Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clowiser
Nej det är inget fusk. Det går att hamna där ändå.

Om man använder sig av en exploit för att fuska så är det fusk...Fast om nisse bara ligger där och kollar gör det inget.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Avstängd

va fan är det här nu då?
måste krylla med Horor på Bredbandbolagets servrar
försöker man att joina då kan det komma upp ett medelande om att man har blivit kickad från servern av en hor admin eller en omröstning.
hur i helvete kan man bli kickad när man inte har hunnit joina?????

annars såg det ut så här nyss när jag precis hade börjat spela.
kul va.
man får lämna plats för en annan smör fjolla bara för att han är medlem.
snacka om pissigt alltså.
en sak är om man inte kan joina men att bli kickad när man spelar är ju för jävligt.

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pg_ice
va fan är det här nu då?
måste krylla med Horor på Bredbandbolagets servrar
försöker man att joina då kan det komma upp ett medelande om att man har blivit kickad från servern av en hor admin eller en omröstning.
hur i helvete kan man bli kickad när man inte har hunnit joina?????

annars såg det ut så här nyss när jag precis hade börjat spela.
kul va.
man får lämna plats för en annan smör fjolla bara för att han är medlem.
snacka om pissigt alltså.
en sak är om man inte kan joina men att bli kickad när man spelar är ju för jävligt.

http://web.telia.com/~u15011310/punk.jpg

Chilla ner lite va. Var det en bbb-server du spelade på så kan du lätt bli medlem själv på följande länk. Detta är ett försök av bbb själva att skapa en seriösare community av både klaner och enskilda spelaresom får företräde på deras servrar. Jag ser bara positivt på detta iaf.

http://arena.spelarenan.se/ecp.php?key=ecp

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Hedersmedlem

Tycker inte att man skall kunna reservera plats på en rankad server men nu är det så tyvärr.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Chilla ner lite va. Var det en bbb-server du spelade på så kan du lätt bli medlem själv på följande länk.

bra
lika bra att kirra det.
chilla ner :)?
ok men inte i BF2

Edit: vilket jäääävla strul
chilla ner gör vi nån annan gång
reggat mig hos spelarenen! klart!
ska joina BF2#3 servern som är TOM!
alltså 0/32 spelare
när BF2 startas automatiskt och jag kommer in så har tydligen 32 peeps joinat medans jag laddade BF2.
hur är det möjligt?
skämt och sido...varför står det att serven är tom och när man joinar så är den full?
"the server is full please chose another" kommer det upp.

alltså: smart grej men räcker det inte med buggarna i 1.3 patchen
ska vi få nya idiot buggar med den automatiska launchen från spelarenan också??

postar en bild.
vad säger man: i helvete heller!!!
SERVERN ÄR FULL! lär er det !
det är fn otroligt alltså

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pg_ice
bra
lika bra att kirra det.
chilla ner :)?
ok men inte i BF2

Edit: vilket jäääävla strul
chilla ner gör vi nån annan gång
reggat mig hos spelarenen! klart!
ska joina BF2#3 servern som är TOM!
alltså 0/32 spelare
när BF2 startas automatiskt och jag kommer in så har tydligen 32 peeps joinat medans jag laddade BF2.
hur är det möjligt?
skämt och sido...varför står det att serven är tom och när man joinar så är den full?
"the server is full please chose another" kommer det upp.

alltså: smart grej men räcker det inte med buggarna i 1.3 patchen
ska vi få nya idiot buggar med den automatiska launchen från spelarenan också??

postar en bild.
vad säger man: i helvete heller!!!
SERVERN ÄR FULL! lär er det !
det är fn otroligt alltså
http://web.telia.com/~u15011310/spelarenan.jpg

Att man inte kan se hur många som är inne på en server är ett ytterligare fel som blev då de fixade super 1.3 patchen....

Visa signatur

3600X RTX 2060

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JoXon2
Att man inte kan se hur många som är inne på en server är ett ytterligare fel som blev då de fixade super 1.3 patchen....

joinade en annan server på listan och då funkade det.
dock jäkligt segt...se tråden jag skapade.
det här är bara att lägga ner!

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Jag har funderat på att köpa BF2 ett bra tag nu men det verkar vara väldigt många (för att inte säga alla) som klagar på 1.3 patchen. Så min fråga är: är det fortfarande värt att köpa det eller sabbar patchen väldigt mycket? också följdfrågan: finns det nåt ställe som säljer det billigare än någåt annat?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raxor
Jag har funderat på att köpa BF2 ett bra tag nu men det verkar vara väldigt många (för att inte säga alla) som klagar på 1.3 patchen. Så min fråga är: är det fortfarande värt att köpa det eller sabbar patchen väldigt mycket? också följdfrågan: finns det nåt ställe som säljer det billigare än någåt annat?

Jag tycker att det är minst lika kul som förut.

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raxor
Jag har funderat på att köpa BF2 ett bra tag nu men det verkar vara väldigt många (för att inte säga alla) som klagar på 1.3 patchen. Så min fråga är: är det fortfarande värt att köpa det eller sabbar patchen väldigt mycket? också följdfrågan: finns det nåt ställe som säljer det billigare än någåt annat?

Jag säger: Köp spelet på egen risk
Antingen så fungerar det bra för dig, eller så fungerar det skit!

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raxor
Jag har funderat på att köpa BF2 ett bra tag nu men det verkar vara väldigt många (för att inte säga alla) som klagar på 1.3 patchen. Så min fråga är: är det fortfarande värt att köpa det eller sabbar patchen väldigt mycket? också följdfrågan: finns det nåt ställe som säljer det billigare än någåt annat?

Det funkar utan problem för mig och de polare jag har som spelar detta. Det är ett väldigt bra spel, men visst lider det av lite buggar. Hur man sedan vill förstora upp dessa problem varierar från person till person verkar det som. Oftast så finns det vägar runt problemen.

Men jag säger som föregående talare, köp det på egen risk. För vissa går det bra för och för andra går det mindre bra för.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Avstängd

det verkar som man har blivit av med alla blåbär
jäklar vad seriöst det är nu på BBBs servrar!
alla sköter sig och alla jobbar för laget,jäkligt skoj!

antar att det har att göra med att man är reggad på spelarenan,vilket gör att dom har bättre koll på hur folk sköter sig.

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk

Köp på webhallen, 289 kr.

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cylotec
måste inte alls va 2st för coop, du kan va själv och spela, brukar göra det då och då, ta max players 1 och numbers of bots till 48 eller så.

Ok, missade det. Tack. Synd bara att man inte kan spela på större kartor än 16-players. Och att de upplåsta vapnen inte finns med. Fast jag kanske har missat något där också?

Permalänk
Relik 📜

Tycker vi borde lira ihop lite mer, vi mer seriösa..
Jag, kik, Strogge, Mockasin (Pro@) och Artman lirar rätt ofta (nästan dagligen, offer som vi är).
Går alltid mycket bättre när man är i squad..

Häng runt med oss i #swecbf2, så ser man lätt när folk spelar och inte spelar.

(Ja, det var vår SweC-bf2-klan, nej, det blev inget )

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lezziter
Tycker vi borde lira ihop lite mer, vi mer seriösa..
Jag, kik, Strogge, Mockasin (Pro@) och Artman lirar rätt ofta (nästan dagligen, offer som vi är).
Går alltid mycket bättre när man är i squad..

Häng runt med oss i #swecbf2, så ser man lätt när folk spelar och inte spelar.

(Ja, det var vår SweC-bf2-klan, nej, det blev inget )

Låter lockande... man tvingas alltid spela med några idioter annars som springer åt varsitt håll eller kampar helikoptern. Skulle va kul med lite real-deal squad action.
Vilka servrar brukar ni lira på?

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Avstängd
Citat:

[i]
Häng runt med oss i #swecbf2, så ser man lätt när folk spelar och inte spelar.

BBBs servrar är det som gäller om man vill lira seriöst
som jag sa så har stolpskotten dragit

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pg_ice
BBBs servrar är det som gäller om man vill lira seriöst
som jag sa så har stolpskotten dragit

Tyvärr är den spelarenan-rankingen rätt fucked up. Den är ju "självlärande", men folk har genom rapeande på olika sätt förstört den rätt fint, så det enda man får poäng för (i princip) är att döda inf..

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lezziter
[B]Tyvärr är den spelarenan-rankingen rätt fucked up.

ähh den funkar fint.
fusk nissar finns det ju överallt men dom blir inte långvarade.
det räcker man att man kommer på dom så ryker dom direkt,det är ju det som är bra med spelarenan,man har koll på andra spelare.

score från en dags spelande
Stridspoäng
108
Lagpoäng
21
Totalt
129

rank: 1372 haha
det ska bättras på!

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Gillar ni spawn-killing Joina Hmc Karkand 64p där är det free for all att spawn killa men som sakt en riktigt skit server eftersom Admins där tror att dom är macho eftersom dom åker runt i sina Apc's och spawn killar alla liksom heja skill's:D

föresten är SweC sidan klar?
finns inge galleri är fil avdelningen också borta? och vad hände med att man kunde ändra Them på sweC?

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Jaha...installerade 1.3 patchen nyss eftersom det var ett tag sen jag lirade BF2. Crash to desktop 9 av 10 ggr jag försöker joina en server! Tack DICE/EA! Någon som vet hur jag löser detta?

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pg_ice
ähh den funkar fint.
fusk nissar finns det ju överallt men dom blir inte långvarade.
det räcker man att man kommer på dom så ryker dom direkt,det är ju det som är bra med spelarenan,man har koll på andra spelare.

score från en dags spelande
Stridspoäng
108
Lagpoäng
21
Totalt
129

rank: 1372 haha
det ska bättras på!

Hur många timmar körde du?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frixos
Hur många timmar körde du?

ca 2 timmar sen vart det tunt med folk på servern

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk

låter helt overkligt

Visa signatur

felix

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pg_ice
ca 2 timmar sen vart det tunt med folk på servern

Låter vettigt Trodde du körde en hel dag, dvs minst typ 5h

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frixos
Låter vettigt Trodde du körde en hel dag, dvs minst typ 5h

haha då är det bara att lägga av med BF2 isåfall

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Ny fråga - Låsa upp vapen.

Köpte Special Forces här om dagen, lagom till att jag skulle bli Sergant (2500 poäng) och få låsa upp en bössa. Har låst upp första sniper-bössan, och tänkte att jag skulle få låsa upp Special Forces varianten nu när jag har köpt det spelet... (har givetvis installerat det osv). Jag har dock inte spelat det, utan bara kört vanliga BF2. Efter vad jag hade förstått efter att ha pratat med vänner osv som har spelat spelet, med SF2 installerat, så ska man få låsa upp SF vapen, om man har BF2 vapnet upplåst redan... som jag som har vanliga sniper-bössan... Det verkar dock inte gå. Får bara välja mellan vanliga BF2 vapen. Nån som kan tala om hur det här funkar?

Permalänk
Medlem

Re: Ny fråga - Låsa upp vapen.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kaptens
Köpte Special Forces här om dagen, lagom till att jag skulle bli Sergant (2500 poäng) och få låsa upp en bössa. Har låst upp första sniper-bössan, och tänkte att jag skulle få låsa upp Special Forces varianten nu när jag har köpt det spelet... (har givetvis installerat det osv). Jag har dock inte spelat det, utan bara kört vanliga BF2. Efter vad jag hade förstått efter att ha pratat med vänner osv som har spelat spelet, med SF2 installerat, så ska man få låsa upp SF vapen, om man har BF2 vapnet upplåst redan... som jag som har vanliga sniper-bössan... Det verkar dock inte gå. Får bara välja mellan vanliga BF2 vapen. Nån som kan tala om hur det här funkar?

Du kanske skulle prova att.... spela det?
Kör SF en runda eller två så ska du se att du har dom sen..

Permalänk
Hedersmedlem

Jepp så är det. och sen kan du låsa upp den grymma L96A1!!!

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Re: Re: Ny fråga - Låsa upp vapen.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeuses
Du kanske skulle prova att.... spela det?
Kör SF en runda eller två så ska du se att du har dom sen..

Gjorde det... och fick hux flux tre bössor till att låsa upp. *evil grin* Här ska pangas!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Jepp så är det. och sen kan du låsa upp den grymma L96A1!!!

Jepp. Det blir första vapnet jag låser upp. Måste bara bestämma mig för vilka andra tre jag ska ta.