Permalänk
Medlem

msn strular

msn är skumt som fan för mig just nu och vet inte hur det är för alla andra
jag kan inte skicka meddelanden till andra
jag har testa en massa olika msn klienter men det slutar med meddelandet aldrig når fram

någon som vet vad som händer just nu?

Permalänk
Medlem

har exakt samma problem, men tydligen är det inte alla som har det :S

Visa signatur

Macbook und wow
Citera för svar tack!

Permalänk
Medlem

jag har också strul...men jag kan inte logga in alls. de där gubbarna bara snurrar och snurrar utan att det kommer upp nåt felmeddelande

Permalänk
Medlem

Samma problem här.

Permalänk
Medlem

jag kan iaf logga in o så
men kan inte göra mer än det

Permalänk
Medlem

Men det fungerar för vissa? Baah...

Visa signatur

Macbook und wow
Citera för svar tack!

Permalänk
Medlem

Riktigt jobbigt. Jag försöker få tag i folk men bara vissa medellanden kommer fram =/

Visa signatur

PC (hemma): i5-3570k | GTX 560ti | 16gb Corsair Vengeance 1666mhz | ASUS P8Z77-V LE | Corsair Neutron 128gb SSD + 2 TB WD | Corsair TX-550M | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design R4 | HP w2207 22" | Qpad MK-50 | Steelseries Sensei Macbook Air 13": i5 1,7 ghz | Intel HD 3000 | 4gb | 128gb SSD

Permalänk
Medlem

Funkar inte för mig heller, kan logga in och ser folk online och så, men kan inte skicka meddelanden till någon. Har försökt hitta nått fel på min internetuppkoppling, så det var ju skönt att det inte bara var problem hos mig..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ricque
Riktigt jobbigt. Jag försöker få tag i folk men bara vissa medellanden kommer fram =/

hehe jo.. Flera som försöker skriva, tydligen en del viktiga saker. Droppade in ett sms där en person frågade "varför är du så ignorant?"..

Jobbigt när msn ska strula..

Visa signatur

Macbook und wow
Citera för svar tack!

Permalänk
Medlem

help -> services status:

This page will be updated when information becomes available.

.NET Messenger Service Sign In
The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. If you are signed in, some features may be unavailable. Please try again later.
Last Update: 11/15/2006 9:27:00 AM Pacific Time (GMT -8:00)

Permalänk
Medlem

samma fel här 0o tooongt säger jag

Permalänk
Medlem

fel på med äkta msn och miranda

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Samma här, stora problem just nu.

Visa signatur

E8500, 4GB Corsair, 2x500 Samsung RAID0, 4GB I-Ram, EP43-DS3, 7900GTO, Win7.
AmigaOne G3XE, 1GB, Raptor 150GB, 4GB I-Ram, Radeon 9250 256MB, OS4.1

Permalänk
Medlem

Har samma problem, Har också testat en massa andra klienter skönt att se att andra åxå har samma problem.

Visa signatur

Stationär 1: Cooler Master Cosmos 1000,IntelCore Quad Q6600@2,40ghz,Raptor 74Gb, Win7 64bit, Gigabyte Ga-Ep Ds4, Ati Radeon HD 4870.

Stationär 2: Fractal Design Define XL, Intel Core I7 2600K@3.40GHZ, Intel 320 Series 80GB SSD,Noctua NH-U12P Win7 64bit, ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Asus Hd 6870.

Permalänk
Medlem

Som många andra av er så har även jag problem med msn, kan logga in, men inte skicka eller ta emot meddelanden... Det tråkiga är att jag nollstälde min router då jag trodde det var problemet xD. har lite att återskapa då ^^

Är det ngn som vet när det kommer att bli normalt igen?

Visa signatur

/Macchot

Permalänk
Medlem

jävla mög service, hur fan kan man få så stora problem

Permalänk

Samma problem i Trillian

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Medlem

jag kan inte hitta ngn förklaring på www.msn.se det borde ändå stå något där iaf!!!

Visa signatur

/Macchot

Permalänk

Vilken MSN messenger client är det som gäller nu?
Kör alla med Live messenger eller vilken version använder dom flesta?
Var finns senaste Live messenger att ladda hem?

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Medlem

Jag kör med windows live messenger, samma problem som alla andra här ^^

Permalänk
Medlem

Jag hade live, men jag provade att installera hederliga 7.5 men det var samma problem där

Visa signatur

/Macchot

Permalänk
Medlem

MSN E FUCKAT :S

Permalänk

Men var finns senaste Live messenger Beta'n att ladda hem?
Kommer Live messenger att vara gratis sen när det är klart? Kommer det att gå köra sedan i XP eller måste man ha Vista senare?

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meganeoman
Men var finns senaste Live messenger Beta'n att ladda hem?
Kommer Live messenger att vara gratis sen när det är klart? Kommer det att gå köra sedan i XP eller måste man ha Vista senare?

Senaste betan:
Windows Live Messenger 8.1 Beta

//MrIbra

Permalänk

fy fan för msn messenger alltså. har suttit och startat om datorn för att få det och fungera och så är det samma problem för alla... ganska komiskt.

vi ska inte ta och försöka ena sverige till att bomba deras kontaktmejl med hatbrev/spam.

Visa signatur

ASUS 8800GTS 640mb || Intel e6320 1,86Ghz @ 3,2Ghz|| Scythe Infinity || 4gb OCZ Platinum 800mhz || PSU - Hiper R 580W || Antec P182 || P5B-Deluxe || SuperPi 1MB - 14,8s || 3dMark06 -10761p

//CruZadeR

Permalänk
Medlem

nej, det är väl onödigt de har redan tillräkligt med onödiga problem

Visa signatur

/Macchot

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GeneralCrusader
fy fan för msn messenger alltså. har suttit och startat om datorn för att få det och fungera och så är det samma problem för alla... ganska komiskt.

vi ska inte ta och försöka ena sverige till att bomba deras kontaktmejl med hatbrev/spam.

Ja, usch och fy för en gratistjänst som råkar strula i några timmar. Självklart måste skaparna straffas på ett eller annat sätt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GeneralCrusader
fy fan för msn messenger alltså. har suttit och startat om datorn för att få det och fungera och så är det samma problem för alla... ganska komiskt.

vi ska inte ta och försöka ena sverige till att bomba deras kontaktmejl med hatbrev/spam.

Bra skrivet Ballistic.

GeneralCrusader skriv såhär: Eran gratistjänst som jag använder mig av är nere, antagligen för uppgradering av servrarna och jag är själv för lat för att läsa under: Help -> service status och se att ni informerar mig om att:

.NET Messenger Service Sign In
The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. If you are signed in, some features may be unavailable. Please try again later.
Last Update: 11/15/2006 10:23:00 AM Pacific Time (GMT -8:00)

Vill du ha epostadressen som du skall skicka det till också?

Permalänk
Medlem

Nu har det varit så ett par timmar, säkert fixat tills i morgon, tänk att folk är så beroende av att hålla kontakten.

Tacka vet jag 1800-talet då det var kilomerter till närmaste granne, och bjuda på fika, det var det inte ens tal om :P;)

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

mitt msn har strulat hela dagen, men nu äntligen så fungerar det!

Visa signatur

Macbook und wow
Citera för svar tack!