Permalänk
Medlem

Ingående program i uppgraderade Macbook

Hej. Som snart ny mac-användare undrar jag vilka program som ingår i originalutförande med en MCB?

Det har talats om en office-kompatibel version, ingår denna? Om inte hur dyr är den att anskaffa?

Datorerna på skolan är pc så det måste finnas nåt som gör att jag kan arbeta hemma och inte få probs med nån konvertering eller liknande.

Tack för svar.

/b

Visa signatur

/-_-

Permalänk

Re: Ingående program i uppgraderade Macbook

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bela
Hej. Som snart ny mac-användare undrar jag vilka program som ingår i originalutförande med en MCB?

Det har talats om en office-kompatibel version, ingår denna? Om inte hur dyr är den att anskaffa?

Datorerna på skolan är pc så det måste finnas nåt som gör att jag kan arbeta hemma och inte få probs med nån konvertering eller liknande.

Tack för svar.

/b

Office paketet ligger som 30 dagars testversion på den vid köp. Du kan som student köpa officepaketet för 995kr.

Kolla på apples hemsida under specar för macbooken så står det vad som ingår i programväg

Permalänk
Medlem

Re: Ingående program i uppgraderade Macbook

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bela

Det har talats om en office-kompatibel version, ingår denna? Om inte hur dyr är den att anskaffa?

Både NeoOffice och OpenOffice.org är helt gratis och fullt kompitabla med MS Office.

Permalänk
Medlem

Låter ett kanonsvar

Tack för svaret boys/girls.

Visa signatur

/-_-