Permalänk
Medlem

Modsida

Hej

Jag undrar ifall att det finns något intresse för en modsida. Själva ideen är ett svenskt modforum och varje användare får ett eget galleri. Jag har tänkt på ideen länge och eftersom det är ett stort intresse för många så tror jagnog att detskulle locka några användare. Meningen med denna tråd är att kolla om det finns något intresse för en sådan sida. Så skriv vad ni tycker om ideen.

Permalänk

Ja... men tror inte det är många som håller lika hög stil som vissa på forumet..

sen alla besöker la swec?

ide'n är god men tror inte den blir 100% poppis iaf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Borde du inte ändra ett av alternativen till "JA" istället för "JAG" ?

Ja det skulle jag nog göra.

Permalänk
Medlem

Jag röstade fel! Ska vara ett ja istället för nej! ( Eller, jag. )

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk
Medlem

Ja det skulle jag nog. I alla fall om den håller hyffsad klass..

Visa signatur

Elektriker och musiker =)

Permalänk
Medlem

Detta låter bra, då kanske man skall starta bygga på den.

Permalänk
Medlem

You got my vote

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

Btw; ska du börja bygga så heter det faktiskt "modd" och inte "mod";) skillnad på dom orden..

Visa signatur

Elektriker och musiker =)

Permalänk
Medlem

Det skulle jag nog göra, men duger inte Swecs forumdel?
Och det heter väl mod, modifikation..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DimpZ
Det skulle jag nog göra, men duger inte Swecs forumdel?
Och det heter väl mod, modifikation..

Tanken är väl att det ska vara mer som en sida med bara projektloggar och färdiga byggen.. i Swecs forumdel är det ju mer ofärdiga projekt och funderingar kring saker och ting..

Mod är inte samma sak som modd.. tänk efter;) "Välkommen/välkomna" <-- hajjar du skillnaden? saker och ting stavas inte alltid likadant..

"modsida" låter typ som en hemsida för människor med dåligt självförtroende eller nåt.. stackars de människorna btw..

Visa signatur

Elektriker och musiker =)

Permalänk
Medlem

Ju fler mod(d)sidor desto bättre

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

japp, självklart swec, men även bit-tech får väl räknas som modsida. Dessutom besöks fz, techsweden, toms och anandtech ofta

Permalänk
Medlem

Nu undrar jag en sak, vilket forum skall jag använda? punbb eller phpbb? Så vilken gillar ni bäst?

Permalänk
Medlem

Skillnad ??

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

jag skulle inte besöka detta modfrum, av den enkla anledningen av att vi redan befinner oss i ett, jag behöver inte två

Visa signatur

/Martin

Permalänk
Medlem

skulle lungt besöka det, moddar inte så mkt själv ännu, men ska börja, är alltid kul att kiolla, gillade iden med miniräknare i chassit..

edit: hur ser de olika ut? är det dr phpbb det blåa med skit ful/jobbig design funktion? ist ta det andra..:D

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaks och kan ge svar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exittor
Nu undrar jag en sak, vilket forum skall jag använda? punbb eller phpbb? Så vilken gillar ni bäst?

Difference? Diggar proggvaran som swec kör på.. av alla forum jag varit i så anser jag att vBulletin - prylen som bl.a swec kör på är den trevligaste;)

Visa signatur

Elektriker och musiker =)

Permalänk
Medlem

alltid kul att hitta mer inspiration...älskar svenska moddar.

Permalänk
Medlem

som sagt var, sweclocks är skön..

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaks och kan ge svar.

Permalänk
Medlem

Jag måste säga de att besöker jag ett nytt forum så är det som att åka till centrala Bagdad utan guide eller talmöjligheter. Jag hittar ingenstans.

Därimot swec och jag är som handen i handsken

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk

Jag saknar galleriet med "moddade" burkar på swec, vart tog det vägen?
Om man inte vill lägga upp det igen här på swec så kan jag helt klart tänka mig ett alternativt forum.

Visa signatur

Sajberman

Permalänk
Medlem

Invision Powerboard är skönt

Permalänk
Avstängd

den idén låter bra och bara det kommer va mogna medlemmar där och fina mods så kommer jag kolla in ibland

är det bara chassi mods eller spänningsmoddar o annan electronisk moddin du tänkte på?