Permalänk
Medlem

Audio / USB kontakter.

Ja, jag är helt invalid gällande det här jag vet. "RTFM" kommer komma fram här nånstans säkert :P. Men jag prövar.

Eftersom jag då är som sagt lite "invalid" på det här med moderkort ^^. Har ett MSI kort (Sign). Nån snäll swec;are som kan visa på en bild av något slag vart jag ska sätta kablarna som är till USB och Audio (Grön & Röd) :). Jag vet att jag kanske förklarar dåligt, hoppas ni vet vad jag menar, är mycket tacksamm om ni hjälper mig.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Det är tom märkt på själva moderkortet, med liten text. Har du ingen manual ? Det finns ju faktiskt utmärkt beskrivning på hur du gör. Det går oftast inte att sätta dem fel övht. tack vara utformningen. Du måste lära dig den hårda vägen. Finns inga genvägar till den perfekta burken.

Visa signatur

Dell 2405 ;P + Shuttle SN25P, 3700+ San diego, 1GB XMS Pro, 6800GT (VF700Cu), 1 x WD Raptor 74GB, 1 x WD 200GB, 1 x Hitachi 250GB, DVD-R NEC 1300A. Kan någon dra ner värmen i min burk?

Permalänk
Medlem

Ja okej ^^ då får jag väll leta igen dårå ^^

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Har du handboken så står det garanterat där... Hade själv MSI K8N NEO Deluxe (socket 754) och det stod mycket utförligt i handboken, ville vara helt hundra på Vcc pinnen även det är oftast är likadant på alla moderkort... Så nog står det där alltid Annars brukar audio (antar att du menar frontaudio uttagen) längst ner till vänster på moderkortet, sitter två jumprar på den som du måste plocka bort. Och om ditt moderkort är svart lär usbkonstketerna sitta längst ner och vara gulmärkta, samt vara märkta USB1/2, USB3/4 osv