Permalänk
Medlem

cosmos till wow

Hej
Eftersom jag inte fick något svar på min fråga i den stora world of warcraft tråden så gör jag helt enkelt en ny tråd i hopp om lite hjälp.
Det är iaf så att när jag försöker uppdatera mitt cosmos till wow (använder det från http://www.cosmosui.org/ )så får jag felmeddelandet: "There was an error communicating with the server".. vad beror det på? är det nå portar jag måste öppna isf vilka? jag har sökt på deras forum men inte hittat svaret på min fråga.. så jag hoppas ni kan hjälpa mig bättre

MVH// BesteN

Permalänk
Medlem

Re: cosmos till wow

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
Hej
Eftersom jag inte fick något svar på min fråga i den stora world of warcraft tråden så gör jag helt enkelt en ny tråd i hopp om lite hjälp.
Det är iaf så att när jag försöker uppdatera mitt cosmos till wow (använder det från http://www.cosmosui.org/ )så får jag felmeddelandet: "There was an error communicating with the server".. vad beror det på? är det nå portar jag måste öppna isf vilka? jag har sökt på deras forum men inte hittat svaret på min fråga.. så jag hoppas ni kan hjälpa mig bättre

MVH// BesteN

Det är antagligen att servern inte tycker om cosmos nu efter nya patchen.. (antar jag).. Man brukar få det felet då

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Re: Re: cosmos till wow

Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Det är antagligen att servern inte tycker om cosmos nu efter nya patchen.. (antar jag).. Man brukar få det felet då

men alltså det är cosmos update server som cosmos klienten inte kan anluta till när jag ska patcha cosmos, alltså inga problem med wow servern (förutom att den disconnectar upprepade ggr)

Permalänk
Medlem

Aha, okej. har du prövat kolla deras forum? (om dom har nått)

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Aha, okej. har du prövat kolla deras forum? (om dom har nått)

jo dom har ett forum, är några som har haft samma problem men finner ingen som lyckats åtgärda problemet :/

Permalänk
Medlem

Då får du helt enkelt vänta på svar

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Jag skulle bara rent generellt sett rekomendera att du sätter ihop de addons du själv vill ha/behöver, Cosmos känns så jäkla 2004

Curse-gaming.com samt ui.worldofwar.net har ju båda en enorm mängd med addons.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
Jag skulle bara rent generellt sett rekomendera att du sätter ihop de addons du själv vill ha/behöver, Cosmos känns så jäkla 2004

Curse-gaming.com samt ui.worldofwar.net har ju båda en enorm mängd med addons.

jasså tänkte bara ta cosmos för det gick så snabbt att fixa och var så simpelt men ska kika in på sidorna där lite senare : )