den (fera år)

lider med er verkligen ni som inte kommer få era wii 8dec..
personligen ifall jag inte skulle fått en wii via GAME så skulle jag stått
och köat vid elgiganten...(Dagen innan) där finns det nog chans att få en...

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem

Måste man ha en nunchuck för att kunna spela Wii sports på ett bra sätt?

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av data xp
Måste man ha en nunchuck för att kunna spela Wii sports på ett bra sätt?

Nej den används inte alls i Wii sports

Permalänk
Medlem

I vilka spel kommer nunchuken att användas?

Men känns skönt att man slipper köpa till en nunchuck och behöver bara köpa kontrollen.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem

Den används i boxning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gyppo
Alla som inte fått tag på en Wii än: Teknikmagasinet har fortfarande kvar på deras postorder!!

Skickade just ett mail. Får jag en maskin 8:e eller 12:e så är du min älskling gyppo! Jag var nära på att köpa en 360 för att sitta och lira med på jullovet

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hej980
Den används i boxning.

Just ja det stämmer!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
Skickade just ett mail. Får jag en maskin 8:e eller 12:e så är du min älskling gyppo! Jag var nära på att köpa en 360 för att sitta och lira med på jullovet

Grattis , gott att höra
hheeh x360 inte heller helt fel själv så har jag nyss lirat klart oblivion på x360.....Men just nu känner jag bara för wii den 8dec fan vad goot dte kommer bli zelda HELA TIDEN....

ps vi får ta en match på boxning (wii sports) nåpon dag

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
Skickade just ett mail. Får jag en maskin 8:e eller 12:e så är du min älskling gyppo! Jag var nära på att köpa en 360 för att sitta och lira med på jullovet

Det var så lite så.. Ska bara bli intressant att se var de ligger i pris...

Permalänk
Medlem

Tänkte förboka på teknikmagasinet nu också. Men vill först veta hur mycket dom vill ha för den innan man vågar boka

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Medlem

Lite synd att det inte verkar komma något online-spel till Wii. ska komma pokemon med tydligen fungerar det bara över wi-fi..

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Avstängd

*bort*

Marknadsföring inte tillåtet i forumet.

*inlägg redigerat av OSkar000*

Visa signatur

Laptop: HP NX9420, Intel Core Duo T2400 @ 1.83GHz, 1x1024MB DDR 400, 80GB SATA, External 300GB SATA, HP DVD+- Burner med lightscribe, ATi Mobility Radeon X1600 256MB

Medlem i signaturgruppen homosexuella Appleanvändare