Jag har en grym spelidé... Läs och begrunda...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mindhunter
Kanske han drog bara ett exempel , Föresten om man får igång ett sådant ställe med en person så dröjer nog det inte länge innan man kan köra MP.

Men Pengarna är det det ligger i , ett sånt här kalas går inte på lite pengar.

Men om man verkligen vill ha den här sortens spel skulle man kunna starta en insamling till ett företag som är villig att ta på sej uppgiften.

Visa signatur

~~|Hearing the music is just like seeing the colors of trance, and feeling the power of acid|~~

Permalänk

Jag undrar lite om hur hans plan är med "mapp bygget", altså alla nivåer är ju olika? Då måste man ju antigen bygga om hela lagret till nästa map, eller på nåt sät ha väggar som "trillar ner" genom golvet. Eller kanske mega jumbo fett, så man går in i olika sektorer lagret..

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk

Nintendo är ju på rätt sår gällande sånt här spelande. När deras nya Wii släpps så kan man ju bland annat spela tennis genom att hålla i en liten kontroll och stå framför tv:n och slå i luften med kontrollen, och på så sätt styrs racketet i spelet.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Knogen:

haha, läste det första inlägget i tråden och insåg inte att det var för 10 år sedan

"vafan.. har han levt under en sten de senaste 2 åren eller?"

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

haha, läste det första inlägget i tråden och insåg inte att det var för 10 år sedan

"vafan.. har han levt under en sten de senaste 2 åren eller?"

Samma här

Visa signatur

Shuttle XPC Z170R8 V2
Microsoft Surface Pro

Permalänk

Visst skulle det va kul första gången men jag tycker spel och träning inte hör ihop. Tänk själv om du skulle behöva springa alla jävla kilometer i battlefield.

Du pratar om att knappa på tangentbordet som något dåligt men enligt mig är det avslappnande och roligt. Träna är nödvändigt men inget jag vill hålla på med klockan 3 på natten.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 4670k @ 4ghz - MSI Z87 G45 - 8GB Corsair Vengance CL9 1600Mhz - XFX 80+ Bronze 750W - MSI GTX 780 @1218Mhz