Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Feltherr
Du har uppenbarligen inte förstått någonting, om det är pga barnslig omognad eller något annat, det vet jag inte. Lägger ner denna off topic-diskussion, för det är som att bolla med en (trasig) vägg.

oj nej jag förstår ingenting, MAMMA, Feltherr på swec är ELAK mot mig, han säger att jag inte förstår för jag är barnsligt omogen huuhuu, aja game on

Visa signatur

Signatur raderad, max tre rader och max två färger. Se reglerna. - Vicotnik

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cylotec
nej ifrågesatte inte deras beslut, undrade bara varför en tråd som denna gör här, och det är inte ifrågesätta, ja du kanske uppfattade det som det, "jag vill inte vara otrevlig, men du ser fördjävla ful ut" men om nån nu skulle säga så skulle jag bara skratta för jag skulle inte bry mig, och det är inte att va otrevlig utan att man säger som man tycker, visst folk uppfattar saker olika..

ja det må va det ända undantaget men varför ska just den här tråden va ett undantag när nån annan kanske vill posta en tråd om hur han fick sitt knä mosat te.x liksom det är samma sak, varför bry sig om 1 tråd när annat folk kanske vill berätta om deras svårigheter i livet?

men fan spelar det för jävla roll om tråden inte har missledande rubrik, tråden hör inte hemma här ändå för ingen annan tråd som inte handlar om spel gör det.

ja fy vilken elak människa jag är, jag bryr mig inte om nån som har cancer oj oj oj

Du är fullt välkommen att starta ett eget forum vart du vill på nätet där du kan diktera dina egna regler, här är det moderatorerna som bestämmer hur de vill, konsekvent eller ej har du knappast med att göra, gillar du inte sättet som de gör det på så är du fullt fri att skita i att hänga här.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cylotec
ja fy vilken elak människa jag är, jag bryr mig inte om nån som har cancer oj oj oj

Försök inte ens anspegla på att vara ironisk, det uppskattas inte. Lägg ner tjafset nu! Det passar sig inte riktigt just nu.

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jimjavel
Du är fullt välkommen att starta ett eget forum vart du vill på nätet där du kan diktera dina egna regler, här är det moderatorerna som bestämmer hur de vill, konsekvent eller ej har du knappast med att göra, gillar du inte sättet som de gör det på så är du fullt fri att skita i att hänga här.

jasså som sagt, jag har inte sagt hur moderatorerna ska styra forumet här, och jag bryr mig inte för 5 öre hur dom styr forumet, och vart kom ett annat forum ifrån? skiter i andra forum och jag hänger hur mycket jag vill här vare sig du vill eller inte.

tråd låst, gå tillbaks till cancern

Visa signatur

Signatur raderad, max tre rader och max två färger. Se reglerna. - Vicotnik

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cylotec

tråd låst, gå tillbaks till cancern

.....

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cylotec
jasså som sagt, jag har inte sagt hur moderatorerna ska styra forumet här, och jag bryr mig inte för 5 öre hur dom styr forumet, och vart kom ett annat forum ifrån? skiter i andra forum och jag hänger hur mycket jag vill här vare sig du vill eller inte.

tråd låst, gå tillbaks till cancern

Vad är ditt problem?
Jag är schysst och säger åt dig att sluta, ändå fortsätter du?
*Varning utdelad --> användare avstängd 1 månad*

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Men lägg ner nu. Dem tycker synd om killen, därför låter dem tråden vara.

JAG tycker synd om killen, måste kännas förjävligt.
Nu har jag inte hängt med i tråden så mycket, har bara läst de 10 första sidorna, men men... hoppas allt fixar sig Pale!

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Men lägg ner nu. Dem tycker synd om killen, därför låter dem tråden vara.

JAG tycker synd om killen, måste kännas förjävligt.
Nu har jag inte hängt med i tråden så mycket, har bara läst de 10 första sidorna, men men... hoppas allt fixar sig Pale!

det handlar inte bara om att det är synd om killen..
kan tänka mig att Pale fått massvis med "polare" genom swec, även om de bara skrivit via en skärm till varandra i X antal år.. så är det ändå en polare! kan även tänka mig att det är mer än bara 10-20 pers som följt denna tråd och är intresserade över hur det går med grabben.

sen när det kommer in respektlöst folk som SER att tråden legat här länge och fortfarande är öppen utan o hajja att moderatorerna låtit den ligga kvar... ja, det är en annan femma.

Permalänk
Medlem

Hur går det?

Visa signatur

[APPLE IMAC 20"][3072Mb DDR2 800mhz][ATI Radeon 2400XT][640GB HDD][OS X 10.5.5]

Permalänk

Ja, kan vara intressant att veta.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk

Såg att tråden hoppat upp och så trodde jag att -Pale- hade uppdaterat, va besviken jag blev.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

Men han får väl göra det då?

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem

Hoppas att du mår bättre [-Pale-], väntar spännt på lägesrapport!

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk

Jag får slänga iväg ett pm till honom så att han får skriva här.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Vila i frid

Hej hej!
Ja det kanske är dags för en uppdatering.

C22H28N2O skickade ett PM för att påminna mig.

Jag kom hem idag efter att ha legat på infektions-avdelningen, isolerad. I typ en vecka.
Antagligen bara någon liten ofarlig infektion i luftrören. Men mitt imunförsvar har vart nästan helt borta en längre tid nu. Men har sen igår börjat återhämta sig.

Kommer inte ihåg vad jag uppdaterade med sist. Men jag har iaf fått 6 omgångar cellgift nu. Och ska (om blodet blir bra) in på en till kur nästa vecka.

Lungorna har blivit lite bätre. Och det har bestämts att, om jag vill, göra en benmärgstransplantantion.
Problemet är dock att jag tydligen har väldigt annorlunda benmärg. Så dom har inte hittat någon riktigt bra matchning.
Vilket är väldigt viktigt.

Om man transplanterar t.ex en njure, o den inte matchar riktigt. Så stöter kroppen bort den nya njuren.

Men, om man får någon annans benmärg, då tar den över kroppen. O gillar den inte kroppen, så stöter den ifrån sig andra delar av kroppen. Vanligast tappar man hud, lungorna dör eller tarmarna.
Och dom sakerna kan ju vara bra att ha.

Så jag vet inte hur jag ska göra.

Antingen kör jag behandlingar då och då, så länge kroppen pallar det.
Eller så gör jag en transplantantion och riskerar att dö direkt.

Ganska jobbigt beslut.

// Jonas

Permalänk

Så gnäller en annan när man är lite förkyld, man skäms ju.
Hoppas att oavsett vilket val du gör så får du leva ett drägligt liv.
Det där med benmärgstransplantation och bortstötning lät ju inte något vidare men vad är oddsen att det lyckas?

Det har sagts förrut men det tål att sägas igen, jag beundrar din styrka och ditt mod. När du klarat dig ur denna pärsen kommer du att vara en otroligt stark person som tar mindre motgångar med en klackspark.

Permalänk

Ja, har dom sagt något om oddsen? Låter som ett väldigt svårt beslut. =/

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem

Har följt dig länge och jag tycker du verkar vara grymt stark som orkar stå på dig.
Fortsätt håll modet uppe så ska du nog klara dig ur det här.

Visa signatur

PC: Gammal skit :)
Foto: Canon 350D ||Canon 28-105/3.5-4.5 || Canon 18-55/3.5-5.6 || Canon 50/1.8

Permalänk
Inaktiv

Även efter man övergivit detta forumet till fördel för andra så finns det fortfarande vissa trådar man får meddelande om och läser, detta är en av dem.

Starkt jobbat, livet är orättvist, det är bara att kämpa mot det.

Permalänk

Transplantation tycker jag verkar vara det bästa alternativet. Det är ju bäst att få ett slut på det så man slipper dras med det hela livet.

Permalänk

Vi har val A och val B

Om val A innebär att din kropp utsätts för sådan här skit under längre tid och det innebär att du inte kan göra mycket med ditt liv... håll dig undan!

Jag skulle välja B om det var +70% chans att överleva. Tar hellre risken o blir kvitt problemen. Fast problemen kanske inte slutar där?

Permalänk
Medlem

Tror sådana val riskerar att bli väldigt annorlunda när man väl ställs inför dom.

Lycka till pale, hoppas du blir frisk.

Permalänk

Jag hoppas verkligen att allt går bra Pale, och om du frågar någon utav mina polare så förstår du att det betyder ganska mycket när det kommer från mig (är onormalt cynisk).
Men det märks att du verkligen har kämpat under dom här 2 1/2 åren och jag hoppas att allt slutar bra och att du lever ett långt och härligt liv.

Varning! Följande bör ej läsas av andra än okänsliga, smått mentalsjuka personer
Skulle det inte vara lite halvkul om det visade sig att Pale bara drev med oss, att han egentligen inte har cancer utan bara hade käkat för mycket chips den där dagen 2003

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Medlem

Hittade denna tråd nu, och vill bara säga krya på dig.
Min syster hade canser när hon var runt 1år, hon mår nu bra och fyller snart 18, jag var inte så gammal när detta hände men redan då var doktorerna duktiga på att bota canser. Så jag tror du blir av med skiten, krya på dig.

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

Hej pale, Hur är det med dig nu?
läste precis hela tråden för andra gången, det är svårt för mig enbart det, kan inte förstå hur det har varit för dig.
Jag hoppas starkt att du fixar detta.
Du är otroligt stark som klarat dig så här långt, ge Inte upp! det kommer ny forskning hela tiden.
Kom gärna med en update om hur det går.
Krya på dig!

Permalänk

Har läst igenom den här tråden ett otal gånger, och du har verkligen mina sympatier och lycko-önskningar.

Är själv lite av en hypondriker och oroar mig ständigt över cancer.

Hoppas allt går bra för dig.

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk

Hej

Hur går det?

Visa signatur

Prescott 2.8GHz l 1024Mb ram l Asus 9600XT l Audigy2 l
Seagate 120Gb l Nec ND1300 l
Logitech Z-2200 l Samsung 172X l

Permalänk
Medlem

Jag tycker att det är väldigt starkt att du står på dig.
Fick själv reda på förra månaden att min moster hade gått bort i skelett och lung-cancer, och jag har aldrig fält så många tårar som jag gjorde, fy fan.
Jag tycker du ska lyssna på dina närmaste och käraste, vad dom tycker osv.
Good luck my friend.

Mvh Cymorph

Visa signatur

AMD Athlon 64 3200 @ 2,8Ghz | 2048Mb | Sapphire Radeon HD 2600XT | Gigabyte GA-K8NSC | Xilence 500W | Soundblaster A4 7.1 | Maxtor S-ATA 200Gb - Samsung SP1654N 160GB | Antec P182 | SAMSUNG 22" 225BW

Permalänk
Medlem

Jag har nu läst igenom tråden och måste säga att jag är imponerad av hur du har utvecklats genom åren, både kunskap och personlighet.

Stå på dig!

Permalänk
Medlem

Har precis läst igenom hela tråden.
Måste säga att jag är imponerad av hur du har klarat av sjukdomen. Själv hade jag nog brutit ner totalt.
Finns väl inte så mycket mer att säga än, Lycka Till Pale och ge cancern en redig omgång för oss alla!

Mvh // Fredrik

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."