Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av runk3n
Men jag ska bygga en video vägg har jag tänkt mig.
Men jag behöver lite mer skrämar ska leta över allt.

Du har rejäla säkringar hemma då eller? Kommer ju dra tokigt med ström så vanliga på 6A/10A lär ju inte hålla länge

Sen har jag hört att om man nu letar efter skrämar så är de ofta lättare att hitta under allt istället för över allt.

Permalänk
Medlem

Funderat själv på bygga någon form av digital-art, dvs att använda skärmarna som tavor och konstverk i hemmet.
Tyvärr när det gäller CRT-skärmar tar dom ju lite väl mycke plats och kan vara svår att montera utan att såga hål i väggen

Känner en person som har sågat hål i väggen in till en garderob och monterat in skärmen i väggen med tavelram.
På insidan står en gammal dator som kör bildspel med hans favoritmotiv.

Visa signatur

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...

Asus Maximus VIII Hero | i7-6700K | ASUS GeForce GTX1070 Strix 8GB | G.Skill F4-2133C15Q-32GRK |

Permalänk
Avstängd

Nää jag tänker ha fler Crt skärmar tät intill varandra i en bokhylla. alltså 3st på varsin hylla och det är 6hyllor. sen så visar man typ filmer på dem flesta och sen det andra typ nått annat skojjs.

Visa signatur

Amd athlon 643200+ 2,0GHz @ Amd athlon 64 3500+ 2,2GHz , 4x 512mb, Gainward geforce 6600GT 128mb.

Permalänk
Medlem

som i en sån där affär som t.ex. siba, elgiganten, onoff med flera?

Permalänk
Medlem

http://www.dustinhome.se/Dacsaportal/?ProdID=5010090575

Billigare och bättre än förra länken.

Visa signatur

Regn är snö på sommarn.

Permalänk
Medlem

som nån skrev, bygg ett akvarium.

FAN VAD COOLT, töm innehållet, täta ihop skiten med plexi, sen låter du rutan vara kvar. hur ballt som helst, åsså med ccfl såklart ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zEm
som nån skrev, bygg ett akvarium.

FAN VAD COOLT, töm innehållet, täta ihop skiten med plexi, sen låter du rutan vara kvar. hur ballt som helst, åsså med ccfl såklart ^^

finns redan

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaWoo
som i en sån där affär som t.ex. siba, elgiganten, onoff med flera?

Just precis.
Det var så jag menade.

Visa signatur

Amd athlon 643200+ 2,0GHz @ Amd athlon 64 3500+ 2,2GHz , 4x 512mb, Gainward geforce 6600GT 128mb.