Igår... [kunde jag köpa X1800XT för 3400kr, är det värt det?]

Permalänk

Igår... [kunde jag köpa X1800XT för 3400kr, är det värt det?]

..hade jag chansen att köpa ett ATI X1800XT med kvitto & garanti, helt nytt i kartong för 3400:-

Borde jag ha tagit det? Eller ska man skippa denna generationen o vänta på x1900.

[SIZE="-2"]Rubriken har redigerats av xphaze. Sätt alltid en rubrik som utförligt beskriver vad tråden du skapat handlar om.[/SIZE]

Visa signatur

Min data är bättre än din data.

Permalänk
Medlem

Är du galen? Varför gjorde du inte det....

Permalänk

För att snart får jag min chans igen om jag vill....och jag måste verkligen börja käka skosulor om jag ska köpa ett grafikkort för 3400 just nu....

Visa signatur

Min data är bättre än din data.

Permalänk
Medlem

För det priset så är det lätt värt det... Även om jag inte är en ATi älskare så är det priset nästan för bra för att vara sant.. jag hade inte sagt nej

Permalänk

Tänker nog vänta till samma säljare får in x1900...

Visa signatur

Min data är bättre än din data.

Permalänk
Medlem

vänta på bara, du har ju ett ändå ganska hyffst kort nu. 3400 är ju ändå mycket pengar

en sak: kunde du inte komma på bättre topic?

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk
Medlem

hmm...

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDE

en sak: kunde du inte komma på bättre topic?

Nja, såhär i efterhand känns hela tråden ganska obra?

Visa signatur

Min data är bättre än din data.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henry Rollins II
Nja, såhär i efterhand känns hela tråden ganska obra?

kanske det

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]