Sköna och billiga ps2 lir, tips

Permalänk
Avstängd

Sköna och billiga ps2 lir, tips

Jag har nu en ps2 men tänkte kolla om de finns några sköna billigare lir att inhandla

Ge gärna tips...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vad för genrer gillar du? Precisera dig lite mer tack..

Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]

Permalänk
Avstängd

sorry :)..var lite stressad, hade tenta när jag starta tråden >.<

Jag gillar RPG och spel i tony hawk gengren, äventyr och bara sköna action lir.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tekken 5, FFX, SSX 3 & Need for Speed Underground. Det är de jag har som jag känner är av hög kvalitet till lågt pris :).

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Gillar du 2d fighters så kan jag inget annat änn att rekomendera Guilty Gear X2 #Reload, har inte spelat Isuka men tycker fortfarande RELOAD verkar bättre. Om du gillar 3D istället så kan nog Tekken 5 eller Soul Calibur 3 vara något. När det gäller äventyr och action så topar God of War och Devil May Cry 3 helt klart listan. (;

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Ico har ju några år på nacken, så det går nog hitta för ett bra pris. Det är enligt mig ett av dom bästa PS2-spelen.

Gillar du bilspel så är Gran Turismo 3 ett spel som kommer att ge många timmar med nöje.

Permalänk
Medlem

sladder: Varför inte 4an? Nu har jag dock inte spelat något av dom men har funderat på att köpa 4an. Senaste GT spelet jag spelade va nog 2an.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk

Gran Turismo 3 A-spec köpte jag till ett bra pris (200 kr har jag för mig)
Soul Calibur 2 kostade ungefär lika mycket
Ratchet and Clank (bästa plattformliret jag spelat än så länge)
Prince of Persia, Sands of time
Virtua Fighter 4 Evo (ett av de bästa fightingliren, tar lång tid att lära sig)

Dessa spel borde gå att få för under 300 kr med lite tur.

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
sladder: Varför inte 4an? Nu har jag dock inte spelat något av dom men har funderat på att köpa 4an. Senaste GT spelet jag spelade va nog 2an.

Jag tänkte eftersom han letade efter billiga spel, så är det nog lättare att hitta 3:an för en billig peng. Det är dessutom nästan lika bra som 4:an. Men visst är 4:an kanske lite bättre.

Permalänk
Hedersmedlem

Metal Gear Solid 2 och Pro Evolution Soccer 4 borde väl ha kommit ner i pris vid det här laget.

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.

Permalänk

Om du hittar det är Spy Hunter förmodligen en av de 10 bästa PS2-spelen. Tvåan sägs dock vara sämre (inte kört den).

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Beställde nyss God of War för 239:-. Bra och billigt det med :).

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk

Kan också rekommendera God of War, kan för övrigt säga att slutet är väldigt bra, så då har du något att längta efter om du köper det. Det tar cirka tio timmar att klara ut.

På Tradition här i Luleå har dem Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty för 79 spänn också, om du hittar det lika billigt där du bor så måste du definitivt köpa det.

Sen finns det ju massor av billiga spel på www.tradera.com också.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem

Ett som jag rekommendar (utöver de som redans nämnts) är spelet Ghosthunter. Inte så många verkar ha upptäckt det, men faktiskt ett av de trevligaste spelen jag lirat på PS2. Grafiken är superfin för att vara såpass gammalt ändå, lite trubbel med kontrollen ibland kanske men annars väldigt trevligt spel. Kan du få tag på det billigt så kolla in det!

Permalänk
Medlem

Tekken 5 och GranTurismo 3 är grymma spel, inte nödvändigtvis så dyra heller(har inte kollat några priser)
har själv funderat på att inskaffa TonyHawk American Wasterland...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _simis_
har själv funderat på att inskaffa TonyHawk American Wasterland...

Det är det sämsta i serien enligt mig. Bara en varning :P. Men å andra sidan kanske du redan spelat det och gillar det, då kan du skita i vad jag sagt :).

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nero
Ett som jag rekommendar (utöver de som redans nämnts) är spelet Ghosthunter. Inte så många verkar ha upptäckt det, men faktiskt ett av de trevligaste spelen jag lirat på PS2. Grafiken är superfin för att vara såpass gammalt ändå, lite trubbel med kontrollen ibland kanske men annars väldigt trevligt spel. Kan du få tag på det billigt så kolla in det!

Ja Ghosthunter är helt okej och det borde finnas för en billig penning.
Såg så sent som igår att Tekken 5, God of War, Ratchet and Clank 1 och 2 och några andra lir kostade 250 kr. Var på eb games och alla spelen var Platinum utgåvor (har jag för mig de kallas) så de finns nog för det priset lite varstans. Är själv lite sugen på att köpa Ratchet 2, tycker det är ett bra pris för det. Vägrar köpa spel för 500 spänn, men 250 kronor är helt okej.

Visa signatur

Jack of all trades