Operation Rädda Snäckan - se hitåt!

Permalänk

Operation Rädda Snäckan - se hitåt!

TV4 sänder Idol som ni alla vet och där har vi Snäckan, en hårdrockare med långt mörkt hår med läderböxor som inte vill annat än att vinna Idol och sedan gå hem, dricka öl och spela elgitarr. Idols syfte är ju egentligen att ta fram Sveriges popstjärna..

För två år sen gjordes ett liknande projekt - Operation Rädda Jens. URL :::
http://web.telia.com/~u18221075/raddajens/ DETTA MED FOLKETS HJÄLP ATT FÅ JENS ATT VINNA.

Det jag nu vill ha hjälp med är att skapa designen på sidan - text m.m och publicering på servrar kan jag sköta. Webbdesignen behöver inte vara så överdriven, och all annan hjälp uppskattas.

Vill du vara med?
Skicka ett mail till mig på kanin@ersboda.nu eller PM

Visa signatur

Gigabyte-P35-DS4 | Intel Core 2 Quad Q6600 [3 GHz] | 2x1GB Corsair XMS-6400@800Mhz | Nvidia Geforce 460 GTX [975/2000 MHz] | Intel 320 Series 80 GB SSD | | SETI@Home Team: Sweclockers.com

Permalänk
Medlem

JAG ÄR MED! Känner han lite grann som gjorde rädda jens faktiskt

Visa signatur

Nikon D90, Nikon 85/1,8, Nikon 50/1,8 + annat skräp i väskan

flickr

Permalänk

Härligt med anhängare!

Men kan du skapa hemsidor?

Visa signatur

Gigabyte-P35-DS4 | Intel Core 2 Quad Q6600 [3 GHz] | 2x1GB Corsair XMS-6400@800Mhz | Nvidia Geforce 460 GTX [975/2000 MHz] | Intel 320 Series 80 GB SSD | | SETI@Home Team: Sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Googlah
Härligt med anhängare!

Men kan du skapa hemsidor?

Selfclear!

Har mejlat dej!

Visa signatur

Nikon D90, Nikon 85/1,8, Nikon 50/1,8 + annat skräp i väskan

flickr

Permalänk

Går nog bättre att dra igång sånthär på FB.

Permalänk
Medlem

Jag kan sponsra med server om det behövs.

Permalänk
Medlem

Rädda snäckan! men jag vil hellre att johan vinner eller har han åkt ut redan?

Visa signatur

E6300 | Thermalright Ultra-120 eXtreme + Noctua 120mm 1200rpm | Gigabyte GA-965P-DS3 | 3GB Corsair XMS2-6400 CL5

Permalänk
Medlem

Det var ett år sedan, inte två.

Edit, TV4 kommer ändå fiffla med rösterna, precis som när Jens åkte ut.

Permalänk
Medlem

Jag tror itne det kommer att få samma effekt, dels pga att det gjorts tidigare, dels pga av att snäckan faktiskt skulle kunna bli nåt i juryns ögon, vilket inte jens kunde.

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Googlah
Vill du vara med?
Skicka ett mail till mig på kanin@ersboda.nu eller PM

Hur kul skulle det vara om man tog alla diskussioner via PM eller mail? Grundregeln är att frågar man i forumet så får man ta svaren i forumet.

Till er andra: Trådens ämne var att Googlah behövde hjälp med webbdesign. Den diskussionen ni nu tar upp har inget med tråden att göra. Håll er till ämnet tack!

Visa signatur