K610i och synkning av kalender

Permalänk
Medlem

K610i och synkning av kalender

Jag tror mig ha bestämt mig för att skaffa ny mobil och att denna blir en K610i. Snygg, har de funktioner jag behöver och är i lagom format. Dessutom har den en prislapp som är överkomlig.

Jag undrar dock över vilka alternativ det finns att lägga in saker i kalendern via datorn. Det är ju lite smidigare om det är många saker att lägga in, som tex jobbschema och sånt.

Man kan, vad jag förstått, synka med Outlook via SE PC-Suite, men jag skulle gärna slippa Outlook, om jag kan.

Jag har kollat lite på FMAs forum, men har inte hittat mycket om hur bra stödet för K610i egentligen är. Med min nuvarande T630 har jag problem med att tiderna jag lägger in i FMA förskjuts 1h i mobilen. Så kan jag ju, naturligtvis, inte ha det.

Finns det andra möjliga alternativ än dessa två?

Permalänk

att det förskjuts beror på att du har olika tidzoner på luren och datorn så det så.

Permalänk
Medlem

Jag har GMT+1 inställt både på mobilen och i datorn.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tack för tipset om MPE. Verkar stabilare och snabbare än FMA.
Funkar även bra att lägga in tider i kalendern på min T630. Finns det någon dokumentation någonstans om vilka telefoner som stöds och isf vilka funktioner som stöds? Jag letade runt på hemsidan och lite i forumet, men lyckades inte hitta så mycket.
Jag kanske letade dåligt?