Det kommer en ny Version utav Windows Live Messenger snart!!

Permalänk

Det kommer en ny Version utav Windows Live Messenger snart!!

Hej!

Jag har läst på en annat Forum som Andreas stenis Stenhall äger och bedriver att det skall komma en ny Version utav Windows Live Messenger

Som ska innehålla bättre användargränssnitt mm.

Håll Ögonen öppna framöver.

Och Andreas stenis Stenhalls Forum är kopplat direkt till Window XP.

Och det heter: http://www.alltomxp.se

Jag hoppas att ni har uppfattat mig korrekt rätt nudå.

Mvh: KalleNordin

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk
Gäst

Tackar för infot, Karl-Olov Nordin

Permalänk

Svar till DreamMaan

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DreamMaan
Tackar för infot, Karl-Olov Nordin

Hej!

Och svar till DreamMaan.

Jag som svarar dig heter Karl-olov Nordin.

Jag kommer att åter skriva om den nya Versionen utav Windows Live Messenger.

Mvh: KalleNordin

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk
Medlem

Re: Svar till DreamMaan

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karl-Olov Nordin
Hej!

Och svar till DreamMaan.

Jag som svarar dig heter Karl-olov Nordin.

Jag kommer att åter skriva om den nya Versionen utav Windows Live Messenger.

Mvh: KalleNordin

Skönt att bli informerad jag antar att det inte rör sig om .0562 versionen som senast. Jag som skriver heter tjarven.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk

Svar till tjarven

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tjarven
Skönt att bli informerad jag antar att det inte rör sig om .0562 versionen som senast. Jag som skriver heter tjarven.

Hej!

Och svar till tjarven.

Jag som svarar dig tjarven heter Karl-Olov Nordin.

Jag kan endast bekräfta att det rörs sig om en helt Ny Version som har ett annat nr än 0562 skulle jag tro just nu, men det tycker jag att vi måste vänta in den nya Versionen utav Windows Live Messenger skulle jag tro.

Innan jag vet mera säkert tror jag.

Mvh: KalleNordin

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk
Medlem

tack för informationen, kalle!

då får man hoppas att WLM går ur betastadiet snart, så att gemene man kan använda det

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!

Permalänk

Svar till symetric

Citat:

Ursprungligen inskrivet av symetric
tack för informationen, kalle!

då får man hoppas att WLM går ur betastadiet snart, så att gemene man kan använda det

Hej!

Och svar till symetric.

Jag som besvarar dig symetric heter Karl-Olov Nordin.

Jag måste förklara för dig att jag tror att Microsoft kommer att med säkerhet att skapa ytterliggare ett antal Beta Versioner innan den slutgiltiga Versionen är klar skulle jag tro, och då kommer den även Svenska då.

Mvh: KalleNordin

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk
Medlem

Tack för infon! Dock skulle jag bara vilja säga lite saker...

1. Du behöver inte skriva i varje inlägg vad du heter och sånt för att det vet vi genom namnet eller när du skriver det första gången

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk

Svar till matte56

Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte56
Tack för infon! Dock skulle jag bara vilja säga lite saker...

1. Du behöver inte skriva i varje inlägg vad du heter och sånt för att det vet vi genom namnet eller när du skriver det första gången

Hej!

Och svar till matte56.

Jag skriver som jag gör matte56 och det ska du helt strunta i anser jag just nu.

Och jag heter Karl-Olov Nordin

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk
Medlem

Re: Svar till matte56

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karl-Olov Nordin
Hej!

Och svar till matte56.

Jag skriver som jag gör matte56 och det ska du helt strunta i anser jag just nu.

Och jag heter Karl-Olov Nordin

Eftersom jag läser vad du skriver så borde jag inte strunta i det, visst försökte bara göra saken lättare för dig...:o

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk

Svar till matte56

Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte56
Eftersom jag läser vad du skriver så borde jag inte strunta i det, visst försökte bara göra saken lättare för dig...:o

Hej!

Och svar till matte56

Jag har nog uppfattat dig helt korrekt rätt, men du kan inte göra något detta genom att tala om för mig hur jag ska skriva, för jag skriver på ett visst sätt och det är inget fel med det heller anser jag just nu.

Mvh: KalleNordin

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk

Re: Svar till matte56

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karl-Olov Nordin
Hej!

Och svar till matte56.

Jag skriver som jag gör matte56 och det ska du helt strunta i anser jag just nu.

Och jag heter Karl-Olov Nordin

Helt rätt. Man skriver som man skriver, likaså att man pratar som man pratar, och det borde inte störa folk, man säger inte till nån som pratar på dialekt att hålla tyst eller försöka prata rikssvenska.

Jag gillar faktiskt själv sättet som Karl-olov Nordin skriver på.

OnTopic: Hoppas verkligen att det kommer ny version snart samt att det ännu snarare nästan kommer en skarp version, jag gillar Live Messenger.

Mvh

Jan-Åke Österberg

Visa signatur

När andra slår med nävarna, slår jag med häpnad!!!

Permalänk
Medlem

Re: Svar till matte56

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karl-Olov Nordin
Hej!

Och svar till matte56

Jag har nog uppfattat dig helt korrekt rätt, men du kan inte göra något detta genom att tala om för mig hur jag ska skriva, för jag skriver på ett visst sätt och det är inget fel med det heller anser jag just nu.

Mvh: KalleNordin

Med tanke på hur svårläst ditt senaste inlägg var kan det knappast ses som bra. Ett lättläst inlägg med något sånär korrekt språk duger gott och väl i de här sammanhangen. Men du gör givetvis som du vill.

Visa signatur

Lätt som Paj

Permalänk

Svar till DeadProphet

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeadProphet
Helt rätt. Man skriver som man skriver, likaså att man pratar som man pratar, och det borde inte störa folk, man säger inte till nån som pratar på dialekt att hålla tyst eller försöka prata rikssvenska.

Jag gillar faktiskt själv sättet som Karl-olov Nordin skriver på.

OnTopic: Hoppas verkligen att det kommer ny version snart samt att det ännu snarare nästan kommer en skarp version, jag gillar Live Messenger.

Mvh

Jan-Åke Österberg

Hej!

Och svar till Jan-Åke Österberg.

Jag som besvarar dig Jan-Åke Österberg heter Karl-Olov Nordin.

Jag måste tacka dig för att du ställer upp på mitt skrivsätt, för jag har ju ett handikapp som i sin tur också kan skapa den del skriv svårigheter, även om jag skriver så pass bra ändå, så tycker jag också att det fel att anklaga på mitt Skriv sätt tycker jag just nu.

Förstår du mig nu då Jan-Åke Österberg?

Och jag ska också informera er övriga som kanske kommer att klaga på mitt Skriv sätt, så kommer jag rappotera till en av moderatorerna i detta forum.

Jag vill också passa på att informera er som väntar på den Skarpa Versionen utav Windows Live Messenger då får ni lov att vänta till Sommaren kan jag tänka mig.

Mvh: KalleNordin

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk

slutar alltid på samma sätt...

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk

Svar till AggeMannen

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AggeMannen
slutar alltid på samma sätt...

Hej!

Och svar till AggeMannen.

Jag har inrapportera till en av moderatorerna här på detta forum för jag tycker det blir fel när ni övriga ska anklaga på mitt Skriv sätt.

Därför har jag fått nog just nu.

Mvh: KalleNordin

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AggeMannen
slutar alltid på samma sätt...

Japp, det slutar alltid med att ni klagar på Karl-Olov som faktiskt inte har det lika lätt som alla andra.

Som han sa själv, han har ett handikapp och gör sitt bästa. Så att klaga på honom hela tiden hjälper ingen av oss.

Jag tycker det är en ära att vi får ha sällskapet av Karl-Olov på vårat forum!

Permalänk
Medlem

Till Karl-Olov Nordin

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karl-Olov Nordin

OCD? http://susning.nu/OCD

Är bara nyfiken detta är inget påhopp av något slag.

/MVH Perra

Permalänk

Svar till Allexz

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Japp, det slutar alltid med att ni klagar på Karl-Olov som faktiskt inte har det lika lätt som alla andra.

Som han sa själv, han har ett handikapp och gör sitt bästa. Så att klaga på honom hela tiden hjälper ingen av oss.

Jag tycker det är en ära att vi får ha sällskapet av Karl-Olov på vårat forum!

Hej!

Och svar till Allexz.

Jag som besvarar dig Allexz heter Karl-Olov Nordin.

Och jag måste tacka dig för att du har förstått mig korrekt rätt.

Tack Tack säger jag till dig Allexz.

Mvh: KalleNordin

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk
Gäst

Bryr dig inte om vad vissa skriver om här på forumet, Karl-Ove Nordin.
Jag gillar ditt sätt att ordbeskriva saker och ting.

Står på dig, Karl-Olov Nordin, du gör ett bra jobb.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Japp, det slutar alltid med att ni klagar på Karl-Olov som faktiskt inte har det lika lätt som alla andra.

Som han sa själv, han har ett handikapp och gör sitt bästa. Så att klaga på honom hela tiden hjälper ingen av oss.

Jag tycker det är en ära att vi får ha sällskapet av Karl-Olov på vårat forum!

Jag klagade inte något på Karl-Olof Nordin med mitt inlägg. Bara påpekade att det alltid slutar på det sättet. Men hoppas inte Karl-Olof Nordin tog mitt inlägg som på något sätt "klagande". Om så var fallet så ber jag om ursäkt Karl-Olof Nordin.

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk

Svar till DreamMaan

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DreamMaan
Bryr dig inte om vad vissa skriver om här på forumet, Karl-Ove Nordin.
Jag gillar ditt sätt att ordbeskriva saker och ting.

Står på dig, Karl-Olov Nordin, du gör ett bra jobb.

Hej!

Och svar till DreamMaan.

Jag som besvarar dig DreamMaan heter Karl-Olov Nordin.

Och jag måste också tacka dig för att du uppfattat mig helt korrekt rätt.

Och jag skall heller inte ta åt mig vad andra skriver det får moderatorerna ta hand om anser jag.

Därför måste jag ta och tacka även dig den här gången.

Tack Tack säger jag till dig DreamMaan

Mvh: KalleNordin

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk

så, när antars den nya versionen av msn rellas?

Visa signatur

-[ {AMD X4 955} {Crosshair III} {6870 2gb} {Corsiar 4Gb DDR3} ]-

Permalänk
Sötast

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av AggeMannen
Jag klagade inte något på Karl-Olof Nordin med mitt inlägg. Bara påpekade att det alltid slutar på det sättet. Men hoppas inte Karl-Olof Nordin tog mitt inlägg som på något sätt "klagande". Om så var fallet så ber jag om ursäkt Karl-Olof Nordin. [/QUOTE

Var inte meningen att rikta det mot dig, du kom bara mitt in i smeten och det börjar bli trist att fler och fler trådar spårar ut i klagomål mot Karl-Olov.

Permalänk

Svar till AggeMannen

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AggeMannen
Jag klagade inte något på Karl-Olof Nordin med mitt inlägg. Bara påpekade att det alltid slutar på det sättet. Men hoppas inte Karl-Olof Nordin tog mitt inlägg som på något sätt "klagande". Om så var fallet så ber jag om ursäkt Karl-Olof Nordin.

Hej!

Och svar till AggeMannen.

Jag som besvarar dig AggeMannen heter Karl-Olov Nordin.

Jag måsta ta och tacka dig för att du har bett om mig Ursäkt och därför tackar jag dig.

För att förstog mig ändå helt Korrekt rätt.

Tack Tack.

Mvh: KalleNordin

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk
Hedersmedlem

Kan ni vänligen GE FAN i att kommentera hur man uttrycker sig och skriver. Får jag se EN ENDA kommentar kring detta till i tråden låses den och varningar kommer GARANTERAT att delas ut!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Du har inte fått reda på nått datum? Själv kör jag vidare med 6.2

Visa signatur

Antec SLK3000B: AMD Athlon XP 2500+ Barton <> 512 MB RAM <> GeForce FX5700 <> 160GB Maxtor
Gallerier: Gravyr <> Kabeldragning

Permalänk
Medlem

Re: Svar till matte56

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karl-Olov Nordin
Hej!

Och svar till matte56

Jag har nog uppfattat dig helt korrekt rätt, men du kan inte göra något detta genom att tala om för mig hur jag ska skriva, för jag skriver på ett visst sätt och det är inget fel med det heller anser jag just nu.

Mvh: KalleNordin

Och ja jag har uppfattat dig rätt! Vadå anser just nu? Trodde att du anser det hela tiden..

Och nej det är inget fel på det du gör, men jag gav dig ett tips men om du bemöter folk så som du gör så tro fan att folk inte är trevliga tillbaka.. Och du behöver inte köra en sån jävla stil att du går och anmäler folk för att dom inte gillar din hemsida eller att det inte passar dig det man skriver..:mad:

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk
Medlem

"...Bland nyheterna märks ett helt nytt användargränssnitt, förändringar på kontaktlistan samt förbättringar för Sharing folders..."

Ska bli kul att se hur dessa kommer vara.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

Det är inte 8.0.0562 versionen ni menar nu va? Den har ju förändringar på kontaktlistan och en hel del annat med utseendet.
Dessutom släppts för 1vecka sen.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|