Prey inget för dom som blir illamående

Permalänk

sedan äre as sjukt när när han ser en kille gå in i en "crate" titar efter går in och vips i ett helt annat ställe sedan in i nästa och är i öknen ja det är as sjukt så sett men det är väl i grund o botten en DOOM Quake klon väldigt quake:igt må ja säga

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

Demopremiär på Gamespot 21:00 ikväll!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smocko
Demopremiär på Gamespot 21:00 ikväll!

Synd bara att man måste ha super duper trippel ultra, premium VIP konto för att ladda ner det hos de till en vettig hastighet

Permalänk
Medlem

Jo, GameSpot har fan de segaste servrarna bland proffsiga spelsidor om man är en vanlig användare.

Permalänk
Medlem

Deta spel ser precis ut som Doom 3 lr Quake 4 blir nå inge vidare lir..

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Deta spel ser precis ut som Doom 3 lr Quake 4 blir nå inge vidare lir..

Jag håller inte med där. Jag tror detta spel kommer å vara bättre/läskigare än doom3 och quak4

Permalänk
Medlem

Blir ju som en gryta med q3 som huvud ingrediens och en liten nypa AVP som smaksättare

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Inaktiv

En utmaning lär det bli, först att ladda hem demot på en 0,5 lina. Sen lär ju mitt 9600XT kunna användas som stekpanna häär i sommarvärmen när Prey rullar på

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killbom
En utmaning lär det bli, först att ladda hem demot på en 0,5 lina. Sen lär ju mitt 9600XT kunna användas som stekpanna häär i sommarvärmen när Prey rullar på

Hihi sitter på samma kort som du. dock har jag

så det ligger på stadiga 26 grader

Edit: stiger dock en grad när jag kör i overdrive mode.

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Medlem

Demot släpps just nu om en timme och elva minuter
http://www.gamespot.com/promos/2006/prey-demo/index.html

Visa signatur

Phanteks Enthoo EVOLV || MSI Z170A KRAIT GAMING 3X || Intel Core i5 6600K || Ballistix 16GB (2x8GB) DDR4 2666MHz CL16 || EVGA GeForce GTX 1080 SC 8GB || SSD 128GB Samsung 830-Series + 447GB TOSHIBA-TR150 || Corsair RM750X 750W

Permalänk
Medlem

ska det inte komma nu kl.5 till X360? annars hinner jag inte att börja tanka

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Det här spelet verkar svinbra. Ni som har provat demot, är det kul?
/A

Permalänk
Medlem

Tankar demot just nu i 620-630 kb/sek från FZ

http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/prey/Prey_Demo.zip

Permalänk
Medlem

tycket det var riktigt bra, speciellt multiplayer delen.
kommer en och springer i taket och en på väggen så hoppar man ner för en kant så står man själv helt plötsligt på väggen, sjukt skönt
hoppas dom släpper 360 demot snart.
datorn klarade singelpalyer utan större problem men multi hadde inte många fps

Permalänk
Medlem

Verkar riktigt lovande, att springa runt på väggar och tak var blev snurrigt efter ett tag, skitkul

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Skitgrymt spel....

Man blir så jävla snurrig efter ett tag, man visste inte vad som var tak och vad som var golv för helvete

Grafiken, Doom 3 motorn är utan tvekan den bästa grafikmotorn som finns. Så himla underbar. Snyggare än FEAR, och ändå flyter det bättre...
Andra företag borde lära sig från Id software.

Våldsamt är det också! Blev chockad när jag såg två barn bli mördade av... något

UNDERBART SPEL!

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Är det ett skräckspel eller renodlad action? Observera att jag såg Fear som skräck. Jag kan bara inte spela / se på skräck, är för feg.

Permalänk
Medlem

Hmm.... bra fråga.

Spelet kunde vara lite äckligt ibland, men inte så värst läskigt :/

Men det kanske bara är jag. Jag tyckte inte ens FEAR var läskigt...

ACTION ÄR DET IAF! Action från alla möjliga riktningar

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Hehe, det var just det. Du tyckte inte Fear var läskigt, jag kunde knappt lira demot. Nån som spelat båda och darrade i strumpbyxorna av Fear?

Permalänk
Medlem

OMG!! Jag skrev fel! www.pray.com

Verkar rätt snurrat det där spelet. Aldrig hört om det. Men jag kommer ihåg Alien Vs Predator, spela som alien och du blir yr i början.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Skitgrymt spel....

Man blir så jävla snurrig efter ett tag, man visste inte vad som var tak och vad som var golv för helvete

Grafiken, Doom 3 motorn är utan tvekan den bästa grafikmotorn som finns. Så himla underbar. Snyggare än FEAR, och ändå flyter det bättre...
Andra företag borde lära sig från Id software.

Våldsamt är det också! Blev chockad när jag såg två barn bli mördade av... något

UNDERBART SPEL!

Dina åsikter verkar var samma som mina. Hoppas bara att spelet blir varierat och inte blir som jag tyckte t.ex. Quake 4 blev efter ett tag. I demot tyckte jag miniplaneten var jävligt fräck och lagom psykadelisk i den psykadeliska andan.

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk

HEJ
När ja först började köra det här spelet, så trodde jag det vart något surt
cowboy spel men den tanken ändrades ju ganska fört när man såg männinskor krossas och grova utomjordingar kötta loss...
10/10 bästa spelet jag har kört

Visa signatur

HEJ!:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smocko
Är ganska säker på att det är Doom 3 motorn ja, 3DRealms har väl funderat på den till Duke Nukem Forever?

Har inte hört talas om något motor byte för DNF sen quake2->unreal/UT . men man får väl anta att det inte är speciellt mycket spår av unreal kvar i koden om de hållt på så här länge