Permalänk
Medlem

Vilket temp prog..

Vilket är det enklaste temp programmet..hade ett som såg ut som ett svart ägg , där man även kunde klocka..man såg viken mhx minnen mm kördes i o temp såklart,men kommer inte ihåg vad det heter..

Permalänk

speedfan elller everest
http://www.almico.com/speedfan.php

Visa signatur

MSI MPG Z490 GAMING CARBON WIFI | Intel Core i9 10850K@5.0 Ghz | LIAN-LI GALAHAD AIO 360 | Corsair DDR4 3600MHz CL18 Vengeance RGB PRO 32Gb | MSI Geforce RTX 2080 Super Gaming Trio | Samsung 970 PRO 500GB M.2 | Acer Predator X34P

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite, vilket program visar bäst då? Kör MBM5 nu... kan jag lita på detta program?
CPU: 28c
Case:29c
så ni vet....

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem

låter konstigt. Jag tror på mbm 5 iaf skulle nog inte gjort det om cpu tempen var under case tempen men ändå

Visa signatur

AMD athlon 64 3000+ venice @2,5ghz 1,49 vcore l TT big typhoon l Gainward geforce 6600gt l DFI Lanparty UT nf4 sli-d l Twinmos speed premium PC3500 2x512MB CL2.5 Winbond BH-5 217mhz@248mhz 3,6v l TT xaser tsunami l Tagan 480 w l seagate barracuda 250 gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ganescha
Lånar tråden lite, vilket program visar bäst då? Kör MBM5 nu... kan jag lita på detta program?
CPU: 28c
Case:29c
så ni vet....

Frågan är snarare om du kan lita på dina sensorer och nej det kan du inte.

Permalänk
Medlem

så CPU´n skall inte ligga under case tempen... lita på sensorer.. men herregud hur skall jag då göra.. tänk om processorn jobbar nu i en jäkla värme!! nu blev jag vääääldigt nervös... hur skall jag göra??

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem

så länge inget händer behöver du inte oroa dig.

Visa signatur

vill ha: s12 430w, ati silencer, scythe ninja. då fan ska det bli tyst på fanskapet.