World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av disken
Atwa är söt
men VI HAR KOMMIT LÄNGRE I BWL!!!!!

Huuuuuuuuuur långt?

Permalänk
Medlem

Vi prövar på Nefarius sen nån dag tillbaka
http://perfection.progaming.at

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av disken
Vi prövar på Nefarius sen nån dag tillbaka
http://perfection.progaming.at

Lul, du är swecare *pekar å skrattar* nerd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av disken
Atwa är söt
men VI HAR KOMMIT LÄNGRE I BWL!!!!!

Ja men ni kan inte låta bli att döda oss när vi hjälper Grek att fixa Thunderfury, ni måste bara försöka döda oss, seriöst.

när Grek försökte dra så kan inte marracus låta bli att slå på honom och hindra, han är avundsjuk så att det är löjligt, bort med SOE från stormscale PLS!

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Hur byter jag typsnitt i WoW???. sett massa bilder med folk som har andra. så vitt jag har sett så är 1 annan. vore glad ifall dom kunde berätta för mig hur man gör

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Funderar på att rerolla en hunter eller warrior nu på Haumarush då Warlocken blir bara seg då jag är en freehk och alla som får syn på mig måste döda mig, speciellt när ja dessutom är seargent som ger dem mer honor..
Vad tror ni, värt att rerolla hunter eller warrior?
Warlocken är level 45..

nej nej!! stopp! fortsätt på din warlock! själv tycker jag att warlocks är rätt svåra, som mage, beroende på eqn och hur bra de är såklart. warlocks är IMO pvp gudar.. spelade warlock i test realmet, när jag lärt mej spellsen och så, ägde jag runt som ingenting.. med seduce + drakedogs pvp no.1 build, gjorde jag brutal skada.. kanske inte säger så mycket men det är vad jag tycker iaf.
annars e warriors roliga hunters men iofs...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Funderar på att rerolla en hunter eller warrior nu på Haumarush då Warlocken blir bara seg då jag är en freehk och alla som får syn på mig måste döda mig, speciellt när ja dessutom är seargent som ger dem mer honor..
Vad tror ni, värt att rerolla hunter eller warrior?
Warlocken är level 45..

Rerolla hunter --> lvla till 60 --> specca 31 BM, 20 MM --> skaffa en söt kisse --> leta rätt på en lvl 60 lock --> baka en snus medan din katt tar den stackars saten solo

Detta hände mig i AB, värt att nämna är att locken hade full mana/hp och en imp framme. Dock så dog min katt av hans curses strax efter att locken dog och jag hade runt 25% kvar i hp, men det enda jag gjorde (förutom dash/BW/Intimidation) var att skjuta en serpent sting innan han kom in i deadzone. Respekt till Kattfan, min söta men ack så farliga tiger

Inget ont om Warlocks dock, är ingen dålig klass, men har du tröttnat på locken så bör du rerolla, är inte kul att nöta lvls med en char man tröttnat på bara för att man redan har lvl 45. Warrior har jag inte spelat särskilt mycket men mitt råd är att testa båda klasserna ett par lvls om du har svårt att bestämma dig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
kan man inte se koordinater utan någon slags mod?

Svaren sitter verkligen långt inne i den här tråden. Ingen som orkar svara? Eller ska man bara skryta om vad man har fått för prylar som lvl 60 i MC här?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Svaren sitter verkligen långt inne i den här tråden. Ingen som orkar svara? Eller ska man bara skryta om vad man har fått för prylar som lvl 60 i MC här?

Jag skulle inte tro det att går. Varför inte bara ladda ner det?

Edit: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1046 eller ladda ner nån compilation där det ingår t.ex insomniax, cosmos eller CT_Mod

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av disken
Vi prövar på Nefarius sen nån dag tillbaka
http://perfection.progaming.at

asch! en boss före oss

Permalänk
Medlem

Druider, hur hade ni tänkt att specca efter patchen?
Läste även att Hurricane kommer bli en spell man lär sig hos trainers, det är sjukt fint!

En av mina tänkbara builds:
http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/druids2/talents.h...
Eller denna, fast eventuellt att man flyttar 3 poäng från imp regrowth till Subtlety
http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/druids2/talents.h...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Kan man bära 2st http://www.thottbot.com/?i=36048 ?

visst, den e inte unique

Permalänk

hur blir det nu i morgon? har hört att bloodscalp skulle bli ''new'', tar dom bort alla karaktärer där då? känns ju lite taskigt isåfall

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mod
Druider, hur hade ni tänkt att specca efter patchen?
Läste även att Hurricane kommer bli en spell man lär sig hos trainers, det är sjukt fint!

En av mina tänkbara builds:
http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/druids2/talents.h...
Eller denna, fast eventuellt att man flyttar 3 poäng från imp regrowth till Subtlety
http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/druids2/talents.h...

Balance Talents - 10 points
Nature's Grasp rank 1/1
Improved Nature's Grasp rank 4/4
Improved Moonfire rank 2/5

Feral Combat Talents - 0 points

Restoration Talents - 41 points
Improved Mark of the Wild rank 5/5
Improved Healing Touch rank 5/5
Nature's Focus rank 5/5
Insect Swarm rank 1/1
Subtlety rank 5/5
Tranquil Spirit rank 5/5
Improved Rejuvenation rank 3/3
Nature's Swiftness rank 1/1
Gift of Nature rank 5/5
Improved Regrowth rank 5/5
Innervate rank 1/1

tror jag jag kommer specca iaf

ThePostalDude2, nej man kan bara flytta sina chars därifrån till twisting nether

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
vilken guild spelar du i? Själv spelar jag alliance på BB

Och ser att du spelar på BB oxå Gratz alliance/horde guild?

tackar

Är MT i Lords of England, Horde

Visa signatur

"damn, those bitches represent"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Prophan
nej nej!! stopp! fortsätt på din warlock! själv tycker jag att warlocks är rätt svåra, som mage, beroende på eqn och hur bra de är såklart. warlocks är IMO pvp gudar.. spelade warlock i test realmet, när jag lärt mej spellsen och så, ägde jag runt som ingenting.. med seduce + drakedogs pvp no.1 build, gjorde jag brutal skada.. kanske inte säger så mycket men det är vad jag tycker iaf.
annars e warriors roliga hunters men iofs...

Det är inte en åsikt som gäller generellt. Warlocks är den näst minst fruktade klassen från en omröstning på wow-europes forum. Mycket av det beror på att de är så lätta att interrupta då de inte har några vettiga instants.

Ur ett personligt perspektiv kan jag inte säga att jag har en avvikande åsikt från omröstningen. Spelar Mage och det är ytterst sällan jag förlorar mot en warlock när jag möter den 1 mot 1 och ingen annan lägger sig i, och då är ju ändå mages inte någon overpowered class.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gamer
tackar

Är MT i Lords of England, Horde

Jag var med i Ex Vi Termini, vi var 20st som leftade nyss palla inte ledningen, vi skapade upp en egen guild nu Just a delusion

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinhead
Jag skulle inte tro det att går. Varför inte bara ladda ner det?

Edit: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1046 eller ladda ner nån compilation där det ingår t.ex insomniax, cosmos eller CT_Mod

Ok, tack för hjälpen.

Permalänk
Medlem

Feral Combat - 30 points:

Feral Aggression 5/5 (kanske byts mot 5/5 Ferocity)
Brutal Impact 2/2
Feral Instinct 4/5 (osäker på denna)
Feline Swiftness 2/2
Feral Charge 1/1
Sharpened Claws 3/3
Predatory Strikes 3/3
Blood Frenzy 2/2
Savage Fury 2/2
Faerie Fire 1/1
Heart of the Wild 5/5

Restoration - 21 points:
Furor 5/5
Imp. Healing Touch 5/5
Nature's Focus 5/5
Imp. Enrage 2/2
Reflection 2/3
Insect Swarm 1/1
Nature's Swiftness 1/1

Kanske byter ut NS samt formar om resto-trädet om Leader of the Pack får fler ranks genom skills, någon som vet nått om detta?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
hur blir det nu i morgon? har hört att bloodscalp skulle bli ''new'', tar dom bort alla karaktärer där då? känns ju lite taskigt isåfall

varför skulle dom göra det?
tror verkligen Inte att dom kommer göra det, Om dom gör så, så flyttar dom nog alla till en helt ny server eller nå sådant

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Lite video inspelningsfrågor..:)

Hur gör man för att ta bort UI:et när man ska filma med fraps?

Samt nå tips på ett bra videoredigeringsprogram för att efterbehandla filmen?

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
Lite video inspelningsfrågor..:)

Hur gör man för att ta bort UI:et när man ska filma med fraps?

Samt nå tips på ett bra videoredigeringsprogram för att efterbehandla filmen?

ALT + Z

Sedan rekommenderar jag Ulead VideoStudio, visst, det är "skit" men det funkar bra som fan och har tillräckligt med edittjohejssaker.

Annars Adobe Premiere.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
Balance Talents - 10 points
Nature's Grasp rank 1/1
Improved Nature's Grasp rank 4/4
Improved Moonfire rank 2/5

Feral Combat Talents - 0 points

Restoration Talents - 41 points
Improved Mark of the Wild rank 5/5
Improved Healing Touch rank 5/5
Nature's Focus rank 5/5
Insect Swarm rank 1/1
Subtlety rank 5/5
Tranquil Spirit rank 5/5
Improved Rejuvenation rank 3/3
Nature's Swiftness rank 1/1
Gift of Nature rank 5/5
Improved Regrowth rank 5/5
Innervate rank 1/1

tror jag jag kommer specca iaf

Balance Talents - 0 points

Feral Combat Talents - 13 points
Ferocity rank 5/5
Brutal Impact rank 2/2
Thick Hide rank 3/5
Feral Charge rank 1/1
Sharpened Claws rank 2/3

Restoration Talents - 38 points
Improved Mark of the Wild rank 5/5
Furor rank 5/5
Improved Healing Touch rank 5/5
Nature's Focus rank 5/5
Insect Swarm rank 1/1
Tranquil Spirit rank 5/5
Improved Rejuvenation rank 0/3
Nature's Swiftness rank 1/1
Gift of Nature rank 5/5
Improved Regrowth rank 5/5
Innervate rank 1/1

Typ något sådant blir det nog.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk

Förresten när ja försöker logga in på blizzards forum för att svara på trådar/motsv så fyller jag i mitt account och pass men får bara "Login Failure" tillbaka. Nån som vet vad detta beror på, har kunnat posta där förut

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MystiX
Den där funkar bra, dock kan du ha Combat Endurance när du PvE:ar. NS är inte så nödvändigt heller i PvE, men det är väl likabra att ha den iaf, upp till improved Lesser Healing Wave är absolut nödvändigt. Annars ser det bra ut. 2H är att rekomendera om man har nått bra vapen, upp till typ lvl 50, sen gör mobsen rätt mycket skada om man har lite otur med WF, så hitta ett bra 1h å kör sköld från den punkten, 1h gör inte så mycket mindre skada iaf.

Ok, tack!

Vilka stats bör man satsa på då? Jag kör Agi/Sta/Int/Spi som det är nu pga. critchans. Är någon annan prioritet att föredra? Jag blandar alltså både 2hands och 1hands + sköld.

Permalänk
Medlem

Hur dödar man sulfurron?

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lunaspice
Ok, tack!

Vilka stats bör man satsa på då? Jag kör Agi/Sta/Int/Spi som det är nu pga. critchans. Är någon annan prioritet att föredra? Jag blandar alltså både 2hands och 1hands + sköld.

Jo egentligen äre väl bättre å köra lite Agi medans man levlar så slipper man nuka så mycket. Men allt eftersom du levlar äre bra å öka inten rätt bra å, en shaman utan mana är en död shaman

Nu på 60 kör jag Int/Sta/Agi och mycket crittgear. Pvpvar jag så känns det värdelöst med spirit eftersom jag oftast nukar slut på mig, dricker, sen är man igång igen. Har man lite mana å möter nån klass som kan mana draina är man körd direkt, för har man inge mana är man totalt över

Vann över 2 rogues i skadelistan i scholo senast, fina crittar med Zulian stone axe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
Hur dödar man sulfurron?

tanka adds, pulla den ni dödar långt borta från de andra sen dps ftw. en add efter varandra och komihåg att counterspella och kicka skiten ur dom.

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "