Permalänk

ja!! klarde nyss ut spelet! älskade spelet från början till slut, men det var lite för läskigt på slutet tycker jag iaf.
tog lite tid innan jag klarade av scenen med alma där på slutet, jag skjöt så mkt jag kunde i huvet på hon då klarade jag det:D
vilken underbar story! upplagd för en 2:a verkar det som.
bästa spelet jag spelat i hela mitt liv!
lite synd att det var så krävande bara, mitt 6600gt och celeron D på 2.9ghz och 512 i minne klarade inte av det så värst bra!
ÄLSKAR DETTA SPEL

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Razor_cut
Hör talas om SPOILER!!!!?

Du får fane mig skärpa dig, du har nu avslöjat någon viktig handling i spelet som jag tänkt börja lira till helgen.

/Orka

Förstår hur du känner dig. Råkade också ut för samma situation mitt i spelet. Men spela spelet ändå, det är det värt!

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk

Hjälp mig

Jag har precis stött på Alicia Wade och har nu fått i uppdrag att hitta Harlan Wade's laptop. Har sprungit omkring i hela byggnaden utan att hitta laptopen,.

Vart finns den?

Visa signatur

“BMW straight six, the sequel: a great concept, masterfully improved. Those people who still want a V6, please stand up”

Intel Core i7 3770K 3,5Ghz (Ivy Bridge) | MSI Z77A-GD55 ATX | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GTX 1070 | samt en massa SSD hårddiskar | Benq 144 hz skärm | iMac 27" 3.5 GHz Intel I7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas.ka
Hjälp mig

Jag har precis stött på Alicia Wade och har nu fått i uppdrag att hitta Harlan Wade's laptop. Har sprungit omkring i hela byggnaden utan att hitta laptopen,.

Vart finns den?

När dom säger i radion att han har förlorat Fettels signal igen och att radion är skit ska du krossa fönstrena och hoppa ut.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
När dom säger i radion att han har förlorat Fettels signal igen och att radion är skit ska du krossa fönstrena och hoppa ut.

ska jag hoppa ut i samma rum där Alice är? Har provat det men dör hela tiden.

Visa signatur

“BMW straight six, the sequel: a great concept, masterfully improved. Those people who still want a V6, please stand up”

Intel Core i7 3770K 3,5Ghz (Ivy Bridge) | MSI Z77A-GD55 ATX | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GTX 1070 | samt en massa SSD hårddiskar | Benq 144 hz skärm | iMac 27" 3.5 GHz Intel I7

Permalänk
Medlem

du ska väl gå på den lilla kanten?

minns inte ritkigt vart du är. men strax efter kommer väl flygrobotarna med lasrar?

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ksw
du ska väl gå på den lilla kanten?

minns inte ritkigt vart du är. men strax efter kommer väl flygrobotarna med lasrar?

det är löst nu

Visa signatur

“BMW straight six, the sequel: a great concept, masterfully improved. Those people who still want a V6, please stand up”

Intel Core i7 3770K 3,5Ghz (Ivy Bridge) | MSI Z77A-GD55 ATX | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GTX 1070 | samt en massa SSD hårddiskar | Benq 144 hz skärm | iMac 27" 3.5 GHz Intel I7

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ksw
najs hursomhelst, lite besviken på dig för att du missade healthgrejjen i slutet där.
får ta o göra något liknande. hursomhelst, de snabba jävlarna lärde man sig utantill vart de stod efter en stund.

det var ett tag sedan du skrev detta men jag hoppas du förstår att jag inte spelade på "riktigt" utan försökte göra lite snygga grejer bara, själv är jag ganska nöjd med filmen, den gjordes ju trots allt på en kväll.

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own!!

Permalänk
Medlem

Jösses villket underbart spel. Jag ser mig sjäv som allt annat än lättskrämd, men detta lir har orsakat fler rysningar än något annat spel, eller film, för den delen. Brr...

Rysarkänslan är total, och action-sekvenserna är suveräna. AI:n är superb och grafiken (främst då animationerna) är riktigt bra. Är en så länge relativt "långt bak" i spelet, så jag vågar inte säga något om handlingen än, men det verkar lovande.

Snacka om fullträff.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

http://hem.bredband.net/barrytheblade/fearfucker.jpg

vad är nu detta..

är detta spel ostabilt eller vad?

Kan man ej ha DC igång medans man spelar?

STÖRIGT.. skitspel.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Klarade precis av spelet, och jag måste säga att ifrån att ha tyckt att det var mindre bra, så är det helt sjukt bra nu Speciellt slutet, underbart!

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _baRRy_
http://hem.bredband.net/barrytheblade/fearfucker.jpg

vad är nu detta..

är detta spel ostabilt eller vad?

Kan man ej ha DC igång medans man spelar?

STÖRIGT.. skitspel.

men jisses, stäng av dc då om det skapar problem? det är definitivt inget skitspel.

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem

hej klarar en

3,2ghz
1,5gb ddr

och tänkt köpa ett; 9600 XT 256 mb

klarar grafikkortet spelet utan lagg??

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ospab
hej klarar en

3,2ghz
1,5gb ddr

och tänkt köpa ett; 9600 XT 256 mb

klarar grafikkortet spelet utan lagg??

Ja.... på mega ultra low grafikinställningar

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ospab
hej klarar en

3,2ghz
1,5gb ddr

och tänkt köpa ett; 9600 XT 256 mb

klarar grafikkortet spelet utan lagg??

Köp ett 9800pro istället.

Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk
Medlem

Man bör inte snåla på grafikkortet om man vill spela ett spel som detta Se om du hittar ett 6600GT för tusingen. Finns begagnat under Köp&sälj.

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem

jo i och för sig... men.. jag har ett byte på G.. har själv inte så mycket pengar... men tänkte se om jag kunde spela lite med mit fx5200.. men det laggar isönder på 600*400*32-bit kan man inte ändra till 16-bit

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Ospab, jo da det ska gå men du kommer tappa 99.99% av spelets fina atmosfär.
Kolla på dom första sidorna, det är någon som har lagt upp bilder på spelet med ett ATI 9200 lr något liknande.

EDIT: Bilderna är nog i en annan tråd....

Permalänk
Medlem

ok... men om man kör på 800*600*32-bit med ett 9600XT 256 mb

blir det skaplig grafik då? jag vet att alla rekomenderar att köpa ett bätre men jag har inga pengar.. jag ska fixa ett 9600XT 256 mb ghenom ett byte...

men åter till grafiken.. tror du det blir bra???

men vill tästa lite innan jag får mitt nya kort.. så hur ändrar man så man får 16-bit???

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk

nån här som vet varför spelet "hackar" då o då typ runt hörn lite här o där sånt där sått irriterande som hackar oavsett upplösning dvs samma ska om du har low medium high maximum på både PC o Grafik

har provat EAX tricket ingen hjälp osv.
riggen är
P4 3ghz 800 FSB NW
PowerColor X800
1GB RAM
ljudkort Hercules mused dvd 5.1
mus Razer Diamondback USB tangentbord Zboard USB

har nåt av dessa nåt att göra med att det hacker samma sak i tes settings demot menn FPSén verkar ok på medium maxar jag 100+fps osv.

men det där små hacket som får spelet att stanna till o från är DÖDS Irriterande har patchat det och JA det är KÖPT på discshop.se 299kr

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

det är minnet.

2gb så är det borta

Visa signatur

Opteron 146@3ghz | 1024mb TwinMOS SP BH5 3200 | DFI UT nF4 Ultra-D | Connect 3D x800GTO @ 16pipes 585/585 3Dmark01: 34k

Permalänk

Detta måste vara tidernas tråkigaste tråd. Det enda som sägs är vilka grafikinställningar folk kör på och frågor om spelet kommer funka på deras datorer. Var är diskutionerna om själva spelet?

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Ni som får småhack när ni går runt hörn etc, och sitter med ati kort så beror det på graffet.
Hade samma problem med mitt x850xt ati får inte till drivrutinerna verkar det som.

Permalänk

ok
så om det är graffet ska jag nog skriva till ATI dom har ju ett formulär för feedback nog om detta

spelet är enligt mig mer "realistisk" när det gäller att skjuta fiender dom reagerar ungefär som man ska när man peppras av automat vapen
grafiken är suverän men Fa Cry är snyggare
annars är detta med COD2 det absolut roligaste spel ajg spelat på länge tyvärr dör glädjen av enmassa tjafs men ett givet köp tvekade inte särledes länge hehehe kin Kong kan vara på tur hehehe

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Jösses villket underbart spel. Jag ser mig sjäv som allt annat än lättskrämd, men detta lir har orsakat fler rysningar än något annat spel, eller film, för den delen. Brr...

Rysarkänslan är total, och action-sekvenserna är suveräna. AI:n är superb och grafiken (främst då animationerna) är riktigt bra. Är en så länge relativt "långt bak" i spelet, så jag vågar inte säga något om handlingen än, men det verkar lovande.

Snacka om fullträff.

Håller med fullständigt. AI:n är nog det absolut bästa hittills i något spel. Och skjutscenerna, wow. Ljudet och musiken är också riktigt bra och bidrar till stämningen. Och mer därtill.

AI:n ja, min lillasyster var med om att en soldat smög på henne bakifrån och försökte slå ihjäl henne (hon borde nog ha hört honom, men vågade inte köra med hörlurar). Själv hör jag ju om de kommer bakifrån. Det är också ganska svårt att smyga på dem. De vänder sig oftast om när man nån meter bakom dem och hinner knappt klubba dem. Så det blir inte mycket smygande utan mest skjutande, men det gör inget.

Klarat hela spelet en gång på medium, men spelar just nu redan om det en andra gång på svåraste.

Förresten, är det nån som fått problem med magen under spelet? Typ gaser eller lite ont i magen. Eller också var det något jag har ätit, men jag har sällan problem med detta i vanliga fall. Har aldrig varit med om det förut i ngt spel.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | 4x8GiB 18-20-16-36-52-2T DDR4-3400 | MSI B450-A Pro Max AGESA 1.2.0.7 | Sapphire RX 480 Nitro+ OC 8GiB | Crucial MX500 500GB | PNY CS900 2TB | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung PM961 512GB | Scythe Kamariki 4 450W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Detta måste vara tidernas tråkigaste tråd. Det enda som sägs är vilka grafikinställningar folk kör på och frågor om spelet kommer funka på deras datorer. Var är diskutionerna om själva spelet?

Vadå själva spelet?? Det är väl grafiken å hårdvaran som är själva grejen, att spelet är bra är ju en bonus:)

Visa signatur

[ICARUS][b][ATHLON 64 X2@2500MHz][EPOX 9NDA3+][4x512MB CORSAIR XMS][GF 6800ULTRA@450/1250][THERMALTAKE TSUNAMI]
[NEMESIS][PENTIUM 4E@3500MHz][ASUS P4C800-E DELUXE][2X512MB TWINMOS DUAL][GF 6800LE@12x1,6,405/860][CT DRAGON]
[/b]

Permalänk
Medlem

kommer spelet glida på bra på en

p4 3,2ghz med zalman 7000b

1,5gb ddr pc3200

9600XT 256mb.

och kommer jag kunna köra på bra grafik..

är grafiken bra på 800*600???

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ospab
kommer spelet glida på bra på en

p4 3,2ghz med zalman 7000b

1,5gb ddr pc3200

9600XT 256mb.

och kommer jag kunna köra på bra grafik..

är grafiken bra på 800*600???

Allt på lägsta (nästan)

Permalänk
Medlem

:S kan man inte köra på 800*600 tro?

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ospab
:S kan man inte köra på 800*600 tro?

Det går nog, fast grafiken kommer nog inte vara någe vidare.