The Legend of Zelda: Twilight Princess Tråden

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fragTore
Enligt infon man får i windwaker sades det att link i spelen mer fungerar som en slags frälsarfigur som återkommer i form av en ung pojke varje gång kungadömet är i fara.

Ja det är nått sånt... Typ, när han behövs så tar en person på sig rollen som link och spöar gannon.. fast oftast verkar det vara rätt ofrivilligt.. typ, börjar smått och sen blir bara större och större och till slut är han überhjälte...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Egentligen borde jag i min tidigare post, skrivit "Vilken är er favorit huvudkaraktär från zelda spelen" eller nåt sånt.. men jag har alltid kallat huvudpersonen i zelda seplen för Link och i wind waker får man reda på att det redan funnits en "Hero of Time", antog jag att man inte var Link. Men efter det som fragTore skrev att Link "fungerar som en slags frälsarfigur som återkommer i form av en ung pojke varje gång kungadömet är i fara", stämmer.

nu kan vi alla fortsätta men TP-diskussionen