Permalänk
Medlem

Nytt om Zelda TP

Först en ny bild!

Sen är det så att man kommer kunna använda Rev kontrollen att fiska med som bonus om man sätter in Zelda TP i Revolution. Låter nice.

Blir fin stämning i nya Zelda!

Visa signatur

Ryzen 7800X3D
32GB DDR5
RX 7900XT

Permalänk
Medlem

Re: Nytt om Zelda TP!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SectionX2
Först en ny bild!

http://kidlogis.com/ngcquebec/zeldacrystals/jeux/13twilightpr...

Sen är det så att man kommer kunna använda Rev kontrollen att fiska med som bonus om man sätter in Zelda TP i Revolution. Låter nice.

Blir fin stämning i nya Zelda!

Fiska är ju verkligen det roligaste man kan göra i zelda : )

Permalänk
Medlem

Re: Re: Nytt om Zelda TP!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Fiska är ju verkligen det roligaste man kan göra i zelda : )

I zelda OoT var det grymt roligt

Visa signatur

Ryzen 7800X3D
32GB DDR5
RX 7900XT

Permalänk
Medlem

Ska dra igång OoT nu bara för att fiska lite. Har inte fått golden scale än

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

jag får flashbacks från att fiska i Final Fantasy XI, det är också rätt nice

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Nytt om Zelda TP!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SectionX2
I zelda OoT var det grymt roligt

Mm, minnen :] Synd att man inte har N64an här, så mysigt att fiska.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Synt4x_3rr0r
Ska dra igång OoT nu bara för att fiska lite. Har inte fått golden scale än

visst kunde man fånga en ål va? Jag fick aldrig den

Visa signatur

Ryzen 7800X3D
32GB DDR5
RX 7900XT

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SectionX2
visst kunde man fånga en ål va? Jag fick aldrig den

Jepp men var grymt svår att fånga , man skulle fånga den en specile tid tror jag det var.

kommer nästan inte ihåg.
Men kommer ihåg att jag hyrde det för att fiska , satt hemma i 3 dagar och fiska
Vilka minnen.

blir shysst med fiske igen och specilet med den nya dosan.

Permalänk
Medlem

En ål?? Det visste jag inte faktiskt.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

är inte det nya zelda till gamecube?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tweakad
är inte det nya zelda till gamecube?

Jooo vad jag vet så är det till gamecube.

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Medlem

Kommer det ett till Zelda till GC? Är det den versionen som man sett på bilder ända sedan Nintendo började prata om GC?

Visa signatur

Archlinux, Sway och Rust, vad mer behövs?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tweakad
är inte det nya zelda till gamecube?

Jo, men man kommer ju kunna köra GC-spelen på Rev, och det är väl då man kan fiska med nya kontrollen.

Permalänk

Nintendo borde göra ett fiskespel, där man kan vara Link...
Tyvärr så lär väl spelet heta "Mario Fishing" och vara överdrivet färgglatt och med fokus på nått helt annat än fiskar, men... ^^

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Jo, men man kommer ju kunna köra GC-spelen på Rev, och det är väl då man kan fiska med nya kontrollen.

Läste på Gamespots forum att Nintendo hade spekulerat i nåt liknande det du säger. Exakt vad kommer jag inte ihåg.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk

kunde man fånga en ål i OoT???... bild? sen fiska är typ halv spelet.. och spirit temple när mini bossen inte hittar sitt svård/vapen eller va de nu är *ping* frame.. skulle gärna vilja se mkt mer utav det.. måste bara ha en Rev när det kommer dock så har jag inte alla konsoller =/

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

De har la inte sagt exakt vad man kan använda kontrollen till? Antagligen blir det att styra allt, inte bara fiska.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mindhunter
Jepp men var grymt svår att fånga , man skulle fånga den en specile tid tror jag det var.

kommer nästan inte ihåg.
Men kommer ihåg att jag hyrde det för att fiska , satt hemma i 3 dagar och fiska
Vilka minnen.

blir shysst med fiske igen och specilet med den nya dosan.

Var så att man hittade ett speciellt drag om men höll sig till kanten/väggen inne vid sjön, och det draget nappar ålen på

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk

Zelda TP kommer till GC, Ja...
MEN Revolution kommer att vara bakåtkompitabel och därmed kommer man kunna använda Rev.s handkontroll då den kommer....
När man startar spelet ska man tydligen få välja om man spelar med el. utan Rev.-kontrollen

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

En fråga nu bara när ni säger att den är bakåtkompatibel. kommer man att kunna använda gamecube-kontroller till den då också, eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AnkanII
En fråga nu bara när ni säger att den är bakåtkompatibel. kommer man att kunna använda gamecube-kontroller till den då också, eller?

Ja, det finns såna uttag.

Permalänk
Medlem

Men så gudomligt. Älskar nintendo när det gäller bakåtkompatibelt nu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
De har la inte sagt exakt vad man kan använda kontrollen till? Antagligen blir det att styra allt, inte bara fiska.

Ja sänket , så var det ja.
Men dum som jag var slängde jag bort det andra gången jag hittade det.
Första gången spelade jag ett tag med det , nu hittar jag den knappt längre