färdigt chassi med vattenkylning, vart finns det?

Permalänk
Medlem

färdigt chassi med vattenkylning, vart finns det?

Hallå.
Kollar på lite olika lösningar just nu, och mest så är jag lat och har ont om fritid så jag vill gärna ha en komplet lösning, vill köpa en burk med vattenkylning. inte andra paket, om inte nån vet något bra internt som inte syns direkt och är tyst. men mest så vill jag ha en ny burk...
har sökt men inte hittat nåt direkt.
Vill gärna ha länkar till företag som säljer dom med.

Mvh

Permalänk
Medlem
Permalänk
Discokungen
Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD athlon 64 3000+ venice @2,5ghz 1,49 vcore l TT big typhoon l Gainward geforce 6600gt l DFI Lanparty UT nf4 sli-d l Twinmos speed premium PC3500 2x512MB CL2.5 Winbond BH-5 217mhz@248mhz 3,6v l TT xaser tsunami l Tagan 480 w l seagate barracuda 250 gb

Permalänk
Medlem

tackar. tar gärna imot ännu fler förslag, det sista i datorbutiken såg snyggt ut...

Permalänk

www.koolance.com har snygga o stilrena lådor.
Ingen monster kylning, men markant tystare än luft, o svalare.
Funkar bra, o idiotsäkert.
Priset är dock lite sisådär, folk kommer gny om att du får mkt bättre saker för pengarna osv, och ja det får du men du får oxå en snyggt o vackert system till skillnad mot de flesta som har egenbyggd vattenkylning.
Så för oss som inte orkar eller kan såga i chassit o dra snygga slangdragningar osv så är detta perfekt.
Du får inga monstertemps, men du får bra temps o du kan klocka.
Framför allt så är lådan verkligen skittyst.

Snygg koolance kylning i LIANLI chassi.

PS. Jag har haft 2st Koolance lådor så jag vet vad jag pratar om.

Visa signatur

Intel Quadcore Q6600 @ 3,2Ghz, Corsair 4Gb Dominator PC8500, 150Gb Raptor, Sapphire HD4890 600w Seasonic Matrox Tripplehead2Go och 3st 23,6" (5040x1050) Acer 5ms LCD skärmar