Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Något nytt på gång har MS också ser det ut som.

http://www.origamiproject.com/1/

Läs mer om det här:

http://www.myxbox360.com/news/news/Origami_Project_746/

MS kopierar Nintendo?

"touch me"

Permalänk
Avstängd

2100 poäng kostar 296:- på onoff.se

arky: Nä det tror jag inte, det är ju något som har med 360 att göra.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arky
MS kopierar Nintendo?

http://www.myxbox360.com/newspics/589-rompvxjimk.jpg

"touch me"

Ehm, nej. Det är uppenbarligen ingen spelkonsoll och PDAs med touchscreens har funnits i över 15 år.

Permalänk
Medlem

Kan man inte spela vanliga xboxspel i 720p på xbox360 med vga kabeln?

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

Ja det ska väl bara vara att ladda ner en patch via live om jag inte minns fel.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hucke
Ja det ska väl bara vara att ladda ner en patch via live om jag inte minns fel.

va vad snacka du om??

Permalänk
Avstängd

Långt ifrån alla spel som fungerar och ännu mindre spel som fungerar bra.

Permalänk
Medlem

Halo 2 är det jag spelar men vad jag kan se så blir det inte nån 720p upplösning

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

Jaha jag trodde att han undrade hur man kan spela gamla spel på 360
Läste på internet och kollade på bilder och det såg ut som att det enbart är lite mer AA i spelet...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Furir
Dags att komma in i matchen, det finn ingen "hemlandsmarknad" längre.

Att rikta in sig på sin hemlandsmarknad när du skapar en produkt är idiotisk, ser du inte på den globala nivån så kommer du konkursa inom 2 veckor... And that´s a fact.

Ännu mer otroligt att det stänger ute de andra konsollerna.
Hade de bara gjort spel för att tjäna pengar så skulle det här spelet inte vara exklusivt för xbox 360.

Förhoppningsvis inser de att japan inte köper 360 och därmed försöker lossa på exklusivitets avtalet för att få spelet sålt till någon av de andra konsollerna.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Nån som vet om det finns fusk koder till Dead or alive.. För annars får jag lägga ner spelet.. Jag har tröttnat på hur svårt det är

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3ddi3
Nån som vet om det finns fusk koder till Dead or alive.. För annars får jag lägga ner spelet.. Jag har tröttnat på hur svårt det är

Sätt åldern i spelet på 99 år så hoppar brösten mer. Det är det enda fusket. Bara att lära dig kontra och nöta, nöta, nöta.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

jag börjar nästan bli less på min 360, när ska alla vettiga spel komma igentligen? känns som den tynar bort bakom min PS2 och neogeo... usch, vilket sneköp...

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

xBåX.... TrESeXtI...
är det någe att ha!?

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _baRRy_
xBåX.... TrESeXtI...
är det någe att ha!?

Är du så intresserad av spelen till 360 att du vill betala ca 4000 kr för den? Det vet nog du bättre än vi.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN
jag börjar nästan bli less på min 360, när ska alla vettiga spel komma igentligen? känns som den tynar bort bakom min PS2 och neogeo... usch, vilket sneköp...

Inte så konstigt att 360 bleknar bakom NeoGeo, det finns ju ingen hetare konsol.

Jag är rätt så nöjd med min 360. Kameo, Condemned, PGR3, COD 2, DOA 4, PDZ och FFXI håller mig sysselsatt ett bra tag, speciellt om man skall ta alla achievements och köra multi. Det finns ju möjlighet att rankade matcher i de flesta mutiplayer lir.
Betydligt bättre startutbud än vad jag upplevde med PS2 hade iallafall. Ridge Racer V, Street Fighter EX 3 och något fyrverkeri lir vart ju inget som man höjde ögonbrynen över direkt.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Avstängd

Alla konsoller har haft bättre spel kring launchen än vad PS2 hade.

Permalänk

Har också börjat tröttna på min xbox. Spelade seriöst idag för första gången på flera veckor. Den har annars bara funkat som förkrökarmaskin. Men då känns den inte riktigt värd de 6000-7000 spänn man har lagt ut på den, hittills. I princip alla spel som är ute nu suger. PGR3 var kul när det kom, men är på tok för enformigt. Full Auto roar jag mig med nu, men det orkar man inte spela några längre stunder.

Visst att det är fler spel på väg, men inte fan går det undan precis. Precis samma kännsla som när man köpte HL2. Lite "Wee" i början, sen väntar man på alla tusen moddar som skulle komma ut. Men istället så tickar det ut kanske 2 i månaden, varav det är 70-80% chans att det suger.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Har också börjat tröttna på min xbox. Spelade seriöst idag för första gången på flera veckor. Den har annars bara funkat som förkrökarmaskin. Men då känns den inte riktigt värd de 6000-7000 spänn man har lagt ut på den, hittills. I princip alla spel som är ute nu suger. PGR3 var kul när det kom, men är på tok för enformigt. Full Auto roar jag mig med nu, men det orkar man inte spela några längre stunder.

Visst att det är fler spel på väg, men inte fan går det undan precis. Precis samma kännsla som när man köpte HL2. Lite "Wee" i början, sen väntar man på alla tusen moddar som skulle komma ut. Men istället så tickar det ut kanske 2 i månaden, varav det är 70-80% chans att det suger.

Ja lite trist att det inte kommer ett tiotal spel i månaden då hade ju säkert alla av dom varit riktiga höjdarspel

Så vad är det för spel du gillar? om du tycker alla spel som finns nu suger och vilka har du spelat av dom som finns?

Sedan brukar väl bilspel gå ut på en sak att köra..... köra.... köra.... så "enformigt" brukar det ju vara om man nu tycker så på ett bilspel.

Bra spel till 360: CoD2, Condemned, PGR3, Kameo, DoA4, PDZ(fast bara i multi)

Men iaf Oblivion kommer ju nu snart och så kommer ju Ghost recon:AW nu på Fredag sägs det.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

Jag har tröttnat på min lite jag med, men det är inte för att jag tycker att spelen är dåliga utan för att jag spelat genom de jag har. Jag har inte heller så bra ekonomi just nu, så det enda jag lägger pengar på i spelväg är min förhandsbokning av Oblivion och speltid till World of Warcraft. Men jag lägger ändå på 360:n nästan varje dag för att spela lite Arcade eller demon.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Ja lite trist att det inte kommer ett tiotal spel i månaden då hade ju säkert alla av dom varit riktiga höjdarspel

Så vad är det för spel du gillar? om du tycker alla spel som finns nu suger och vilka har du spelat av dom som finns?

Sedan brukar väl bilspel gå ut på en sak att köra..... köra.... köra.... så "enformigt" brukar det ju vara om man nu tycker så på ett bilspel.

Bra spel till 360: CoD2, Condemned, PGR3, Kameo, DoA4, PDZ(fast bara i multi)

Men iaf Oblivion kommer ju nu snart och så kommer ju Ghost recon:AW nu på Fredag sägs det.

Du låter bitter, verkar som att du tycker Mr. Bravo är någon form av förrädare.
Dead or Alive 4 och Dead rising är de enda spel som jag sett som verkar vara något att ha.
Dead rising är inte ens släppt och folk klagar på att Dead or Alive är för svårt.

Får hoppas att fler spel kommer under sommaren för det vore synd om folk tröttnade efter 2-3 månader.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Avstängd

GRAW kommer ju om ca 20 dagar.

Permalänk
Inaktiv

Sen kommer Top Spin 2 och Fight Night - Round 3

Permalänk
Medlem

Fan folk säger så mycket negativt om 360 är det verkligen värt att skaffa en? Jag lirade lite och jag tyckte det var riktigt kul!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Du låter bitter, verkar som att du tycker Mr. Bravo är någon form av förrädare.
Dead or Alive 4 och Dead rising är de enda spel som jag sett som verkar vara något att ha.
Dead rising är inte ens släppt och folk klagar på att Dead or Alive är för svårt.

Får hoppas att fler spel kommer under sommaren för det vore synd om folk tröttnade efter 2-3 månader.

Varför låter jag bitter för att jag svarade på hans inlägg? min första mening var ju ironi om du inte förstog det

Och varför skulle jag tro att han är förädare för att jag frågar vad han gillar för typ av spel? Det verkar vara du som tycker sådana saker och varför ens svara om du bara ska hacka? det var ju knappast dig jag skrev till.

Sedan att folk tycker ett spel är för svårt beror ju knappast på spelet i sig utan mer på användaren.... JA det är svårt men inget att klaga över då lite träning och tajming löser det problemet. Och sedan vad du tycker är bra eller inte bra spel kan jag inte lyssna på då du har visat många gånger att du inte har en 360 eller tycker så värst mycket om MS.

Men har du inte spelet dom andra jag sa i förra inlägget så borde du heller inte yttra dig om dom för det är mer än bara jag som tycker dom är bra.
Sedan tröttnar ju vissa för att dom har klarat ut sitt/sina spel och inte har pengar till nya även att det finns att köpa, så att folk skulle tröttna på 360 för att det är brist på spel tror jag inte är så sannolikt. Men det är klart har man inte pengar till spel så är det ju lite svårt att få lite nytt att lira också och då är det klart man tycker det är tråkigt vare sig det är konsoller från MS/Nintendo/Sony.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

Ja köp en då om det var så jäkla kul
Nej men enligt mig så finns det knappast några riktigt roliga spel ute...Jag väntar på GRAW men jag kommer inte ihåg hur lång tid det är kvar...:) Ska kolla upp det nu

Edit: Det ska tydligen komma nästa vecka enligt Gamespot..:D

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Ja lite trist att det inte kommer ett tiotal spel i månaden då hade ju säkert alla av dom varit riktiga höjdarspel

Så vad är det för spel du gillar? om du tycker alla spel som finns nu suger och vilka har du spelat av dom som finns?

Sedan brukar väl bilspel gå ut på en sak att köra..... köra.... köra.... så "enformigt" brukar det ju vara om man nu tycker så på ett bilspel.

Bra spel till 360: CoD2, Condemned, PGR3, Kameo, DoA4, PDZ(fast bara i multi)

Men iaf Oblivion kommer ju nu snart och så kommer ju Ghost recon:AW nu på Fredag sägs det.

Det som tar tid att göra är de grafiska delarna i spelet. Visst är det bra att det kommer snygga spel, men varför inte expandera lite och även uppmana spelutvecklare att göra mindre avancerade, men minst lika genomtänkta och roliga spel, som då kanske går lös på en mindre summa i butikerna? Man hade då haft lite att roa sig med inför de större titlarna. Vi har ju de nerladdningsbara arcad-liren, som är riktigt roliga, men dom saknar tyvärr story och storlek totalt, vilket förkortar livslängden en hel del.

De spelen jag diggar till konsollen är främst bilspel, men även action/skräck-TPS, äventyr, diverse arcad. Jag har lirat alla spel till 360 förutom sportspelen.

Att bilspel bara behöver handla om att köra runt i ringar är ju ett dumt påstående. Har man lite fantasi så kan det bli så mycket mer. Bara möjligheterna att kunna trimma, styla och ställa in bilarna som man vill, för att sedan kunna använda åket mot andra online kan ju öka spelglädjen markant. Sen är det ju variation, spelsätt, rank-info och dylikt som också kan utarbetas mer.

Men jag säger då inte att det inte finns några roliga spel. Utan det är som sagt det att det finns alldeles för lite av det roliga för att det ska kännas värt alla pengar det kostar. Och då menar jag inte heller att jag inte har råd med detta intresse. Utan det är mer den irriterande känslan av att tex köpa en skjorta för 2000 spänn, för att använda den en gång och sedan låta den hänga och damma i kläd-kammaren tills man kastar den (Lite drygt exempel kanske:p)

360 är liksominne på sin 3e månad snart, och hur många spel har vi som ska tilltala alla ägare? 12? 15? Varav drygt hälften släpptes inom typ en vecka vid releasen. Det känns som sagt alldeles för lite, även om man har en hyffsat bred spel-smak.

Detta är vad jag tycker då. Förbereder mig på att bli grillad:D

Citat:

Ursprungligen inskrivet av dampa-loss
Fan folk säger så mycket negativt om 360 är det verkligen värt att skaffa en? Jag lirade lite och jag tyckte det var riktigt kul!

Ja, det är kul den första veckorna. När du sedan har börjat tröttna på de spel du har och märkt hur få spel det finns som tilltalar din spelsmak så kommer du på andra tankar. Är du dock en riktigt lättroad allätare så kan hållbarheten uppfattas som raka motsatsen. Svårt att säga. Annars ser jag inte så mycket mer negativt med 360, förutom de defekta exemplaren som cirkulerar på marknaden.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Jag är riktigt nöjd med min 360 och spelutbudet till den om man gämför med andra konsoler vid realese osv.
Det kommer ju heta tittlar nu med som Fight night round 3, Top Spin 2, The Elder Scrolls IV (4) och Burnout 4 - Revenge.
Så finns det några riktigt bra tittlar ute nu som Kameo, DoA4, PGR3, CoD2, Condemned, PDZ.

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Medlem

Konsollen behöver ett Gta spel