Permalänk

onlinespel....

har lirat wow wtt tag nu och börjat tröttna om man ska vara ärligt(inget elakt menat mot alla wow fanns).

undrar om andra onlinespel som e roliga förutom tibia

Permalänk
Medlem

Är det mmorpg du söker finns det en uppsjö.

Everquest
D&D Online
EVE
Anarchy Online
etc.

Visa signatur

Workstation: i9-13900K @ 6.1 GHz - Asus Z790 ProArt - G.Skill 6400MHz 2x32 GB - Asus TUF 4080 16 GB
Samsung 990 Pro MVMe 1 TB - Kingston Renegade MVMe 4 TB - Asus 990 Pro NVMe 4TB
ASUS ROG Strix Aura 1000W - EK-Nucleus AIO CR360 - LianLi O11 Dynamic EVO
LG 38GL950G - Sound Blaster Katana V2X Soundbar - Corsair RGB Strafe - G-Wolves Sköll
Server: i7-6700K @ 4.2GHz - Asus Maximus VIII - Corsair DDR4 4x16 GB - Samsung 950 MVMe 256GB - Samsung EVO 1 TB

Permalänk
Medlem

runescape? själv har jag tröttnat på mmorpg då man bara sitter och nöter samma grej hela tiden..

Visa signatur

Ja men hej!

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Är själv fast i Lineage 2, har många nackdelar men fördelarna väger helt klart upp dom.

Permalänk
Medlem

Risk your life 2 är ett gratis och skoj mmorpg.

Visa signatur

AMD 8320, Radeon 7950 etc... | Trächassi :) |

Permalänk

Du kan ju prova Guild Wars. Inget äkta MMORPG. Men skitkul:)

Visa signatur

Apparently 1 in 5 people in the world are Chinese and there are 5 people in my family, so it must be one of them. It's either my mum or my dad......or maybe my older brother Colin, or my younger brother Ho-Cha-Chu, but I'm pretty sure it's Colin!

Permalänk
Medlem

Testat City of heroes nu i ett par dagar, riktigt kul... Lite enformigt men kan man leva med WoW så är det inte farligt tycker jag.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Re: onlinespel....

Citat:

Ursprungligen inskrivet av supermanlover
har lirat wow wtt tag nu och börjat tröttna om man ska vara ärligt(inget elakt menat mot alla wow fanns)

Vad är det för elakt att tröttna på ett spel? Jag tog inte illa upp iallafall

Permalänk
Medlem

I vanlig ordning föreslår jag EVE när någon funderar på att börja ett nytt MMORPG, ett anorlunda o på många sätt unikt spel i genren.

Det passar dock inte alla, det är ett hårt liv i rymden... men är du stark nog så är det bra mycket mer givande.

Visa signatur

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

Permalänk
Medlem

Gillar du handlng så är tydlingen Saga of Ryzom bra.. Jag har det själv men har dock inte haft tid att spela det.

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 75190255508
Du kan ju prova Guild Wars. Inget äkta MMORPG. Men skitkul:)

Guild Wars är ett CORPG (Competitive online role-playing game), så nej det är inget MMORPG.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lorithlor
Guild Wars är ett CORPG (Competitive online role-playing game), så nej det är inget MMORPG.

Han skrev ju "Inget äkta"

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Han skrev ju "Inget äkta"

lori sa "Så nej,"

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

EXODUS! OT server, skit kul. Är själv lvl 51.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
lori sa "Så nej,"

Värd diskussion jag startade... Utan att ens mena det:P

Visa signatur

Apparently 1 in 5 people in the world are Chinese and there are 5 people in my family, so it must be one of them. It's either my mum or my dad......or maybe my older brother Colin, or my younger brother Ho-Cha-Chu, but I'm pretty sure it's Colin!

Permalänk
Medlem

du har ju Silkroad Online som är helt gratis
är själv fast i det spelet

Visa signatur

Asus Crosshair V Formula | AMD Phenom II X6 1100T BE | Corsair Vengeance Blue DDR3 1866MHz 16GB | XFX Radeon HD6870 1GB | OCZ Vertex3 120GB SSD + WD VelociRaptor 150GB | Fractal Design R3 | Corsair H100