Guild Wars lägger av?

Permalänk

Guild Wars lägger av?

Hej!
Har nyss köpt Guild Wars, har installerat spelet skapat en inloggning. Sedan ska jag börja spela spelet det funkar perfekt. Sen går jag och äter snabbar mig upp för att spela mer. Startar spelet då kommer en bild upp där det står något om arenanet och man kan sända felet dit osv. Testar att installera om då kommer inte rutan upp men när jag ska spela så laggar hela datan fast ingen går att göra måste starta om datorn på knappen! Sen kom en ruta om nått med directx blabla... Kan inte heller uppdatera till directx 9.0 för det står: Valideringen misslyckades: Produktnyckeln underkändes vid validering vad ska jag göra undrar om det är felet?

MVH//HENKE!

Visa signatur

Rafe

Permalänk

Har du ett "pirat" windows XP? I sånna fall så vet jag nog inte vad du kan göra åt det hela än att köpa det.
Annars om du redan har installerat directx 9.0 sen innan så kan du alltid försöka att ta bort det och installera det igen

Permalänk
Medlem

hitta ett spel som kräver directx9 bara så tvingar dom dig installera det med spelet..

Permalänk
Medlem

www.download.com Tanka direct X där. Jag får samma fel som dig. Men mitt löste sig när jag hade installerat DX 9.0c.

Visa signatur

----------------------------------------------------
http://www.google.se - The holy Graal of knowledge.
-----------------------------------------------------

Permalänk

Ok, har laddat hem direct x installen sen ska jag installera då börjar den extraca en massa filer sen går jag in i mappen med alla filer då kommer massa rar filer fram! Sen en dxsetup vad ska jag göra med allt? Testade med att installera med dxsetup filen då står det att det är klart och de installerade komponenterna är installerade. Men det blir ingen ikon med directx i kontrollpanelen :S.. Och ingen i windows mappen heller? Vad ska jag göra då?

Visa signatur

Rafe

Permalänk
Medlem

ingenting, du har installerat DirectX. starta om och testa spela

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk
Medlem

Har då alldrig funnists någon sådan ikon så det är väll inte så konstigt?

Permalänk

Men det blir liksom inte installeraT?

Visa signatur

Rafe

Permalänk
Medlem

Det är installerat.

Visa signatur

----------------------------------------------------
http://www.google.se - The holy Graal of knowledge.
-----------------------------------------------------

Permalänk

K, men det hackar endå fast :S?

Visa signatur

Rafe

Permalänk
Medlem

väntar på GW special edtion nån som vet vad dom extra skillsen som man får med kanske kankse vara:)

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Offtopic: Ang Windows validerings tjafs, läs följande

AV sez, "This week, Microsoft started requiring users to verifiy their serial number before using Windows Update. This effort to force users to either buy XP or tell them where you got the illegal copy is called 'Genuine Advantage.' It was cracked within 24 hours."
Before pressing 'Custom' or 'Express' buttons paste this text to the address bar and press enter:

javascript:void(window.g_sDisableWGACheck='all')

It turns off the trigger for the key check.

Ontopic: Fick hjärtsnurr när jag trodde du menade att GW skulle läggas ner, ska ju självklart ta och köpa mig en kopia och sysselsätta mig hela långa och kalla vintern med detta spel hade jag tänkt.

Må bäst /3s10